Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 818
ХуЛитери: 4
Всичко: 822

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта“Libertй – Egalitй – Fraternitй” или правото на избор
раздел: Есета, пътеписи
автор: DOROTY

Чудиш се коя съм, но нищо не измисляш. Е, който може го може(както се казваше в едно телевизионно предаване), така че за мен не е особено трудно да заблудя нацията. Той – народът, отдавна има проблеми с психологическите профили. Че как иначе. В този век май нищо не е така, както изглежда.
Ами, Човеко, т`ва е истината. Натам сме тръгнали. Към самозалъгването. И всичките либерални дивотии, с които ни тъпчат мозъците, няма да струват и пукната пара ако не се хванеш в ръце и не се либерализираш сам. Защото свободата е хубаво нещо. Дори прекалено хубаво. Толкова хубаво, че сами не знаем какво да я правим. Аз викам да си я... отзад. Ще пасне идеално. Хем на нас ще ние хубаво, хем ще я махнем за малко от глават си и с нови сили ще тръгнем да й търсим приложение.
Страх те е, а? Тъй лошо, ама иначе по-лошо. Защо са ти права, Човеко, като сам не знаеш за какво да ги използваш. Казваш, че търсиш истината, ама в действителност сам я криеш. Къде – то си е твоя работа, но не си ли мислил да споделиш прозренията си със света? Или поне със самия себе си? Май не. И ето пак се появява страхът. Животинското у теб напира, иска да излезе, а ти се правиш на невинна девица и затискаш отвора на съзнанието си. Е, голяма грешка мой човек! Защото с тоя темп сигурно скоро толкова ще ти се насъбере, че ще дойде ден, в който ще изригнеш като вулкан. И тежко и горко на планетата Земя. Ще бъде обсипана с пиящи, хаотично лутащи се, шагубни за нея мисли, които се сблъскват, сливат се и се сгромолясват отгоре й с кеф. И като си такъв добър хуманист, не ти се иска това да се случи, нали? Предполагам знаеш какво трябва да направиш. Какво, мен ли питаш?!! А, не! Няма да стане! Тия гънки върху мозъка ти за какво са? Сигурна съм, че знаеш, така че действай! Аз свърших доста работа. Събудих цъкалото под лъжичката...
Липсваше ти, нали? Хубаво е да усещаш напрежението. То се стича по кръвта ти и попива през костите, чак до сърцето. Разтреперва те целия, а пръстите ти трескаво търсят за какво да се захванат. Лутат се, опипват, дращят с нокти, под които насъбралата се кал кърви. Червеното оставя следи... Лекета, които белината неуспешно се опитва да премахне. Сенките им те преследват, погват те в тясната уличка и те сгащват в мръсния ъгъл. Присвиваш лакти пред лицето си и хленчиш неразбираеми думи през тракащите си зъби. Локвата под краката ти попива в изтръпналите ти ходила и усещаш как бавно те разлага. И ето, следват коленете, бедрата, гърдите, гърлото... приближава се до устата. Опитваш се да изкрещиш, да кажеш...
Нататък можеш да продължиш и сам. А можеш и да замлъкнеш завинаги. Ти решаваш, изборът си е твой. Животът си е твой. Смъртта – също. А бе въобще, какво ще правиш с тях си е лично твоя работа и се чудя защо ли те занимавам още с моите глупости. Пий си текилата на фона на Вивалди( ??!!! ) и стискай здраво зъби. Горчилката минава и идва удоволствието. Наслаждавай му се. А аз ще си търся друг слушател. Някой, достатъчно глупав, за да понася умопомрачителните ми разсъждения. Това е то ДЕМОКРАЦИЯТА! (А бе, сега коя година сме?...)
Щях да забравя! Ако още искаш да разбереш коя съм, защо не се погледнеш в огледалото? Аз съм там, вътре в теб. Аз съм част от теб...И те моля: “Живей!”. Направи го заради мен, за да ме има мен... Останалото ще разбереш от зодията си!


Публикувано от hixxtam на 16.09.2004 @ 22:37:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   DOROTY

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:40:46 часа

добави твой текст
"“Liberté – Egalité – Fraternité” или правото на избор" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: “Libertй – Egalitй – Fraternitй” или правото на избор
от Ufff на 16.09.2004 @ 22:50:16
(Профил | Изпрати бележка)
Навито!(За гражданското общество де).Ама как човек да се присъедини към липсите.0+1=1(официално поне).


Re: “Libertй – Egalitй – Fraternitй” или правото на избор
от aragorn на 17.09.2004 @ 08:30:19
(Профил | Изпрати бележка)
хе хе! много хубаво! браво!
аз лично правя официален отказ от демокрация.
от малкия опит, с който разполагам съм стигнал до заключение, че колкото и добра да ти е антивирусната програма, все се намира някой нов вирус от който да не си защитен ;))