Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 882
ХуЛитери: 5
Всичко: 887

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: mariq-desislava
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУжасът в мен
раздел: Есета, пътеписи
автор: DOROTY

Тъмно е, но не прекалено. Знам, че ще ме чака.
Той винаги е там – сам, опръскан с кръв, мръзнещ сред самотните дървета. Стои и ме чака дори когато го заплашвам, че няма да ида. Но той знае, че го лъжа. Имам нужда от него, от ледената му, мъртвешка длан. Обичам да ме гали с нея, допирът й ме влудява... А очите... те ме притискат към стволовете на дърветата, завират се в гънките на тялото ми, пробождат ме с хиляди насълзени стрели. Сълзите са солени, горчиво-сладки, безчувствени. Стичат се по устните ми и искат да влязат в гърлото ми. Толкова ще е лесно да ги пусна, но не искам. Страх ме е от него, от очите му. Те ме приковават и не искат да ме пуснат. Оковават ме с безмълвни писъци и ме заробват в своята бездушна тишина. Понякога мълчанието му ме подтиска. Прекалено е тихо дори за вятъра. Толкова тихо, че се чуват стоновете на листата. Тревата шепти в голите ми крака, обвива глезениете ми с изпръхнали стръкове и ме свлича надолу, към ръцете му. Той се опитва да ме прегърне, да обхване болките, мечтите ми. Дърпам се, бягам от настойчивите му ласки. Бягство, което ужасно много искам да прекратя и да се отпусна бездиханна на гърдите му. Но не трябва. Не и сега. Не и тази нощ.
Тази нощ искам да говорим. Знам, че той пак ще ме гледа с неми очи, но няма да се откажа. Ще го докосна с пръсти – топла плът върху ледената му кожа. Ще ме погледне с укор – знам. Така прави винаги, когато се опитвам да приютя сърцето му в топлите си длани. Той ме спира, дърпа се, държи ме настрана. Знам, че трябва да го послушам и да го напусна завинаги, но не мога. Не и докато се будя нощем – обляна в пот и със сърце, биещо за неговото. Не и докато очите му ме преследват през деня...
Понякога си мисля, че той е просто един сън. Кошмар или мечта, незнам. Необясним е, тъй както са необясними чувствата му. Бушуваща буря, която ме захвърля в дъното на нищото, после ме издига към звездите и миг преди да се слея с тях отново ме запраща в самотния ъгъл на сърцето си. Той няма име, няма лице, няма същност. Има само мен. Храни се с мечтите, илюзиите ми, загубените спомени и надеждата. Пие от сълзите ми и чувства с кожата ми. Опива се от страданието, агонизира от любовта ми. Обича ме и ме мрази едновременно.
Страхувам се от него, но и го желая. Той оставя в мен дълбоки следи – истински, красиви, живи. Напомнят ми, че ме има дори и за един миг – мига, в който съм негова. Мига, в който забравям, че съм човек. Чувствам него и за него. Боли ме, но поне знам, че е истинско. Че е вътре в мен и тупти със сърцето ми. Болката ме изгаря, усещам вкуса на кръва, на ужаса. Неговият вкус.
Навън се развиделява. Странно е колко неусетно измина нощта. Обръщам се, но той е изчезнал. Винаги бяга от слънцето, а аз толкова искам да го споделя с него... Лъчите ме огряват и попарват кожата ми. Ръцете ми са посивели, изглеждат мъртвешки бледи. Едва сега усещам, че треперят. Тичам и се сгушвам под завивките. Изподраните ми крака кървят и цапат чаршафите, но преди да го осъзная запивам. Скоро светът ще се събуди. Аз отново ще проспя деня. Но какво от това? Знам, че пак ще живея през нощта. Той ще ме чака. И аз трябва да отида, нямам избор. Той има нужда от мен, живее за мен. Може би наистина трябва да го забравя.
Мракът ме плаши...


Публикувано от hixxtam на 16.09.2004 @ 22:35:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   DOROTY

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:40:09 часа

добави твой текст
"Ужасът в мен" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ужасът в мен
от aureliano (kalimero@abv.bg) на 17.09.2004 @ 12:27:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
хмм

противоречиво
някак си женско
страховете затова и съществуват- за да ги преодоляваме
бравос


Re: Ужасът в мен
от Dee на 12.01.2005 @ 00:37:45
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми, чете се на един дъх, нищо страшно че е противоречиво, истината се крие в мрака....и може би затова ни плаши