Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 853
ХуЛитери: 1
Всичко: 854

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВторо отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
раздел: Хумор и сатира
автор: galina

Нищо не струваш, Ганьооо, нищо! Че то твоето избори ли е било, борба ли е било? Две три партии и туй то. Все някак ще подразбереш кое какво е, коя накъде дърпа, за коя ще ти отърва да викаш...Днешните ела да видиш, днешните, дето всеки ден като гъби никнат.
Бре то здружения, бре то движения, бре то съюзи...Разпнаха на кръст горкия ти внук, главата му ще се пръсне от програми, призиви, декларации... голяма работа, толяма „гюрултия” ще знаеш.
И какво си седнал да ми се перчиш с твоите двайсетина пияни цигани и една „скапана” зурла? Днеска, днеска ела да видиш какво значи „неукротими балкански левове”. Да чуеш що значи дюдюкане, да видиш какво значи омаскаряване, че и пиперлия някоя да подочуеш, та да ти заиграе сърцето, че да викнеш с пълно гърло:”Ашколсун! Пустите му внуци надминаха дяда си!”
Ей туй е положението, Ганьо. Не си мисли, че само ти знаеш къде по-..... да целунеш. Ако ти можеш една дяволия, внук ти три знае. Ако ти можеш един „зулумлук” да скалъпиш, той три ще ти изпрограмира.
Само в едно не можа да те надмине, Ганьо, само в едно изостана, тъй се не научи как вместо в девет, в десет възела да ги вързва тия пусти бели пари, дето толкова ни липсват в днешни дни!


Публикувано от valka на 17.11.2010 @ 19:41:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   galina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:30:11 часа

добави твой текст
"Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански" | Вход | 6 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
от voda на 17.11.2010 @ 21:38:20
(Профил | Изпрати бележка)
Достойно за талантливите внуци на Ганьо!
Дано получи писмото и да го лъхне този свеж хумор тук...
Поздрав! :)


Re: Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
от stefka_galeva на 18.11.2010 @ 06:38:42
(Профил | Изпрати бележка)
Ашколсун! Поздрави:):)


Re: Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
от doktora на 18.11.2010 @ 07:30:25
(Профил | Изпрати бележка)
по алековски звучи, мда...кефиш, богиньо!


Re: Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
от mamasha на 18.11.2010 @ 09:10:15
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, права си, Твоя милост! Много си права! Не можаха да ме надминат внуците.

Ама Ганьо има внуци и... внуци. Едните тъй и не се научиха да се кланят, да целуват, където трябва, да бутнат някоя пара, комуто трябва. Затуй сега няма и в едно възелче какво да завържат. Виж, другите... Те тия и в правенето на пари ме сложиха в джоба си, и в завързването им във възли. Днес им викат по модерному не възли, ами банки. Да ти кажа честно, даже и аз не мога преброи кой в колко банки ги крият, тъй де, връзват ги. Ама сигурно са повече от девет. И все за черни дни. Само че кога ли ще ги има за тях тия черни дни. щото те не за децата си, ами за внуците до десето коляно имат.

Ох, и за друго го боли бая ти Ганя. Той сал едни розови мускали изнасяше. И тъй, на дребно, каквото можеше да тури в пояса и по джобовета на антерийката. И им трепереше да му ги не найдат по митници, и ги къташе да му ги не вземат. Внуците изнасят на едро. Кажи-речи, след някоя друга година цяла България ще я харижат по чужбина. И хич не им трепва окото ни от закон, ни от митничар, ни от полицай или данъчен. Че какво ще им трепва. Те точно там са най-таланливите, най-умеещите да завързват във възли бели пари за черни дни.

Да те питам не си ли чувала, Твоя милост, дали, аджеба, не се е вселила в някого душата на моя хронописец. Оня де, Алеко му беше името. Ей тъй, да има кой и на моите внуци да опише золумите. А и те да има на кого да си го изкарат накрая.

Сполай ти за писмото, Ваша милост! Със здраве!

Бая ти Ганьо - старият


Поздравления за фейлетона, Галина! Удря по болните места!



Re: Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 18.11.2010 @ 16:43:26
(Профил | Изпрати бележка)
кефиш отвсякъде, Мина. Яворов


Re: Второ отворено писмо до г-н Ганьо Балкански
от tomatroev на 04.01.2011 @ 20:14:07
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, скъпа Мина, много поздрави ти праща един приятел, Левчо, той като видя, че си писала за него и за дядо му Ганчо, много се зарадва, бил те виждал в Слънчев Бряг ли, в Несебър ли, не разбрах, знам я аз, вика Галина, тя е наше момиче... Имал той хотел там и магазин, сигурно знаеш, ама, завалията, хотелът в Слънчев Бряг бил ипотекиран и банката му го взела, отървах се, вика, поне от него, а пък магазина в Несебър искали да го разрушават. Да му се не види!
Ти остави, ами и в кариерата нещо се объркала работата. Нали знаеш, прати го президента за посланник в Африка, в Нубия, там преди него бил посланник Васил Нубиеца, ама нали е прост, турили Лев Балкански. Ама сега, с извинение, като се разпърдя работата, оказало се, че и Левчо бил агент на ДС и имал досие...
Сега ще го отзовават и си търси друга работа. Че за капак, то и без това ще се разчуе, ами да ти кажа - докато бил в Африка три пъти се женил за негърки, там това законът го позволява, и сега се връща в София, барабар с трите си жени и с не знам колко чавета - мулатчета! Къде, вика ще ги настанявам в апартамента в Лозенец, не знам, че и детска градина трябва да търся за децата...
Като го слушам, си викам, Мина, е, то и от нас имало по-зле, така че, спокойно!