Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 570
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 575

Îíëàéí ñåãà:
:: nickyqouo
:: rosy88
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌåöà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: viadolorosa

Áåøå òðîìàâà è ìàëêî íåäîäÿëàíà, çàòîâà âñè÷êè ÿ íàðè÷àõà óæ ãàëüîâíî Ìåöà. Íîñåøå îãðîìíè äèîïòðè, êîèòî ïðàâåõà î÷èòå è äà èçãëåæäàò íååñòåñòâåíî ãîëåìè îòâîðåíè. Êîñèòå è áÿõà ñóõè, áîÿäèñàíè â íåîïðåäåëåí öâÿò è ñòúð÷àõà áåçðåäíî âúâ âñè÷êè ïîñîêè. Ãëàâàòà è áåøå ïðåêàëåíî ìàñèâíà, à ãúðäèòå íåñúðàçìåðíî ïëîñêè.
Ìåöà ìðàçåøå âñè÷êè îãëåäàëà íà ñâåòà, çàùîòî è íàïîìíÿõà, ÷å íå å íèêàêâà êðàñàâèöà. Àêî âñå ïàê ñå èçêóøàâàøå äà íàäçúðíå îò âðåìå íà âðåìå â îòðàæåíèåòî ñè ìàõàøå çàäúëæèòåëíî î÷èëàòà. Áåç òÿõ ñâåòúò ñå ðàçìàçâàøå è êàòî, ÷å ëè èçãëåæäàøå ïî-êðàñèâ è ïðèåìëèâ. Òÿ íå ñå õàðåñâàøå, íàïðàâî íå ñå ïîíàñÿøå, íî íå ñìååøå äà ñïîäåëè òîçè îò÷àéâàù ôàêò ñ íèêîãî. Êðèåøå îò ìàéêà ñè, îò ïðèÿòåëêèòå, îò äíåâíèêà, êîéòî ñè âîäåøå âñåêè äåí. Çà äà çàìàæå êîìïëåêñèòå áå ñâèêíàëà äà ñå õâàëè íà ëÿâî è íà äÿñíî ñ êàêâîòî è äîéäå íà óì. Òÿ áåøå íàé-óìíàòà, íàé-íà÷åòåíàòà , íàé-óñïÿëàòà, íàé-ñðú÷íàòà, òÿ ðàçáèðàøå îò ìóçèêà, îò èçêóñòâî, îò ëèòåðàòóðè è îò êèíî. Òÿ óìååøå äà ãîòâè íàé-äîáðå, òÿ èìàøå íàé-äîáúð âêóñ è óñåò çà êðàñîòà, òÿ ïå÷åëåøå íàé-ëåñíî è íàé-ìíîãî ïðèÿòåëè. Èçëèøíèòå êèëîãðàìè îïðåäåëÿøå êàòî ïðèÿòíà çàêðúãëåíîñò. Õîðìîíàëíèòå íàðóøåíèÿ, êîèòî ñå ïðîÿâÿâàõà êàòî áóéíî ðàñòÿùà áðàäà îò ìúæêè òèï ìàñêèðàøå ñ îáèëåí ïëàñò ôîí äüî òåí.
Êîãàòî áåøå íà ñåäåì ãîäèíè Ìåöà ïðåìèíà áåç äà ðàçáåðå ïðåç íåùî êàòî æèòåéñêè êðúñòîïúò. Áàùà è íàïóñíà ìàéêà è, ïðåìåñòè ñå â äðóã ãðàä è ñå îæåíè ïîâòîðíî ñ äðóãà æåíà. Âñÿêà âòîðà ñúáîòà Ìåöà áå íà ãîñòè â íîâîòî ñåìåéñòâî. Òÿ îáè÷àøå è äúðæåøå íà ìàéêà ñè, íî åäíîâðåìåííî ñ òîâà áëàãîãîâåéíî ñå âçèðàøå â ïåðôåêòíàòà êðàñîòà íà íîâàòà èçáðàíèöà íà áàùà ñè. Ìåöà è ñå âúçõèùàâàøå è ñå ñòðåìåøå äà è ñå õàðåñà. Ïîäðàæàâàøå è, ïðàâåøå è íàèâíè äåòñêè êîìïëèìåíòè, ïîäàðÿâàøå è âåòðèëà è ñîëíè÷êè ñãúíàòè îò õàðòèÿ.. Õàðåñâàøå ïðè÷åñêèòå è, áëóçèòå ñ äàíòåëè, ÿáúëêîâèÿ ïàé è ðú÷íî óøèòàòà êóâåðòþðà çà äèâàíà. Õàðåñâàøå ëú÷åçàðíàòà è ìåêà óñìèâêà, êîÿòî êîíòðàñòèðàøå ñ çà÷åðâåíîòî ïîäïóõíàëî îò ïëà÷ ëèöå íà ìàéêà è. Òÿ ñå ìîëåøå êàòî ïîðàñíå ãîëÿìà äà ïðèëè÷à íà íîâàòà ìàéêà, êîÿòî íÿìàøå ïðåòåíöèè è æåëàíèå äà è áúäå ìàéêà. Íî ñúäáàòà áåøå ðåøèëà äà íå ÷óå ãîðåùèòå è ìîëáè.
Ìåöà áåøå â ãèìíàçèÿòà, êîãàòî çàáåëÿçà, ÷å è ðàñòå áðàäà, ÷å ïî áåäðàòà è ãúðäèòå è ñå ÷åðâåíåÿò ñòðèè, ÷å ñå òðóïà öåëóëèò ïî öÿëîòî è òÿëî, à ëèöåòî è ãúðáà è ñå ïîêðèâàò ñ óæàñíî àêíå âóëãàðèñ. Çàïî÷íà îæåñòî÷åíà áèòêà ñ êîçìåòè÷íèòå è ôèçè÷åñêèòå íåäîñòàòúöè, â êîÿòî áÿõà âêëþ÷åíè áèëêè, õîðìîíè, äèåòè, ñêúïà êîçìåòèêà, äîáðè ñúâåòè îò ñëó÷àéíè ïîçíàòè. Ðåçóëòàòèòå áÿõà ïî÷òè íèêàêâè. Âìåñòî ïîäîáðåíèå ñòàâàøå ñÿêàø îùå ïî-çëå. Êàòî êàïàê íà âñè÷êî è îòêðèõà äàëåêîãëåäñòâî, ïðåäïèñàõà è î÷èëà ñ îãðîìíè äèîïòðè è äåáåëè ðàìêè. Âñå åäíî çà íàçèäàíèå. Äà íå ïðîïóñíå äà çàáåëåæè êîëêî å ãðîçíà. Äà çíàå êîÿ å è êàêâà å è äà íå èñêà îò æèâîòà ïîâå÷å, îòêîëêîòî è ñå ïîëàãà.
Òîãàâà Ìåöà ñå îò÷àÿ è íàïðàâè ïîðàæåí÷åñêîòî çàêëþ÷åíèå, ÷å æèâîòúò å íåñïðàâåäëèâ. Íà åäíè å äàë âñè÷êî â èçîáèëèå, à îò äðóãè å îòíåë è ìàëêîòî êîåòî ñà èìàëè. Òÿ ñå îçëîáè è íàäåáåëÿ îùå ïîâå÷å, çàùîòî ñå îïèòâàøå äà óòåøè ðàçãíåâåíàòà ñè äóøà ñ ÿêî ïëþñêàíå. Áóíòúò íà ñàìîñúæàëåíèåòî ñå èçëÿ îñíîâíî âúðõó ìàéêà è, çàùîòî òÿ áåøå ïîä ðúêà. Ìåöà ÿ çàñèïâàøå ñ îáâèíåíèÿ. Èñêàøå è îáÿñíåíèå, çàùî ÿ å ñúçäàëà ãðîçíà êàòî ñìúðòòà, çàùî å ïîçâîëèëà íà áàùà è äà ñè îòèäå è äà ñå îæåíè ïîâòîðíî, çàùî íå å óñïÿëà äà ïîñòèãíå â æèâîòà ñè íèùî ïîâå÷å îò ïðîäàâà÷êà â ìàãàçèí çà îáóâêè.
Ìåöà áåøå íà äâàäåñåò ãîäèíè, à âñå îùå íå áåøå ñïàëà ñ ìúæ. Ìîì÷åòàòà ÿ êàðàõà äà ñå âöåïåíÿâà îò íåóäîáñòâî ùîì ñòàíåøå äóìà çà íåùî ïîâå÷å îò îáèêíîâåíî ïðèÿòåëñòâî. Ñðàìóâàøå ñå îò ñåáå ñè. Ñòðàõ ÿ áåøå îò èäåÿòà, ÷å òðÿáâà äà ñå ñúáëå÷å ãîëà è äà ïîêàæå óðîäëèâîòî ñè òÿëî ïðåä íÿêîãî, êîãîòî õàðåñâà, è íà êîãîòî äúðæè. Ïðåäñòàâÿøå ñè èçðàçúò íà ëèöåòî ìó – ðàçî÷àðîâàíèå è ïîäèãðàâêà. Ïðåäñòàâÿøå ñè êàê ïîñëå ùåøå äà ÿ èãíîðèðà, äà ÿ ïîäìèíàâà êàòî ìàëêà ãàðà, äà ÿ ãëåäà ñêðèòî ñ íàñìåøêà, äà ðàçêàçâà íà ïðèÿòåëèòå ñè ðàçíè ãàäîñòè. Íÿìàøå äà èçòúðïè óíèæåíèåòî. Áåøå è äîñòàòú÷íî, ÷å ñàìàòà òÿ íå ñå ïîíàñÿøå. Áåøå è äîñòàòú÷íî, ÷å ñàìàòà òÿ ñå ïðåçèðàøå.
Çàïèñà ñå äà ñëåäâà ïñèõîëîãèÿ, ñ íàäåæäàòà ÷å ïðåäè äà çàïî÷íå äà ïîìàãà íà äðóãèòå ùå óñïåå äà ïîìîãíå íà ñåáå ñè. Ëåêöèèòå è êíèãèòå ÿ îáúðêàõà îùå ïîâå÷å. Áåøå â ïåòè êóðñ, áåøå çàïî÷íàëà äà ïèøå äèïëîìíà ðàáîòà, êîãàòî ÿ îñåíè óáèéñòâåíî ïðîçðåíèå. Ìåöà îòêðè, ÷å ïñèõîëîãèÿòà íå å áèëà ñúçäàäåíà, çà äà ïîìàãà íà õîðàòà, à çà äà çàäîâîëè àìáèöèèòå íà íåêîëöèíà ëóäè è äà ãè ïðåâúðíå â î÷èòå íà îáùåñòâîòî â ïðåóñïÿâàùè ó÷åíè.
Òîâà îòêðèòèå èçïúëíè äóøàòà è ñ õëàä è áåçïúòèöà. Ìàòåðèÿòà ÿ áå ðàçî÷àðîâàëà ñ íåñúâúðøåíñòâîòî ñè, ÷îâåøêèÿò äóõ ñúùî...Òÿ ñå çàòâîðè â ñòàÿòà ñè è â ñåáå ñè. Èçëèçàøå íàâúí ñàìî çà äà ñå íàÿäå è ñå ñêðèâàøå îòíîâî â áúðëîãàòà ñè êàòî íàðàíåíî æèâîòíî. Íÿêàêúâ ñòðàíåí âúòðåøåí ñòóä ÿ îáãðúùàøå îò ãëàâàòà äî ïåòèòå, âöåïåíÿâàøå òÿëîòî è ìîçúêà è, ðåæåøå êàòî ñ òðèîí, êîðåìà è äóøàòà è. Ìåöà ÷åñòî ñå ñâèâàøå íà äâå îò áîëêà, âçèìàøå òðè õàï÷åòà îáåçáîëÿâàù ïðàõ, óâèâàøå ñå ñ ÷åòèðè îäåÿëà, è ñå îïèòâàøå äà ñå ñòîïëè ïîíå çà ìàëêî, ïîíå çà ïðåç íîùòà. Èñêàøå äà çàñïè, äà çàáðàâè çà ñòóäà è çà ñåáå ñè, çà êàòàñòðîôèðàëèòå ñè íàäåæäè è èëþçèè è çà öÿëàòà áåçñìèñëåíîñò íà æèâîòà ñè.
Âðåìåòî òå÷åøå. Ìåöà æèâååøå íà èçäðúæêà íà ìàéêà ñè. Áåøå èçãóáèëà ïîñîêèòå â æèâîòà ñè è íå íàìèðàøå íèòî ìîòèâàöèÿ íèòî ñèëè äà ïðîäúëæè íàíÿêúäå.
Áåøå êðàÿò íà ÿíóàðè. Íàâúí ñêîâàâàù ñòóä è ñíÿã äî ïîÿñ. Ìåöà ëåæåøå â ëåãëîòî ñè è íå ìîæåøå äà çàñïè. Ñòóäúò è áîëêàòà íå èñêàõà äà ñè îòèäàò. Õàï÷åòàòà è îäåÿëàòà íå ïîìàãàõà. Ëåäåíèÿò òðèîí â êîðåìà ðåæåøå ïî ñèëíî îò äðóã ïúò. Áîëåøå íà ãðàíèöàòà íà ïîíîñèìîòî. Ñòðóâàøå è ñå, ÷å äåáåë øèø, ðàçäèðà äîëíàòà ÷àñò íà êîðåìà è. Íå ñìååøå äà âèêà çà ïîìîù, íå âèæäàøå ñìèñúë. Áåøå ñå ïðèìèðèëà ñ èäåÿòà, ÷å èñêà äà óìðå. Ãàäåøå è ñå. Ñúñ ñòðàøíè óñèëèÿ ñòàíà îò ëåãëîòî è íà ïúò çà òîàëåòíàòà ïîâúðíà. Ïîñëå ñâåòúò ïðèòúìíÿ è èç÷åçíà. Ñúâçå ñå îò èñòåðè÷íèòå êðÿñúöè íà ìàéêà ñè è îò óæàñíàòà áîëêà, êîÿòî ÿ ïîäõâàùàøå ñ íîâà ñèëà..

- Êàêâî òè å? Äà íå ñè áðåìåííà.

- Ãëóïîñòè. Çëå ìè å. Áîëè.

- Ùå èçâèêàì ëèíåéêà.

Ìàéêà è ñå íàäÿâàøå, ÷å å áðåìåííà. Ñìÿòàøå, ÷å áðåìåííîñòòà ùå ÿ èçëåêóâà îò âñè÷êî. Îò ãðîçîòàòà, îò èçëèøíèòå êèëîãðàìè è êîçìåòè÷íè ïðîáëåìè, îò äúëáîêî ñïîòàåíèòå êîìïëåêñè çà ìàëîöåííîñò, îò åêçèñòåíöèàëíèòå ëóòàíèÿ, îò ñàìîòàòà...
×àêàõà ÿ ïðåä âõîäà íà êëèíèêàòà. Íÿêàêúâ ìúæ ñå ïðèáëèæè äî íîñèëêàòà, õâàíà ÿ çà ðúêàòà è êàçà, ÷å âñè÷êî ùå áúäå íàðåä. Ëèöåòî ìó ñå èçãóáè â øåìåòà íà òúðêàëÿùàòà ñå ïî êîðèäîðà áîëíè÷íà êîëè÷êà, ñëÿ ñå ñ áëåäî çåëåíèòå ñòåíè è æóæàùèÿ çâóê íà íåîíîâîòî îñâåòëåíèå, ìåòàëíàòà ðàìêà íà î÷èëàòà ìó ñå ïðåâúðíà â ñòúðæåùî åõî íà ðúæäÿñàëè ëàãåðè, â ïîòðàêâàíå íà ñòîìàíåíè õèðóðãè÷åñêè èíñòðóìåíòè, â íåÿñåí ðå÷èòàòèâ íà íåïîçíàòè õîðà. Êîãàòî ñòèãíàõà îïåðàöèîííàòà çàëà, âñè÷êî ñå áå ïðåâúðíàëî â îêúðâàâåíà ñâåòëèíà è ñàìî âíåçàïíàòà òîïëà âúëíà íà ïúëíàòà íàðêîçà ïðåêúñíà çëîâåùèÿ äóåò îò ïóëñèðàùèÿ, ïèñêëèâ çâóê íà êàðäèîãðàôà è ëåäåíàòà áîëêàòà â êîðåìà, êîÿòî ñå áå âúçïëàìåíèëà è ïðèãëàñÿøå âúâ âèä íà ìîùíè, óíèùîæèòåëíè òëàñúöè..
Íà ñëåäâàùàòà ñóòðèí, êîãàòî ñå ñúáóäè â áîëíè÷íîòî ëåãëî Ìåöà ðàçáðà, ÷å ñå å ðàçìèíàëà íà êîñúì ñúñ ñìúðòòà. Ëåæåøå â ðåàíèìàöèÿ, îìîòàíà â ìàðêó÷è, à êðàé íåÿ ïèñóêàøå âñåâúçìîæíà æèâîòîñïàñÿâàùà àïàðàòóðà. Ñàíèòàðêàòà è êàçà, ÷å å èìàëà ñíîùè å òðÿáâàëî äà îïåðèðàò ñïóêàíèÿ è àïàíäèñèò, ïî ñïåøíîñò. Èìàëî óñëîæíåíèÿ, âúòðåøåí êðúâîèçëèâ. Ìåöà èçòðúïíà îò óæàñ. Õèðóðãúò áå íàïðàâèë îãðîìåí ðàçðåç, çà äà èç÷èñòè õåìàòîìèòå è äà ñïðå êðúâòà.. Íÿêîé ÷óæä è íåïîçíàò áå ñè ïîçâîëèë äà ãëåäà è äà äîêîñâà òÿëîòî è. Õèðóðãúò. Ìåòàëíàòà ðàìêà íà î÷èëàòà, ãëàñúò, êîèòî â÷åðà ñå ñëèâàøå ñ íåáèòèåòî è îêúðâàâåíàòà ñâåòëèíà â îïåðàöèîííàòà. Íå çíàåøå äàëè äà ìó å áëàãîäàðíà. Ñðàìóâàøå ñå. Çíàåøå, ÷å òîé áåøå ïðîíèêâàë â òÿëîòî è, òàì êúäåòî òÿ íèêîãà íÿìàøå äà èìà äîñòúï. Áåøå ðàçãëåæäàë è áåøå äîêîñâàë ãîëîòàòà è, ïî åäèí îñîáåíî æåñòîê è ïåðâåðçåí íà÷èí. Áåøå ÿ ðÿçàë êàòî æèâîòíî, áåøå ñå ðîâèë èç âúòðåøíîñòèòå è. Ìîæå áè ñ èíñòðóìåíòè, à ìîæå áè íàïðàâî ñ ðúêàòà ñè.  òîçè ÷îâåê òðÿáâàøå äà èìà íåùî îò äóøàòà íà ïðîôåñèîíàëíèÿ óáèåö, íåùî îò êðúâîæàäíîñòòà íà êàñàïèíà, íåùî îò áåçäóøèåòî íà ìåñàðÿ. Æåñòîêîñò, êîÿòî ñïàñÿâà. Áðóòàëíîòî íàñèëèå, êîåòî óíèùîæàâà ñìúðòòà. Òîçè ÷îâåê áåøå ñïàñèë áåçñìèñëåíèÿ è æèâîò... È òÿ íå çíàåøå äàëè ìó å áëàãîäàðíà. Íå çíàåøå êàêâî ÷óâñòâà êúì íåãî. Ìîæå áè îìðàçà è îáèäà, à ìîæå áè áåçðàçëè÷èå è äîñàäà, à ìîæå áè...ëþáîâ.
Ìåöà íèêîãà ïðåäè íå ñå áå äîñåùàëà, ÷å äóìàòà ëþáîâ ìîæå äà ñå îòíàñÿ çà íåÿ.Òÿ ñè ñïîìíè ãëàñà, êîéòî äîñòèãàøå ïðåç äåáåëàòà ïåëåíà íà íàðêîçàòà. Êàçâàøå, ÷å ÿ îáè÷à è ÷å èñêà äà îñòàíå òóê, ñåãà ñ íåãî. Äà îñòàíå îùå äúëãî. Öÿë æèâîò. Òàêà ëè è áåøå êàçàë íàèñòèíà?
Ñïàñèòåëÿò ñå ïðèáëèæè äî ëåãëîòî è. Íà Ìåöà è áåøå âå÷å âñå åäíî. Òÿ ìó ïîçâîëè äà îïèïà êîðåìà è, äà ïðîìèå ðàíàòà, äà è íàïðàâè íîâà ïðåâðúçêà. Îòêðè, ÷å âå÷å íå ñå ñðàìóâà îò òÿëîòî ñè, ÷å ãî ïðèåìà òàêîâà êàêâîòî å, ÷å ñå ðàäâà, ÷å å æèâî è íå è ïðè÷èíÿâà áîëêà. Ìåöà íå ñå ïðåçèðàøå ïîâå÷å, íå ñå îòðè÷àøå, íå ñå ìðàçåøå.. Èñêàøå äà æèâåå. Âñå åäíî êàê èçãëåæäà, âñå åäíî äàëè áåøå õóáàâà èëè íå. Âñå åäíî äàëè îñòàíàëèòå õîðà áÿõà ñúâúðøåíè èëè íå...Äà áúäå òóê è ñåãà è äà ñå ðàäâà. Çà ìîìåíò ðåøè, ÷å ìîæå áè òîâà å èñòèíñêàòà ëþáîâ èëè èñòèíñêîòî ùàñòèå, êîåòî äîñåãà è ñå å ñòðóâàëî íåîñúùåñòâèìî è íåñúùåñòâóâàùî.
Ìåöà èçëåçå îò áîëíèöàòà ñëåä äâå ñåäìèöè ñ óñåùàíåòî, ÷å å çàïî÷íàë èñòèíñêèÿò è æèâîò. Ùåøå äà ïîìíè âèíàãè, ÷å äà óìðåø å òðóäíî, ìíîãî áîëè è òîëêîâà ðàíî íå ñè ñòðóâà óñèëèåòî. Ùåøå äà òúðñè âèíàãè ëþáîâòà íàâñÿêúäå, âúâ âñè÷êî è âúâ âñåêè, çà äà óñåùà ùàñòèåòî íà ñúùåñòâóâàíåòî.
Æèâîòúò êèïåøå ïúëíîêðúâåí è ìíîãîîáåùàâàù. Íåáåòî, ïðèðîäàòà, õîðàòà ñúùåñòâóâàõà çà äà íîñÿò ùàñòèå. Ìåöà ñå óñìèõâàøå ïðåç ãîëåìèòå äèîïòðè. Áåøå íà÷àëîòî íà ïðîëåòòà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 27.08.2010 @ 13:23:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   viadolorosa

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 2234
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìåöà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìåöà
îò anonimapokrifoff íà 27.08.2010 @ 14:40:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè ðàçêàçúò!


Re: Ìåöà
îò Markoni55 íà 27.08.2010 @ 18:27:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
äîáðà èñòîðèÿ çà ïåñèìèñòè. âèíàãè èìà ñìèñúë, æàëêî, ÷å òðÿáâà íåùî ðàçòúðñâàùî äà íè âúðíå êîì æèâîòà. ïîçäðàâè


Re: Ìåöà
îò Rainstorm íà 27.08.2010 @ 18:47:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîëêî ìíîãî ìîæå äà ñå ñàìîíàìðàçè ÷îâåê...
Áðàâî çà ðàçêàçà. Ïðî÷åòîãî íà åäèí äúõ.:))
È ñå ðàäâàì, ÷å ãåðîèíÿòà å ïîëó÷èëà ïðîñâåòëåíèå...:)


Re: Ìåöà
îò dumite (malisia@mail.bg) íà 27.08.2010 @ 23:42:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðà ðåôðëåêñèÿ, ìíîãî äîáðà!!!