Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 4
Всичко: 809

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: Marisiema
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСепия
раздел: Разкази
автор: stefka_galeva

Мира събра багажа, стегна куфарите, хвана двете деца за ръка и тръгна. На море. С голяма дъщеря и малък син. Мъжът и отдавна живееше с някаква разведена. И това лято той и даде парите с думите: Ти и децата да изчезнете за един месец. И при майка ти идете.
През целия път тя не свали тъмните си слънчеви очила. Само, когато синът и в играта си ги закачи, те паднаха в краката и. Детето се загледа в подутите очи и бързо се наведе да търси очилата.

Вечерта в ресторанта усети , че всички ги наблюдават. С новодошлите е така, успокои се тя и започна да отмества поглед от маса на маса. Точно до тях седеше младо семейство. Майката срещу бащата, момиченцето срещу момченцето. Спокойни и загорели, тихичко разговаряха. Изведнъж всички се засмяха.
Завидя им. Четвъртият стол при тях беше празен. Мира мълчаливо плати , стана, хвана децата за ръка и всички се прибраха в стаята .
Слънцето изгря, тя си сложи очилата, подреди хавлиите под чадъра и пое дълбоко въздух. Усети топъл поглед и се отпусна.
- По традиция: посрещане, изпращане. Заповядайте довечера. Утре си тръгваме.
Мира се обърна. Мъжът от щастливото семейство и подаде ръка.
- Румен...приятно ми е.
- И на мен, Мира.
Първата бутилка бяло вино беше за добре дошла. Той седна до нея. Децата се заиграха, те се заприказваха. Морето свиреше. После се смяха. Мира пак им завидя. Покрай тях минаха няколко момчета и момичета. Някои от тях се държаха за ръце. Те подхванаха вечната тема любов. Поспориха. Мира се почувства шестнадесетгодишна. Стана и весело и приятно. Някой поръча песен за любов, тя се заслуша в разказа на Румен за любовта между мъжката и женска сепия. Той отдели много време на описанието на десетте им пипала, разположени в предната част на главата. Само две очи и вместо устни - пипала, вместо уши - пак пипала, вместо ръце - пак пипала.
На Мира и се догади. Опита се да го прекъсне, но усети, че гаденето и започва да се превръща в онова пеперудено кълбо в стомаха и, което не се беше появявало от безброй години. Вътре в нея. Погледна към жена му. Тя и се усмихна мило, някак си загадъчно. Мира се смути и бързо отмести поглед към Румен.
А Румен разказваше ли,разказваше. „ В момента, в който женската сепия навлезе в период на размножаване, мъжкарят се устремява към нея. Скороста му е равна на скороста на звука. Всяка пора се разтваря и променя цвета на цялото му тяло: оранжево, огненочервено, матовочерно. Яркосиньо и накрая прозрачно. Достига женската и започва да танцува около нея. Обикаля, обикаля и накрая я сграбчва здраво. И точно с тези десет пипала започва да я гали. Докато усети , че и тя е готова. Бавно и страстно, без думи я обръща с лице към себе си и двамата сплитат десет чифта ръце. Дълго стоят така прегърнати. После, най- дългото пипало на мъжката сепия прониква в женската и изгребва от тялото и всичко мъжко и чуждо. Тя става гола и чиста, празна, само негова и той я обладава. Двете тела се разтърсват толкова силно, че върхът на мъжката му сила се откъсва и потъва вътре в нея. Накрая и двамата дълго, дълго тръпнат.”
Мира потръпна. Той също. И тримата мълчаха. Поръчаха още вино. Жена му погледна право в очите Мира и вдигна чаша с думите „ Щастието на другите е същото като нашето собствено нещастие.” Пожела им лека нощ и се прибра с децата.
Стана късно и тихо. На тръгване Мира подаде ръка на Румен.
- Радвам се, че се запознахме. Помълча. - Не я разбрах жена ти, какво ми каза?
Той притеснено и неудобно обърна глава настрани. Преглътна мъчително. Подвоуми се и с някакъв глух и изтерзан, чужд глас, като на себе си изрече:
- Тя е... със жени.
Морето ги повика в мастилено.

Стефка Галева
Гр. Сандански


Публикувано от aurora на 09.11.2010 @ 10:09:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   stefka_galeva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:06:01 часа

добави твой текст
"Сепия" | Вход | 3 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сепия
от zebaitel на 09.11.2010 @ 21:58:38
(Профил | Изпрати бележка)
Умееш да разказваш, Стеф! Впечатляващо! Поздрави!


Re: Сепия
от stefka_galeva на 11.11.2010 @ 08:01:31
(Профил | Изпрати бележка)
Отново благодаря! Топла есен:):)

]


Re: Сепия
от Musketar на 09.11.2010 @ 21:16:32
(Профил | Изпрати бележка)
Последните ти три текста са монолитно добри и ме впечатлиха! Поздрав!


Re: Сепия
от stefka_galeva на 10.11.2010 @ 11:20:14
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Когато съм спокойна и поне... малко вдъхновена се получава. Поздрави:):)

]


Re: Сепия
от stefka_galeva на 10.11.2010 @ 11:20:23
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Когато съм спокойна и поне... малко вдъхновена се получава. Поздрави:):)

]


Re: Сепия
от stefka_galeva на 10.11.2010 @ 11:20:27
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Когато съм спокойна и поне... малко вдъхновена се получава. Поздрави:):)

]


Re: Сепия
от stefka_galeva на 10.11.2010 @ 11:20:34
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Когато съм спокойна и поне... малко вдъхновена се получава. Поздрави:):)

]


Re: Сепия
от doktora на 09.11.2010 @ 10:52:56
(Профил | Изпрати бележка)
Да, наистина силно и страхотно истинно е разказана тази история Стеф...психоаналитично е усещането за разрез на другостта...

впрочем в природата /живата/, където почти всичко е бисексуалност...липсата на комплекси...всякакви...включително и Едипови хи хи ги прави по свободни от нас.

Лирическият ти герой все още се изживява нещастен заради бисексуалността на съпругата си...ами да, другостта по тези географски ширини не се толерира.

Предлагам ти в някой друг разказ да вплетеш и любовната игра на делфините...на метри над водата...с часове...за един единствен миг! императивно подчинен на оцеляването на гените.

Светъл ден ти желая, разказвачке!

никос


Re: Сепия
от stefka_galeva на 10.11.2010 @ 10:42:40
(Профил | Изпрати бележка)
Светъл и на теб, Доки! Май само нас...човеците за нищо не ни бива! Освен да се правим на богове! ХИХИ-хи...:):)

]