Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 1
Всичко: 806

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПоглед към решението
раздел: Други ...
автор: dyx

Бях отделил пари за една покупка, която бях поръчал по интернет. Случи се така, че поради невнимание съм похарчил част от тези пари. Казах си: „следващия изглед за придобиване на пари е след повече време, от което имам сега, за да си платя поръчката. Какво да правя?” Учителят Петър Дънов е дал едно хубаво решение за подобни въпроси.
„Ако искаш правилно да разрешиш известен въпрос, абсолютно престани да мислиш за него. Това значи: стани пасивен за своята безпокойна тревожна мисъл, за да можеш да възприемеш една положителна мисъл от висшия свят. Тази мисъл ще ти помогне да разрешиш правилно своя въпрос.”
Сетих се за същността на думите му. Направих всичко възможно за да се успокоя. Казах си, че нещата са наред; че за всичко вече е промислено; че няма смисъл да се притеснявам, защото така просто няма да мога да видя решението, когато то се появи. Казах си, че е по-добре да се разсея… И така вътрешния ми диалог в продължение на няколко минути беше насочен към успокоителни мисли, и след това забравих за ситуацията.
На другия ден „случайно” ми хрумна да потърся един приятел, което направих на момента. Оказа се, че този мой приятел се нуждае от известна помощ, която с охота му оказах. Но какво беше интересното, той ми предложи заплащане за услугата, просто ей така, защото съм се отзовал веднага. С весела усмивка приех парите и благодарих на Учителя за неговите думи. Трябваха ми пари, успокоих се за няколко минути, след това се разсеях и на другия ден ми хрумна мисълта да потърся моя приятел, чрез който парите дойдоха.
„Ако искаш правилно да разрешиш известен въпрос, абсолютно престани да мислиш за него. Това значи: стани пасивен за своята безпокойна тревожна мисъл, за да можеш да възприемеш една положителна мисъл от висшия свят. Тази мисъл ще ти помогне да разрешиш правилно своя въпрос.”
Ние трябва да се учим да прилагаме дадената ни мъдрост. Забелязал съм, че е по-лесно да се започне с малките ежедневни ситуации, а опитът, който придобиваме чрез тях ни кара да се чувстваме по-уверени в процеса, което пък ни стимулира да крачим по-смело напред през живота си.
Думите на Учителя описват един процес, който може да се изрази и по този начин- поискай нещо, или задай въпрос към Вселената; след това намери начин да допуснеш отговора до себе си, като мислиш в тази насока мислите, които да те доведат до резонанс с решението, което търсиш (и така ще го намериш), или като въобще спреш да мислиш за това и се насочиш към неща, които са ти приятни и те карат да се чувстваш по-добре. С други думи, трябва да спреш съпротивлението в себе си по този въпрос по някакъв начин, ако искаш отговорът да потече към теб. В това е истинския смисъл на Вярата, която се базира на разбирането на причинно-следствения закон и неговото приложение към текущите въпроси.
Искам да опиша още една история. Една сутрин, моя приятелка получила сметка, за която нямала достатъчно пари в наличност. В този момент решила, че вместо да се притеснява е било по-добре да се разсее. „Решенията на нашите проблеми се намират чрез смяна на гледната точка, с която ги наблюдаваме, й тъй като сега не мога да погледна по друг начин на своя проблем, по-добре е да се разсея някак си”- си казала моята приятелка и изляла от своя дом. Отишла на среща със своя дружка и нищо не говорила за проблема си. След това се разхождала по магазините, мечтаела си за хубави неща. По нейните думи съвсем забравила за сметката, която трябвало да плаща. Вечерта се прибрала вкъщи с прекрасно настроение, а на телефонния секретар имало съобщение от един неин близък роднина. Тя му се обадила, а той направо я попитал дали се нуждае от някакви пари (понеже цял ден му се въртяла в главата тази мисъл) . Тя му казала за своята сметка, а той най-добросъвестно и осигурил парите. И в този момент приятелката ми осъзнала на практика това, за което сега ви разказвам.
Някой беше казал – „вибрацията на проблема и вибрацията на решението са две различни неща”. Но понякога не е нужно много за да намерим бързи решения на спешни въпроси – просто да се отпуснем и развеселим.
„ Ако искаш правилно да разрешиш известен въпрос, абсолютно престани да мислиш за него. Това значи: стани пасивен за своята безпокойна тревожна мисъл, за да можеш да възприемеш една положителна мисъл от висшия свят. Тази мисъл ще ти помогне да разрешиш правилно своя въпрос.”- е казал Учителят.
Големите хора са ни дали големи съвети. От нас се иска само да ги приложим.
(p.s. Ако някой иска да се запознае по-отблизо с причнинно-следствения закон в приложен вид, моля да се насочи към книгата „Законът за привличането - основите на Учението на Абрахам”,на Естер и Джери Хикс, която горещо препоръчвам.)


Публикувано от aurora на 12.01.2011 @ 10:08:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:53:24 часа

добави твой текст
"Поглед към решението" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Поглед към решението
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 12.01.2011 @ 10:26:10
(Профил | Изпрати бележка)
Е, няма да е зле така - аз да си харча парите, без изобщо да мисля за това, а после като освободя съзнанието си от тия ненужни грижи, някой просто да ми звънне и добросъвестно да ми предостави парички да си оправя и досадните сметки, даже направо супер звучи, започвам да чета и аз Дънов! :))))


Re: Поглед към решението
от Markoni55 на 12.01.2011 @ 16:25:23
(Профил | Изпрати бележка)
Прав си обаче ми е абсолютно невъзможно да си освободя мисълта от подобни проблеми. Като циреи са и ми отравят минутите. Не мога да избягам и усещам че ме задушават. Знам че паниката е най-лошата тактика, но всички знаем всичко и въпреки това не можем да си наложим вето на паниката. Явно си има и практики, които ти позволяват да изпаднеш в някакъв вид безгрижие или безпаметност. Опитвала съм да се срещам с положителни хора в такива моменти, но не винаги сработва, тогава започвам да се боя че ще ги заразя с моята тревога. Луда работа! Благодаря за това напомняне !