Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 692
ХуЛитери: 2
Всичко: 694

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: mitkoeapostolov

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАнтония
раздел: Разкази
автор: RonnieSLowhand

Не съм слушала Депеш Мод откакто се разделихме, казва Антония.
И аз, казвам аз. Истина е. Не ги обичам особено. Слушам ги само когато съм с Антония, само когато се любя с нея. Тя обича да има музика, Ник Кейв или Депеш Мод, или Скот Уокър, все такива неща. Важното е да има по някой идиот с дълбок глас и претенциозни текстове. Дано не прослуша Джони Кеш, защото няма да мога да го вдигам, кълна се.

Спиш ли с още някой освен с мен, пита Антония, а на мен ми се ще да ме попита нещо друго. Хубаво ли ти беше, например. Кога ще се видим пак.
Не, казвам аз. Не я лъжа. Безполезно е да се опитвам да лъжа Антония. Тя е невротичка и винаги усеща. И после дере и дере, докато всичко между нас не стане кървава кочина. Така че не лъжа. И не се надявам на нищо.
А би трябвало, казва Антония сънливо. Няма смисъл да не го правиш.
Тук би трябвало да я попитам, а ти спиш ли с някой друг, но не искам да знам, или по-точно знам, но не искам да я чувам да го казва, защото какъв смисъл има? Никакъв.
Обичаш ли ме, пита Антония.
Да.
Повече от себе си?
Не знам.
Преди три години не ме ли обичаше?
Тогава не бях влюбен в тебе.
А и те плашех, нали?
Да.
Антония и сега ме плаши. Винаги съм се тревожил за нея, дори и когато се разделихме – когато я зарязах – преди три години. Плаша се от начина, по който тя пие. От нещата, които казва. Плаша се, че ще намеря резки с нож или горено от цигара по нежните места на тялото й. И че аз ще съм виновен за това.
Ще ме обичаш ли, ако носът ми растеше с по един сантиметър всеки ден? На кой сантиметър ще спреш да ме обичаш?
Антония, моля ти се. Носът ти не расте с по един сантиметър всеки ден.
Но ако растеше?
Не знам.
Тя млъква и извръща глава. Толкова съм уморен, че имам чувството, че витая. Част от мен мисли, че трябва да преместя свещта някъде, където Антония не може да я достигне. Защото ако я достигне, ще се залее с горещ восък.
Имаме ли още нещо за пиене, казва тя.
Научил съм се да не казвам, за тази вечер ти стига.
Червено вино в кухнята. И шери за готвене.
Боже мили, шери за готвене. Откога си станал гурме? Или гурман, как се казваше?
Тя се измъква от леглото и тръгва към кухнята, без да престава да говори. Много е хубава. Дори и ако носът й расте по един сантиметър всеки ден, пак ще има прекрасни крака.
Антония казва, че не мога да се откажа от нея заради чукането. Права е. Само че се чудя за думата. Когато аз мисля за това, винаги мисля за любене. Но може би е, защото просто не обичам груби думи.
Спи ми се, но трябва да остана буден. Иначе Антония ще помисли, че съм я изоставил.
Не е лошо това твое шери за готвене, казва тя.
Защо поне веднъж не си вземеш чаша, казвам аз.
Чашите са за страхливци.
Тя стои пред огледалото ми , отпива от бутилката и се изучава старателно. Любопитна е към тялото си, но сякаш живее извън него, винаги. Когато се любим, очите й са затворени. Ако говори, винаги шепне текста на песента, която върви в момента. Строго погледнато, не съм аз този, с когото прави любов. А някой в главата й, някой, когото не познавам. Някой, който би могъл да събере пак душата и тялото й. Така че тя да намери покой.
Мислиш ли, че съм хубава, пита Антония.
Да.
Колко?
Антония, моля ти се. Не мога повече.
Мислиш, че съм грозна, нали? Секси, но грозна? Или не хубава по начин, по който... който има значение? Не поетично хубава?
Антония, престани, уморен съм.
Тя ме поглежда като котка, чиято мишка се е оказала под очакваното. Мишката изобщо не е дорасла за темповете на такава игра, не сър.
Защо изобщо спиш с мен, ако не мислиш, че съм хубава? Защото е най-лесно? Защото още съм ти навита?
Защото те искам, обичам, желая. Това достатъчно ли ти е?
Не ти вярвам. Ти си страхливец, знаеш ли. Ще ми се да можех да престана да се чукам с теб.
Антония, утре съм на работа. Трябва да се наспя.
Хубаво, казва тя. Аз ще вървя.
Бих предпочел да останеш. Три часа през нощта е.
Не изглежда да ме е чула. Гледам я как обува джинсите си, обувките си, как нахлузва ненужно грозния пуловер, който най-много обича. Дори не се сеща да потърси дантеленото бельо, което носеше под него. То си остава захвърлено на дивана.
Безполезно е да я разубеждавам. Безполезно е да се боря с нея. А и нямам сили, нямам сили, сили нямам, Господи.
Моля ти се, поне си поръчай такси. Не взимай такси от улицата.
О, я върви на майната си.
Чувам я как затръшва вратата и се втурва надолу по стълбите. Трябваше да я спра, трябваше да кажа нещо друго, да намеря думи, каквито тя иска. Но не знам как.
А и умирам за сън.


Публикувано от viatarna на 14.09.2010 @ 09:57:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   RonnieSLowhand

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 44760
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Антония" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Антония
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 15.09.2010 @ 12:32:03
(Профил | Изпрати бележка)
да! - думи, каквито тя иска


Re: Антония
от RonnieSlowhand на 15.09.2010 @ 13:38:25
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Мисля, че това би било любов, Рег - да можеш да намериш думи, каквито любимият или любимата иска.

]


Re: Антония
от viadolorosa (galya_rosenstein@yahoo.com) на 19.09.2010 @ 15:13:49
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова е трудно да накараш мъжете да говорят за чувствата си, да изкопчиш от тях любовно обяснение или нещо от този сорт. Те са винаги здраво закотвени в настоящия момент, рационални, неразговорливи, уморени или с възпалено гърло /затова не могат да говорят/... бързат, защото имат служебен ангажимент, някой ги чака на уговорена среща /без да казват кой/ или мнооого им се спи..Всъщност всичко е от страх... Страх да не кажат нещо в повече, да не обещаят нещо, което не могат да изпълнят или пък ще изпълнят, но ще им дойде в повечко... Тя го казала девойката... Страхливец! Това е истината за много мъжки душички... Хайде стига, че ще го ударя на феминизъм и мъжененавистничество и еманципация, а това май вече не било на мода..:)
Поздрави за прозрението Рони!.


Re: Антония
от RonnieSlowhand на 19.09.2010 @ 15:23:50
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
На страната на Антония съм, Виа (макар че пишещият не трябва да има страна). И в същото време съчувствам на онзи, който няма глас и няма думи, когато това е единственото, което е нужно... Страхът от говоренето е много дълбок и стар страх, като от тъмното.

]


Re: Антония
от anonimapokrifoff на 23.09.2010 @ 14:26:55
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления, Рони, много хубаво пишеш!


Re: Антония
от RonnieSlowhand на 27.09.2010 @ 18:58:46
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Благодаря ти много, Аноним!

]


Re: Антония
от doriana-doriana на 29.09.2010 @ 17:25:27
(Профил | Изпрати бележка) http://doriana129.wordpress.com/
Влизам само заради твоята "Антония" - да я коментирам, понеже много бързам за родителска среща! Това, мила ми Рони, беше най-хубавото, което съм чела от теб до сега! И не ме питай защо така, защото не мога да обясня в момента (мисля, че се налага да го прочета още 1-2 пъти и тогава ще ти кажа!).
:))


Re: Антония
от RonnieSlowhand на 29.09.2010 @ 22:34:41
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Хаха, как си знаеш, че ще питам защо - и така си е, ако знаеш как ме мори любопитството в момента :) Сега сериозно. Благодаря ти много - наистина ме зарадва. Наистина.

]