Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 853
ХуЛитери: 1
Всичко: 854

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа времето и хората
раздел: Есета, пътеписи
автор: k2

Всяка вечер се влюбвам безумно, отхвърлен и отритнат, после „Да, Да Да” и накрая пушим от екрана, простете, вече не пушим, а се гледаме влюбено, додето минат надписите. След това ме разстрелват „лошите”,
но аз оцелявам някак си, ставам по-силен, защото са избили семейството ми и нямам какво да губя и наказвам същите „лоши” като истински ангел на възмездието, додето новото ми „семейство”, представено като начало от дългокрака кака, с която съм се запознал на второ сюжетно ниво, се качва до първо такова и иска да споделим залеза след уморителното трепане.
Сюжетите на моя ежевечерен телевизионен катарзис са безбройни, но се въртят около темите любов, предателство, отмъщение, като циганета край бостан.

Всяка сутрин заедно с доброто утро ме пресреща поредният зализан задник с две големи кофи – от едната направо сипва помия срещу култури, политики, принципи, тези и антитези, а от другата кофа със златен варак поръсва поредната беззъба измишльотина, призвана да „ме оправи” културно, политически, морално, но задължително безболезнено, интелигентно и все по-често „по европейски”. От това се оригвам на шпек и се почесвам на едно място.

Всяка събота и неделя съвременни гладиатори на финансови и физиологични допинги се опитват да ме забавляват с изумителното си желание да постигнат абсолютно ненужни неща, като да уцелят, вкарат, прескочат или взаимно си извият вратовете. И действат със завидно настървение.

По всяко време на деня и нощта ме облазва билбордната загриженост от непознати хора, които твърдят, че са моите банкери, моят застраховател, моят пластичен хирург, моят личен душеспасител, поръсват ме с прах за пране с парфюм и без, огащват ме с дамски превръзки без нужда от такива, и ме убеждават, че за няколко – колко - дребни стотинки ще ме заведат да видя седемте чудеса на света с бонус (ако избера ВЕДНАГА) някое от трийсет и шестте „осми” чудеса.

В скривалището ми от книги се промъкват модерни малолетни магьосници, безмислостни разбивачи на тайнствени кодове, откриватели на математически доказателства за всичко – от пазарните принципи на общата ни здравноосигурителна солидарност до Бог.

На белият лист на деня ми е написано от едната страна „нов, нова, ново”, от другата страна „епоха, надежда, бъдеще, кола, къща, бизнес”, като е оставено на мен да проявя свободна воля и да свържа с линия което с което трябва и искам. Елементарен тест за безумие.

Чувствам се призован да консумирам, преработвам и изхождам все повече потоци от храна, напитки и информация, за да съм в крак с идващата ера на Водолея, примерно, или поредната рецесия на кризата или криза на рецесията или и двете в комплект „три в едно” с глобалното затопляне.

Някак си все още удържам на атаките на безбройните движения, течения и спонтанни граждански сдружения, с които искат мен, моя глас, вот, подпис, органи, разделен боклук или просто присъствието ми около смъртния одър на наистина справедлива кауза.

Умни хора се опитват да поумнят и мен, като ми обясняват колко ме обича Бог срещу скромна лепта, колко ще ме обича Вселената, ако я използвам като каталог за покупки, колко ще ме заобичат всички, ако съм или не съм едикакъв си с едикакво си. Дори и аз съм щял да се заобичам, защото априори са приели че се мразя.

А аз не се. Даже се чудя дали да не стана Месия.

Само се чудя и само в тоалетната, където творя чудеса.


Публикувано от alfa_c на 02.10.2010 @ 19:46:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   k2

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:32:07 часа

добави твой текст
"За времето и хората" | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За времето и хората
от Danielita на 02.10.2010 @ 20:31:14
(Профил | Изпрати бележка)
К2, хиляди хора по света мислят като тебе, аз също. Но защо не излезем от тоалетните и да им кажем "Баста!" на всички тези чучела? Защото сме заети с оцеляването си, защото имаме все още какво да губим или защото ни мързи. С други думи, не е дошъл още момента за глобални промени, а докато дойде, ние ще си отидем. Но аз, като непоправим оптимист, все още вярвам, че светът ще излезе от кризата, сигурно този път на висока цена, и всичко ще си дойде на мястото.
Поздрави за добрия текст!


Re: За времето и хората
от ami на 02.10.2010 @ 21:49:03
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Като извадих циганетата с бостана заедно..и им завидях..за тях дините са целия космос..и там също творят своите чудеса;)


Re: За времето и хората
от RonnieSlowhand на 03.10.2010 @ 04:09:00
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Yeah, flow of consciousness, man, flow of consciousness.


Re: За времето и хората
от zinka на 03.10.2010 @ 07:46:08
(Профил | Изпрати бележка)
Пусни водата и... капака, К2!

Бог те обича! :)

Поздрав!


Re: За времето и хората
от rajsun на 03.10.2010 @ 08:48:39
(Профил | Изпрати бележка)
!:)))
"Аз от акъл не мога да заспя, тоя още акъл ще ми дава" - цитирам един приятел пред телевизора)))
Бъди!


Re: За времето и хората
от Ray (bdoych@abv.bg) на 06.10.2010 @ 15:19:50
(Профил | Изпрати бележка)
По-вероятно е да не са чували за епохата на Водолея.