Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 780
ХуЛитери: 1
Всичко: 781

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПоловин сърце - 2
раздел: Разкази
автор: Remembrance

Той ратвори шепите си. Беше изминало време.... Колко никой не знаеше. Дали бяха векове? Или просто миг?
- Мисля, че имам необходимите ключове - каза тихо той, взирайки се в съдържанието на ръцете си, сам не проумявайки достатъчно добре какво точно става.
От ръцете му засия светлина, която премина през решетката и попи в тялото й. Дълбокият й вдъх ги развълнува.
Докато затаени стояха и очакваха, тялото й започна да се разделя - цялостна и невредима, от нея се отдели сянка на образа й, като че призрачна, но и същевременно напълно истинска и плътна. Тази нейна половина премина безпрепятствено през решетката и застана пред него в лъчезарно сияние.
Не чакаха дълго. За кратко се обърнаха към нейното аз вътре в крепостта, което ги наблюдаваше тихо и замислено.
- Какво ще стане с нея? - попита той.
- Тя ще пази. Не се бой за нея. Ще се справи.

И те се затичаха. Очакваше ги път.
- От тук ли дойде? Познаваш ли пътя? - извика тя, докато дишаше учестено.
- Не! Преобразил се е! Не знам къде отиваме, но усещам, че това е посоката!
Скоростта не ги изморяваше, различни пейзажи се сменяха, но те не спираха. Прекалено дълго време бяха живели лутайки се. Сега времето шумеше в ушите им и даваше крила на стъпките им. Всяка една крачка беше овладяна.

Докато не навлязоха в тъмнини и пред тях не застана огромно клокочещо езеро от лава.
Той извика. Спря, започна да снове напред назад, да се оглежда.
Тя застана, взирайки се в огньовете.
Имаха достатъчно време да съберат дъха си.
Свъсил очи, той поглеждаше към нея и си задаваше десетки въпроси. Решетката не ги спря, но лава? Ще изгорят! Защо тя изглеждаше толкова спокойна?
Тя го погледна за миг, усмихна се и после посочи към езерото.
- Виж!
Тя пристъпи напред и той се приближи близо до нея.
Там, на повърхността на горещата смес, той съзря не много широки плътни, но подвижни платформи. Дори и да успееха да се закрепят на тях, щеше да е огромно изкуство да ги преминат. Освен това в далечината не се виждаше дали продължават или спират просто на средата на катаклизмичното явление.
- Чуй ме, това е важно - впи очи в неговите тя. - Няма време, трябва да преминем бързо от тук. Не бива да чакаме и секунда.
Дали трябваше да пита защо? Той усещаше същото. Просто трябваше да следват учестения ход на времето.
- Според мен тайната е в балансираното стъпване - каза той. - Трябва да стъпваме заедно и едновременно в двата краища на платформите, ако ли не, ще изпаднем.
Тя кимна.
Хванаха се за ръце и веднага скочиха напред. Преодоляването на препятствията не беше толкова трудно, колкото ги измъчваше жегата. Тя изсмукваше всичките им допълнителни сили и ги ожадни извънредно.
Когато бяха вече на средата, и двамата изпаднаха в пристъп на умора. Трябваше да си починат, но не знаеха как, трябваше да крепят баланса.
- Говори ми - прошепна той.
- Какво беше събрал в шепите си, когато бяхме там, при решетката? - тихичко попита тя.
- Освен сърцето ми ли?
- Половината.
Той я погледна замислен.
- Ти също си половин. Половин душа. Освен половината ми сърце, бях събрал надеждите си. Или остатъка от тях.
- Те сега са в мен, вътре дълбоко в мен. И ти обещавам, че няма да паднат в огъня.
- Нищо няма да падне в огъня. Най-малко ти.
- Балансът. Никой от нас не бива да пада. Остана още половин от тази горещина. Ще я преминем.
Той кимна.
- Готова ли си да продължим?
- Да.


Публикувано от alfa_c на 05.09.2010 @ 21:19:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Remembrance

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 03:20:52 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
Авторът не желае да се коментира това произведение.