Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 809
ХуЛитери: 4
Всичко: 813

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБорба за смърт
раздел: Фантастика
автор: dedenze

Правеше трети неуспешен опит. От електрошоковете и мозъчното престуктуриране изпитваше постоянно болки в главата и страх. Незнайно защо, помнеше всички извършени по него интервенции и то със садистични подробности. Сигурно се дължеше на професията – историк на древността.
Беше напълно наясно, че деградацията и деформациите са започнали в 22 век. Сега 10 века по- късно, всичко се въртеше в затворен омагьосан кръг, без нищо ново и полезно. Пълен застой, без обшуване, само във виртуалното пространство. Всичко индивидуално бе изключено даже и стремежа да си по- богат. Всеки имаше собствен код в имплантиран чип, навсякъде го обслужваха машини. Той беше на 247 години и вече по-често му сменяха органи и тъкани, напълно машинно, разбира се. Всеки опит наживо да говориш с някого, да го спреш се наказваше с отнемане на кредити. Това водеше до по- лоша храна и виртуални удоволствия.
Хората работеха едно и също нещо с години по 5 часа дневно, не беше ясно на кого е нужна тази работа. Никой не си задаваше подобни въпроси иначе следваше диагноза за несъответствие и мозъчно преструктуриране. Всяко агресивно поведение и опит за измама се наказваше с електрошокова терапия.

Използувайки древните определения- хората бяха станали биороботи. Живееха индивидуално и се размножаваха контролирано от подбран генетичен материал. Много неща от древната история не разбираше – деца, семейство, любов, наука и т.н….Особено го впечатляваше твърдението, че човек притежава душа, която се преражда и развива безкрайно като вселената. Полагаше огромни усилия в търсене на причината за деградацията. След много години се досети –човешките души вече не се прераждат на планетата Земя. Тук е останал само инкубатора за тела. Това което изпитваше, древните са наричали чувство за гняв и безизходица. Явно той имаше душа. Трябваше да стигне до душите на другите и да разкаже всичко. Ключа беше смъртта, но тя беше най- строго контролирана. Всяко неразположение си регистрираше моментално и “спасителите” пристигаха на минутата. Беше изпробвал почти всичко достъпно и платил висока цена. От древните източници знаеше, че взрив и пожар може да повредят душата. Трябваше да прекъсне връзката между него и информационния имплант в лявата ръка.

Мястото беше подходящо- открита градина на 35- тия етаж. Острието му отне 1 ден за изработка. Наблюдателните камери внимателно превключи от разпределителя, никой не реагира. 4-5 флакона със събирани в годините сънотворни и други опасни лекарства. Наоколо нямаше никой. Кърпа – бърз разрез- ужасяваща болка- изхвърляне на чипа над предпазната мрежа. Бързо в тоалетната, изпиване на всичко с повече вода. На улицата роботите вече бяха намерили чипа и трескаво търсеха него. Губеха изряден потребител. Вече виждаше описаният от древните тунел с ярка светлина. Дано времето е достатъчно. За секунда се усъмни, че душите са само мит. Обзе го спокойствие, даже и да ги няма, живота тук беше безмислен.


Публикувано от viatarna на 02.09.2010 @ 21:25:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 28040
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Борба за смърт" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Борба за смърт
от shtura_maimunka на 05.09.2010 @ 15:14:58
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Какво си написал dedenze? Това ли ще е следващият век?То и сега половината са бездушници.И страшно и тъжно...


Re: Борба за смърт
от Danielita на 07.09.2010 @ 00:39:40
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно произведение. В този саит много малко фантастика се пише.
Макар да звучи страшничко, четох го с удоволствие.