Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 483
ХуЛитери: 3
Всичко: 486

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: VladKo
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВертикалната война (Vertical War)
раздел: Есета, пътеписи
автор: k2

Третата Световна Война ще е вертикална.
В нея ще вземат участие всички.
Войната ще започне с мирни средства.


Нарича се „вертикална”, защото ще се развива едновременно отгоре надолу и отдолу нагоре. Лозунгите и на двете страни, както винаги, ще призовават за мир, благоденствие и справедливост. За разлика от хоризонталните войни тази няма да свърши с превземането на чуждата територия и развяване на знамето на победителите над щаб-квартирата на врага. В тенджерата на историята „каймакът” ще атакува отгоре надолу, ще премине през средата и ще удари дъното. Това е фашинизъм. „Утайката” ще атакува отдолу нагоре, ще мине през средата и ще удари капака, като ще се нарече булития. Спорната зона на конфликт ще бъде самото право на съществуване на човешката супа.

Основна характеристика на войната ще е кръстосаната размяна на армии. Например – френската армия на фашинистите ще се бие с немската армия на булитистите, немските фашинисти ще се бият с английските булитисти, английските фашинисти с мексиканските булитисти, американските булитисти с мексиканските фашинисти и т.н. и т.н. Накрая всеки ще се бие срещу всеки, защото японският войник в Китай ще е фашинист, а в самата Япония ще бъде обикновен японски булитист.

Най-вероятно и тази война ще започне от Балканите. Обикновен кървав междубратски геноцид ще прерасне в омиротворителна акция на фашинистките формирования на НАТО или подобна наследствена нему мултинационална структура, например Въоръжени Сили на Обединена Европа. Те ще действат в помощ на демократично избраните фашинисти. Хоризонталната война има ясна цел и логичен завършек – едната страна остава без подвластна територия и губи войната. Вертикалната война ще има ясна цел, и нелогичен завършек - няма логика да запазиш територията си, но да останеш без територианци. Войната ще завърши както и ще започне – с мирни средства, поради изчерпване на ресурса от воюващи. Трябва да се подчертае, че това изчерпване няма да бъде пряко следствие на войната, а плод на странични ефекти, които многократно ще надвишат основните такива.
Примери за тренировъчни вертикални войни са всички международни омиротворителни мисии.

Как може да се избегне Вертикалната война?! Не може. Условията назряват с логаритмична скорост. Равновесието се крепи на глинените крака на световната финансова система и изхранването на китайците с ГМО. Съвпадането на криза и в двете области, плюс полу-глобален катаклизъм, дори от нисък разред, ще е началото на края.
Никой няма да напише историята на Вертикалната война. Затова се налага предварително да я формулираме и изучим.

Речник на въведените термини:

Фашинизъм

Фашинизмът (италиански: fascismo) е радикална, авторитарна и елитарна политическа идеология. Фашинистите изповядват идеята, че само силните имат право да управляват, бидейки здрави, витални и чрез отстояване на себе си в борбата срещу слабите. Фашинистките правителства забраняват и потискат критиката и опозицията към себе си и към фашинисткото движение. Фашинистите величаят индивидуализма и личния интерес, като същевременно заклеймяват ненамесата в частни инициативи от страна на капиталистическите правителства. Фашинистките лидери подкрепят държавния социализъм, който се обуславя от съвременния корпоратизъм. Фашинистите отричат, че съществуват.

Булития Булитията (латински: bolitt - кипвам) е движение на всички, на които им е писнало. От всичко.

Да обобщим:
Вертикалната война е вътрецивилизационен сблъсък на човечеството, при който принципно фашинисткото общество ще изгуби контрол над булитирали хора.
Средства за овладяване на ситуацията са телевизията, киното, наркотиците, както и всички новопоявяващи се форми на бягство от действителността. Когато, по една или друга причина, тези средства изчерпят своята сила на въздействие ще имаме булитиционна ситуация.
В това навечерие на Вертикалната война хората ще осъзнаят, че не са фашинисти, а обикновени булитисти. Ще възникне вътрешно противоречие, защото повечето от тях ще са обвързани с клетви, конституции, религии, предразсъдъци и обикновен мързел. Това противоречие ще инспирира две сравнително равностойни армии. С други думи казано, останалите без хляб и зрелища човеци ще се избиват с истинска спортна злоба - канибалски и зрелищно.
За съжаление залози на тази Земя не се приемат.
По обективни причини.


Публикувано от BlackCat на 30.11.2010 @ 17:39:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   k2

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 10:17:44 часа

добави твой текст
"Вертикалната война (Vertical War)" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вертикалната война (Vertical War)
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 30.11.2010 @ 17:53:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
"От борба за мир камък върху камък не остана." Сигурно ти е познато това. Фолклор е и като такъв е истински.
Дай, Боже, тази чаша да отмине Балканите, макар че едва ли ще остане кътче незасегнато. По-добре обаче да сме като шведите по време на Втората световна война - "Голяма война, голямо нещо - казват те. - Изчезна кафето в магазините."
Та така!
Поздрав!


Re: Вертикалната война (Vertical War)
от chocolate на 01.12.2010 @ 06:01:43
(Профил | Изпрати бележка)
Без Балканите - накъде - нали сме "барутния погреб"?!

Политиката е мръсно нещо - ползва се обикновено не по предназначение, затова.

"Светът е кръчма - да седнем на една маса"
Иначе сме като в кръчмата: силните държави се държат като гангстери, слабите - като курви; изходът е предвидим - безсилието е това, което ни тласка към войната.

"Фашио" - означава сноп пръчки - позва се като знак за принадлежност, същевременно и за предупреждение - никой не мъкне по цял ден сноп пръчки на гърба си просто така - за чест и слава; "гестапо" означава просто "политическа полиция", но това никога не е просто, когато го има... а не е спряло да го има, даже се нароиха... (Попаднах на материал, че Хан Кубрат е прародителят на фашизма :-))

Вертикалната война (аз и викам "вътрешната война") никога не е спирала. От време на време залъгват електората с някоя малка, уж, Хоризонтална война (аз и викам "външна"). Американците, и те са прости, ама поне го правят за пари - ние все за "чест и слава".

С интерес прочетох произведението ти. Не знам от какво е предизвикано, но нищо общо няма с разни "медицински" състояния, както намеква един недоразбрал те "колега".

Бъди здрав!


Re: Вертикалната война (Vertical War)
от Ufff на 01.12.2010 @ 06:29:38
(Профил | Изпрати бележка)
Рано или късно всички ставаме жертви на миротворчество. Усмихнах се, че думата съдържа в себе си `творчество`.

Здравей!