Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 856
ХуЛитери: 1
Всичко: 857

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтасмахнати мисли
раздел: Хумор и сатира
автор: perko

Ако някоя жена сравнително дълго мълчи и не придава капризи, мъжете скръбно свалят шапки.

Симпатичната аспирантка по молекулярна физика при БАН и представителният професор от Спортната академия не намериха обща тема за интелектуална беседа и затова се чукаха мълчаливо.

„Няма да взимам повече рушвети!” – отвратен, но с надежда повтаряше чиновникът Петров всяка сутрин, пътувайки за работа, но разочарован и с разбити надежди се връщаше вечер в къщи.

Музиката в слушалките никога не може да бъде оправдание за неочаквана гръмка пръдня.

Уважаеми господин президент Барак Обама! Пише ви шлосерът от керамичната фабрика в Стралджа Иван Петров. Бързам да ви съобщя, че търсеният от вас Усама Бен Ладен се намира в настоящия момент в апартамента на моята тъща Пена Прокопова, член на Ал Кайда от 1962 год. и живееща на адрес: България, град Ямбол, ул”Христо Ботев” 26, ап.4. Моля вашето съдействие за незабавна бомбардировка.

Гладният студент от НСА, качващ се пеш по стълбището на блока, до последно се надяваше , че миризмата на печено пиле излиза именно от неговата квартира, намираща се на тавана на четиринадесететажния блок в Дървеница.

Премиерът отвори сейфа и набързо пресметна, че в борбата с корупцията не са настъпили съществени изменения.

Първият закон на Нютон, след дълги и оспорвани обсъждания на трето четене бе върнат от президента за доработка.

Ако го намериш в Интернет, много е вероятно след това да го търсиш чрез Интерпол.

Криза в жанра имаме тогава, когато ти лежиш гола-голеничка, само с една червена шапчица, на пътеката в гората, а вълкът те заобикаля, без да ти обърне капчица внимание.

Tрета го в уста целуне бърже, а той ни в клин, ни в ръкав я пита: „Де’й Караджата?”

Никакъв одеколон не помага, ако си настъпил лайно.

От личен опит съм установил, че ако не миеш чиниите в мивката три дена, то те с успех могат да изкарат там още четири дни.

Внимание! Уважаемите колеги, които закъснявайки, идват малко по-късно на работа, молим да се движат в дясната половина на коридора, за да не се блъскат с колегите, които са решили да си тръгнат малко по-рано.


Публикувано от Administrator на 29.10.2010 @ 11:14:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   perko

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:38:07 часа

добави твой текст
"смахнати мисли" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: смахнати мисли
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 29.10.2010 @ 21:33:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Ама как ги заковаваш! Точни, та точни... Глътка свеж въздух си ти!
Поздрав!


Re: смахнати мисли
от perko на 29.10.2010 @ 22:52:16
(Профил | Изпрати бележка)
Да знаеш, че не ми харесва да съм въздух, па макар и свеж, защото въздухът е или празно пространство, или въздух под налягане. Да не говорим пък за оня въздух, който произволно или непроизволно изпущаме понякога от себе си. По-добре да съм бира. Шуменско светло, дето хората сбира. Така съм съгласен.

]