Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 834
ХуЛитери: 3
Всичко: 837

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРадхи (четвърта част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Радхи трепереше цялата,като развълнуван лист от вятъра,когато в стаята влезе леля и.Махарани коленичи и докосна краката и с пръсти:
-Бог да ти дава дълъг живот лельо Рани!
-Стани мое дете.Къде се изгуби?Всички питат за теб,искат да ни потанцуваш.Защо трепериш така?
-Лельо случи се нещо-каза Радхи, а сърцето и щеше да се пръсне от вълнение.Искаше да извика на целия свят,че обича,но не можеше.
-Спри!-прекъсна я леля Рани.-Каквото и да е не искам да знам.Виждам,че не си щастлива с Анил,но ти сама си го избра.А и много момичета мечтаят за брак с Махараджа.Имаш всичко.Всички сме направени от една глина моето момиче.Така че съсредоточи се в семейството,мисля,че имаш достатъчно задължения.Щастието в семейството е критерий за пълноценен живот.А сега облечи още по-красиво сари и слез долу да ни потанцуваш!
Леля Рани беше отгледала Радхи и Радхи я чустваше и обичаше като родна майка.С кого ,ако не с майка си ще сподели своите тайни едно момиче.Но леля Рани беше по-различна.Постара се да уреди Радхи с успешен брак,а пък Радхи взе че се влюби в Анил и така всички бяха доволни и щастливи.Но никой не каза на Радхи,че хората се променят,че има разлика между привличане и любов.Че опаковката не винаги отговаря на съдържанието и че някой ден ще се чуства като употребена,захвърлена и ненужна вещ.
Но при мисълта за Джон Ейвъри, вълна от неземно щастие заля тялото и.Тя беше влюбена и любовта, и беше споделена за първи път.За първи път като че ли се изкачи на седмото небе,близо до Бог,въпреки ,че извърши грях.
Извади синьо чоли,цялото обшито със сребърни нишки и украсено с перли,облече синя пола с лотосови цветчета.Наметна воалено синьо-зелено сари,обшито също със сребърни нишки и среса кобалтовите си коси.Там ,където се разделяха косите и на челото,постави накит от скъпоценни камъни.На врата си закачи колие от ковано сребро и изумруди.Освежи лицето си и така в целия си блясък искаше още повече да покори сърцето на любимия.
Махарани влезе в салона като богиня.Близки и приятели се възхищаваха на красотата и ,обсипваха я с ласкави думи и я молеха да попее и да потанцува.
Радхи отиде при музикантите,прошепна им нещо и се отправи към средата на салона.
В очите и вече танцуваха розови пламъчета.
Табла, байа,дамару и тамбура зазвучаха и започнаха да рисуват фона на една прекрасна картина-картината на любовта.
Радхи започна да се движи в ритъма на музиката ,всяка част от тялото и се движеше и изразяваше нейното превъзбудено състояние.Ръцете и се движеха плавно и грациозно, всяко пръстче се поклащаше в ритъма на танца.Коприненото и коремче потреперваше, а обаятелните и бедра се извиваха като лиани.Цялото и тяло трептеше в унисон с музиката.Този танц бе като нежното пърхане на пеперуда, като милувка на топъл Зефир, като ромон на бистър ручей и звука от арфата на влюбено сърце .
Във въздуха се понесе и ангелския глас на Махарани:
"Влюбена аз трябва да живея,
мислите си как да овладея?
Не се боя аз вече от света,
защото съм обичана жена.
Не е лесно да си влюбен,
но какво е любовта?
Щом душата ми гори
ад или рай е това..."
Радхи пееше и танцуваше, сякаш ангел небесен беше слязъл на Земята, а Джон Ейвъри стоеше в един ъгъл онемял и очите му изгаряха от щастие.Безброй звезди блещукаха в тях и разливаха топлина.Гледаше прелестното лице на Радхи , сияещо по-силно от безброй луни, украсено с усмивка от чиста любов и носещо се като грациозен лебед, а звънчетата на краката и нежно звъняха.
И двамата знаеха,че най-добрата съюзница е усмивката,най-мощната сила вярата,че все пак могат да си откраднат миг щастие;най-стимулиращия дар-надеждата за общо бъдеще ,а единствената реалност бе любовта...


Публикувано от viatarna на 25.10.2010 @ 21:00:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:55:08 часа

добави твой текст
"Радхи (четвърта част)" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Радхи (четвърта част)
от ASTERI на 25.10.2010 @ 21:45:36
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Катюша! Прочетох с удоволствие. Разказваш... супер!
:))
Поздрави!



ПП––Че опаковката не винаги отговаря на съдържанието и че някой ден ще се чуства като употребена,захвърлена и ненужна вещ.

Това ми се струва излишно тук, но ти си знаеш:)))


Re: Радхи (четвърта част)
от kasiana на 25.10.2010 @ 23:49:36
(Профил | Изпрати бележка)
"Радхи пееше и танцуваше, сякаш ангел небесен беше слязъл на Земята, а Джон Ейвъри стоеше в един ъгъл онемял и очите му изгаряха от щастие.Безброй звезди блещукаха в тях и разливаха топлина."

Великолепна разказвачка си, Кати!!!

Аплодисменти:)))


Re: Радхи (четвърта част)
от Prishylec на 26.10.2010 @ 10:24:56
(Профил | Изпрати бележка)
Дай Боже всекиму по една Радхи :)))))))))


Re: Радхи (четвърта част)
от shtura_maimunka на 26.10.2010 @ 11:23:32
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Какво да кажа приятелко...
http://smile999.blog.bg/poezia/2010/10/26/tanciorka.625352
Дано това те зарадва!Другото...се вижда - имаш талант!:-)


Re: Радхи (четвърта част)
от mariniki на 11.06.2011 @ 21:47:19
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
небесен ангелски образ е твоята Радхи...
Катерина мила, дочетох си разказа ти с удоволствие...
сърдечно те, поздравявам...разказваш прекрасно..
прегръщам те, с обич.