Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 861
ХуЛитери: 2
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗавинаги на върха
раздел: Разкази
автор: sav11

Хеликоптерът кръжеше около множеството струпани хора на върха, като гладна пчела около току що разтворила венче листчетата си роза.

-Можеш ли да се приближиш още малко?-запита оператора, обръщайки се към пилота на хеликоптера.
-Ще опитам, но може да вдигнем много сняг.
-Добре, добре, недей. Само ако можеш задръж за по-дълго на едно място, особено когато започнат-каза оператора.
Добре-отвърна пилота.
Долу на платото също имаше телевизионни екипи от всички най-големи медийни компании.
Събитието което щяха да отразят бе меко казано лудост и провокация към правителствата от цял свят и най-вече към водещите икономически държави.
Петимата души които пресата вече бе нарекла-“безумните ексцентрици”, се бяха събрали на широко плато в подножието на най-високия връх на Земята. Наоколо имаше много сняг, но “героите” бяха скрити в една палатка и очакваха да настъпи часът определен за техния протест.
Вниманието към тях и това което възнамеряваха да направят, бе рекламирано с месеци от всички електронни и печатни медии по света. Още повече, че и петимата бяха много популярни личности.
Единият бе световноизвестен актьор, носител на всички най-големи филмови награди и популярност по-голяма от тази на който и да е президент. Другият бе писател с множество книги, носител на “Нобелова” награда. Третият бе астронавт, който бе известен с това, че прави първата по спешност медицинска операция в Космоса. Четвъртият бе носител на “Нобелова” награда за мир. Изгнаник, преследван в родината си заради борбата му за демокрация и сваляне на диктатурата в страната му. И накрая, очакваният с най-голям интерес участник в този шоу-протест-трикратната носителка на титлата “Мис Свят”-очарователната актриса и художничка Анна-Мария, които всички наричаха-Анами.
Очакваше се събитието да бъде гледано от повече от пет милиарда души.
Кое бе толкова важно и интересно в този протест?
Петимата участници щяха да изразят своя протест срещу правителствата на целия свят във връзка с глобалното затопляне, замърсяването на водите и околната среда, в следствие на вредните газове и токсичните отпадъци от все по-голямата индустриализация на човечеството. Топенето на ледниците, покачването на нивото на световните океани, все по-честите валежи от киселинни дъждове и различните по цвят снеговалежи.
Протестиращите щяха да се появят на място засипано от пресен бял сняг, чисто голи. Говореше се, че всеки един от тях щял да бъде боядисан в различен цвят. Цветовете щели да бъдат-червено, синьо, жълто, оранжево и виолетово.
Щели да направят нещо което се пазеше в тайна и по този начин да изразят своя протест. Именно това тайно нещо което възнамеряваха да направят, възбуждаше любопитството на всички.
Още поне двадесет хеликоптера изпратени от телевизионни компании, кръжаха наоколо. Долу на платото бяха стотици. Имаше и много любопитни, които въпреки отрицателните температури, бяха достигнали до това високо мястото и очакваха с нетърпение събитието.
Оставаха броени минути до появяване на петимата, когато изведнъж високо в небето над тях прелетяха няколко изтребителя.Тътенът от соплата им бе грозен и смути всички.
Имаше известни опасения и очаквания, че може да има опити за осуетяване на протеста от страна на власт имащите, но никой не вярваше да има нещо сериозно.
След няколко минути отново се дочу ревът от двигателите на самолетите. Този път прелетяха много по-ниско. Въздушната вълна която образуваха, буквално разпиля хеликоптерите и повечето от пилотите имаха големи проблеми с овладяване на машините си. Екипът от “Звездомански новини”, едва не се разби в скалите.
-Засне ли това?- трескаво запита журналистката Зина, оператора си.
-Да, да. Хванах няколко от изтребителите и хеликоптера на “Звездоманите”
-Тези май не се шегуват-изплашено каза Зина.
-Явно се притесняват от протеста!-каза оператора.
-Какво ще правим? Ако се върнат? Да кацнем ли?-запита пилота.
-Може да ни притиснат още повече, даже и да стрелят по нас-каза оператора. Не знаем какви са им намеренията, нали?!
-Кои са те? На коя държава са тези самолети?-леко раздразнена запита Зина.
-Ще прегледам записите-каза бързо оператора.
След няколко минути, когато два пъти гледаха записа със Зина, той каза;
-Нямат отличителни знаци. Не знаем кои са и на коя държава принадлежат. Това е лошо. Много, много лошо.
-По-добре да се омитаме преди да сме пострадали-предложи пилота.
-Не! –възпротиви се Зина. –Това е скандал, Това е нарушаване на човешките права, това е антидемократично и нарушава един куп документи приети от ООН.
-Така е-съгласи се оператора, но мислиш ли, че на тези в самолетите им пука?!-Ще ни изтребят като мухи! По-добре да кацнем долу и от там можем да направим репортажа.
-Добре съгласи се Зина-усетила натиска от двамата мъже.
Прелитането на самолетите бе видяно от милиарди хора по Земята които гледаха предаванията на телевизиите по този повод. Повечето от тях смятаха, че това е може би част от шоуто. Скоро обаче репортери от независими телевизии, разясниха, че това е нападение от неизвестни извършители.
Зараждаше се голям скандал и само това бе достатъчно на петимата протестиращи, които без да искат постигаха частично своите цели.
-Отлагат събитието с един час-каза Зина. Току що ми съобщиха в слушалката.
-Ще кацна близо до лагера на туристите-съобщи пилота.
Повечето от хеликоптерите също бяха кацнали или се приземяваха.
Самолетите прелетяха още три пъти и когато се увериха, че няма повече хеликоптери във въздуха, отлетяха.
Долу работеха стотици холограмни приемници и говорителите съобщаваха горещата новина за саботажа на протеста.
Нито една страна или организация, не поемаше отговорност и не признаваше, че изтребителите са нейни.
Усещаше се напрежение навсякъде. Всички се питаха какво ще стане. Скоро някой каза, че е чул, че към мястото на събитието, се е отправил специален военен отряд от силите на ООН.
-С каква цел идват?-запита човек от тълпата –Да ни пазят или да ни разпръснат?
Множеството от журналисти и зяпачи се зачуди. Въпросът увисна за миг като стоп кадър и после посипа всички без да им даде отговор.
Засуетени около последните събития всички бяха изненадани, когато изведнъж от палатката на протестиращите изскочиха петима души. Това бяха те-самите протестанти.
Както бяха обещали, бяха чисто голи и всеки боядисан в един цвят. Жълто, червено, синьо, оранжево и виолетово.
-Снимайте. Снимайте….-чуваха се гласове отвсякъде.
Протестиращите носеха голям плакат с ярки червени букви, на който пишеше: “Искаме и децата и внуците ни да могат да рисуват върху сняг!” После онова което започнаха да правят в първия момент шокира всички.
Ослепителната Мис Свят отиде до астронавта, хвана го за члена и започнаха нещо да си говорят.
Тълпата зажужа като кошер.
Изведнъж, астронавта, който бе боядисан целият в синьо, започна да уринира. Мис Свят старателно насочваше струята, която за изумление на всички имаше същият син цвят като цветът в който бе боядисан астронавта. Изписа думата-“СПРЕТЕ” с около еднометрови букви. После отиде при писателя, после при актьора и накрая при десидента. И с техните струи изписа думите: “Спрете да убивате света!” После леко и грациозно се приближи до една ледена статуя, изобразяваща в умален мащаб хибрид между сградите на правителствата на водещите държави, приклекна и пред изумените погледи на множеството се изпика отгоре й.
Все още зашеметени от случващото се, присъстващите видяха как петимата се прегърнаха. Целунаха се сърдечно и хванати за ръце се затичаха към ръба на скалата. Някой от тълпата се развика:
- Боже, те ще скочат!
Притаили дъх, с разтуптени сърца и ужасени погледи, всички гледаха като парализирани. Петимата достигнаха ръба и полетяха в бездната. Дочуха се писъци и въздухът закипя от човешки вой. Целият свят видя това и бе потресен. Във въздуха нямаше хеликоптери. Бяха се приземили, заради атаката на самолетите и затова не успяха да заснемат убийствения полет на петимата.
Някои се суетяха, а други стояха като вцепенени. Настъпи суматоха. Репортерите трескаво коментираха случилото се. Светът бе смразен и изтръпнал от саможертвата на ексцентричната петорка. В следващите дни се организираха екипи, които да търсят телата им, но след едномесечно търсене издирването бе прекратено. Не откриха тялото на нито един от тях. Бяха изчезнали мистериозно.
Много телевизии, собственост на индустриални холдинги, започнаха да излъчват репортажи от различни екзотични плажове и снимки на самоубийците, които се пекат на спокойствие. Даже казаха, че трябва да им се връчи “Оскар” за илюзионно майсторство. Стотици се обаждаха в редакции и студия, кълнейки се, че са видели или космонавта, или мис свят на живо да се разхождат живи и здрави.
Така или иначе, това събитие потресе света.


Публикувано от viatarna на 10.12.2010 @ 11:01:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:54:44 часа

добави твой текст
"Завинаги на върха" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Завинаги на върха
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.12.2010 @ 13:02:28
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги засягаш актуални теми.Поздрав!


Re: Завинаги на върха
от 4itatel4e на 08.01.2011 @ 17:49:33
(Профил | Изпрати бележка)
Впечатляващ начин за протест - пикаещите знаменити анархисти. Нещо като пикаещото момченце, което спасило Брюксел. Може и да се случи някога. Сега го прочетох и влязох да поздравя автора.
Понякога случайността прави да се натъкна на интересни неща.