Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 834
ХуЛитери: 5
Всичко: 839

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИнцидент в асансьора
раздел: Еротика
автор: redactora

Таксито спира плавно пред огромната осветена сграда на хотела.
Веднага притичва едно момче, с блестяща униформа, отваря с усмивка вратата – от твоята страна и ти подава ръка. Ти излизаш бавно, после се оглеждаш - аз съм вече до теб, усмихваш се и се отправяме към входа. В ръката ти е огромният букет – от тъмночервени рози, който твоите фенове ти подариха на партито, организирано в твоя чест, а аз в моята – държа куфарчето с лаптопа, с който вече рядко се разделям - само когато спя. И – когато те прегръщам... Приближаваме до рецепцията, спираме, момичето там също се усмихва мило, вземам ключовете, писмата – до теб, благодаря, усмихвам се и аз и тръгваме към асансьора.

Вратата плавно се отваря, влизаме в модерната кабина, докосвам с пръст бутона с числото “25” и асансьорът започва да се ускорява нагоре. Всичко вътре е лъскаво и футуристично, като – декор от фантастичен филм, за далечното, много далечното бъдеще. Ти се оглеждаш в огледалото – на стената отсреща и поправяш с ръка косата си, а аз изведнъж се усещам, че куфарчето с лаптопа не е в ръката ми - явно съм го забравил на рецепцията. Докато мисля трескаво, какво да правя – забелязвам червения надпис “Авариен стоп” под единия бутон и го натискам, преди да съобразя, че може би това не е съвсем редно. От друга страна пък - в лаптопа ми е най-новата ти книга, последният вариант на която все още не съм успял да запиша на диск и да го изпратя в банковия сейф, така както правя винаги – с всичко написано от теб. Асансьорът спира рязко и сега аз натискам бутона с надпис “Партер”, но уви – вместо да тръгне надолу, кабината остава между етажите и дори осветлението почти загасва, с изключение на някаква слаба аварийна лампа...

Ти ме поглеждаш с неразбиращи очи, дори виждам в тях лек страх и аз започвам да ти обяснявам – причината за всичките ми, не съвсем обмислени действия, довели до “увисването” ни – неизвестно за колко време, някъде около тринадесетия етаж на хотела. Е, все пак – опитвам се да те успокоя, едва ли ще е за дълго, в такъв хотел вероятно и “аварийните” служби са на съответното ниво...

В този момент забелязвам още един бутон, със спасителния надпис “Звънец” под него и посягам да го натисна, но... не успявам да го достигна, защото ти ме хващаш за ръката и я придърпваш към себе си, прошепвайки: ”Почакай... недей, не още...” Поглеждам те, страхът в очите ти е изчезнал и те вече блестят с онзи така влудяващ пламък в тях, който за сетен път ме кара да забравя за всичко – наоколо и да усетя как и в мен се надига и ме залива онази почти непреодолима вълна на желанието...

Хващам те и те привличам към себе си, започвам да те целувам, така както само аз умея и – както ти така обичаш, захапвам устните ти, ближа ги, усещам вкуса на червилото ти - тъмночервено, като розите от букета, залива ме ароматът на парфюма ти – онзи, нашият - донесъл до мен преди време, с едно твое писмо - първото усещане за твоя мирис... Ти обвиваш врата ми с ръцете си, а аз вече те притискам към стената на кабината, усещам прекрасното ти тяло, долепено до мен, разкопчавам бързо копчетата на блузата ти и пъхам ръката си под нея. Докосвам гладката ти кожа, галя те нежно и - изваждам страхотните ти гърди от сутиена. Навеждам се и започвам да ги целувам и ближа, захапвам зърната им и усещам с езика си, как се втвърдяват, докато възбудата вече ме обзема изцяло. После пъхам ръката си долу, под полата ти, плъзгам я по гладката коприна на чорапите - между бедрата ти, продължавам нагоре, усещам допира на кожата ти там – влудяващо е - и отмествам нежната дантела на бикините ти. Докосвам гладката кожа на устните ти, прокарвам пръста си между тях и прониквам с него в теб, а ти си толкова влажна и гореща! Знаем, че нямаме много време, може би само още няколко минути, ти бързо разкопчаваш копчетата на панталона ми, изваждаш твърдия ми член от слиповете стискаш го леко с ръката си – така, както само ти умееш и ми помагаш да го вкарам в теб. Аз обхващам дупето ти с ръцете си и те надигам леко, а ти ме обгръщаш с краката си, притискаш се плътно към мен и ме поемаш целия в себе си. Започвам да се движа напред – назад в теб – в лудешки ритъм, като те държа с ръце и те подпирам към стената на кабината, а ти ме прегръщаш с ръцете и бедрата си, извивайки се от удоволствие. Необичайната ситуация, призрачната светлина и мисълта, че асансьорът всеки момент може да тръгне надолу или – нагоре, засилват до краен предел възбудата ни от акта. Ти вече започваш да стенеш, а аз – да дишам тежко, вече се плъзгам съвсем леко в теб, толкова си гореща и влажна сега, усещам го и това ме кара да ускоря още повече ритъма, още малко така... и ето - в този момент идва краят, ние отново свършваме заедно, аз те заливам със спермата си, а ти вече крещиш от удоволствие и наслада...
После идваме на себе си, ти се притискаш към мен, все още обгърнала ме с бедрата си, а аз те прегръщам, усещам отново горещата влага по телата ни и отново вдъхвам аромата на парфюма ти, но вече примесен и с мириса на мускус... Все още съм в теб, така не искам да излизам, целувам те нежно по очите, галя лицето ти...

Изведнъж ни залива светлината на лампите, кабината леко помръдва и плавно тръгва – надолу. Оглеждаме се с ужас и започваме трескаво да навличаме и оправяме дрехите си. Нямаме много време, никак даже, с периферното си зрение забелязвам, че асансьорът наистина е бил заседнал около тринадесетия етаж, което ме кара да се усмихна – дори и в тази критична ситуация, осъзнавайки, че все пак числото “тринадесет” определено е щастливо за нас!

Успяваме да се пооправим за малкото време, което ни дели – до “Партера”, вече сме там, вратата отново плавно се отваря, а там – група японски туристи оживено разговарят и се смеят на нещо. Поглеждат надолу към краката ни и ....млъкват, а после – нагоре, към лицата ни и... отново избухват – този път в още по-неудържим смях... Поглеждаме и ние – надолу, там на пода са разпилени розите от букета, а върху тях... – прехапвам устни... върху тях лежат разкъсани дантелените ти бикини... После поглеждаме един към друг и... започваме и ние да се смеем заедно с японците... Защото пък лицата ни са целите в тъмночервени петна – с цвета на твоето червило, размазано от целувките ни.

Навеждам се, събирам розите, вземам бикините ти и ги пъхам във вътрешния джоб на сакото си, от лявата страна – по-близо до сърцето. Излизаме от асансьора, все още заливайки се от смях, хващам те за ръката и те повеждам към рецепцията. Ти се дърпаш леко, искаш да спреш и да изтриеш петната от лицето си, но аз не те пускам, тегля те, искам всички да видят и да ни завиждат – за преживяното току що...

Вече сме до рецепцията, момичето ми подава лаптопа, с неизменната усмивка на лицето си, вземам го, благодаря й и – отново се отправяме към асансьорите. Мисълта - за твоите бикини, в джоба ми и за това, че ти сега си без тях отново разпалва въображението ми и аз вече предусещам страхотното преживяване, което ни чака горе, в хотелската стая.

Всички ни оглеждат и се усмихват дискретно, докато чакаме асансьора – шокирани от твърде необичайния ни вид – за този изискан хотел, но аз знам, че никой няма да те “осъди” за това, та нали – на знаменитостите винаги им прощават дребните ексцентрични лудости... Е, вероятно утре жълтата преса ще отбележи случилото се – с няколко реда, но - какво пък, това само ще те направи още по-желана и популярна сред читателите...

24.10.2003 г.


Публикувано от BlackCat на 14.09.2004 @ 23:48:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   redactora

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:39:45 часа

добави твой текст
"Инцидент в асансьора" | Вход | 5 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Инцидент в асансьора
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 14.09.2004 @ 23:53:31
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
провокиращи са аснсьорите ...определено)))


жалко, че тези в които ние се возим са толкова мръсни и гадни сигурно щеше да се прави повече любов в червената кутийка между етажите.

разказчето ти е хубаво. браво на теб.


Re: Инцидент в асансьора
от RedRose на 16.09.2004 @ 20:42:03
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Винаги се чувствам страхотно докато чета разказите ти, Редакторе! И всеки път дъхът ми почти спира - може би защото знам, че са посветени на мен или просто защото са много хубави!
Правила съм го безброй пъти - в миговете на отчаяние и тъга, в кратките минути на радост, завоювани от някоя малка победа...и когато съм се чувствала сама... Говорили сме за самотата, Редакторе, толкова много сме говорили за нея...
Искам да ти благодаря за всичко - за страхотните разкази, за вълшебните писма, за които една жена може само да мечтае, за подкрепата, която си ми оказвал в трудни за мен моменти и - най - вече за това, че ме накара да повярвам в себе си!!!


Re: Инцидент в асансьора
от pisana на 23.10.2004 @ 16:54:08
(Профил | Изпрати бележка)
Мяууууу


Re: Инцидент в асансьора
от mojsei на 09.06.2005 @ 23:51:44
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Познавач на еротичното и майстор при присъздаването му...
Поздрав!


Re: Инцидент в асансьора
от Jessica (jessica_pl@abv.bg) на 10.06.2005 @ 00:07:39
(Профил | Изпрати бележка) http://lex.bg/members/Jessica/
много опасни асансьорни преживяания:)
ще взема да внимавам с кой и кога се качвам:)))))))))