Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 744
ХуЛитери: 4
Всичко: 748

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМигът, Мечтите, Безименна и Лятото
раздел: Разкази
автор: wanna_feel

Всеки си има някаква мечта, мания, желание. Един иска да стане политик, друг – писател, трети – да отвори ресторант, четвърти да отиде на море дори за миг. И когато някой получи прозрение или малко повече ентусиазъм, започва не, а се засилва да си сбъдва идеята с такъв устрем, че почти винаги си вярва, че ще успее.
Важното е обаче, че опитваме.
Важното е да хванем мига, да го използваме и оползотворим. В това хващане винаги има малко магия, малко неземна сила, малко по-изострени сетива, приятно душевно напрежение. И вътрешно гъделичкане, повишен тонус, маниашка радост и възбуда. Всеки си го олицетворява с различни неща. Но мигът е уникален.
Има една красива птичка, която ме е грабнала от известно време, но аз не мога да я грабна, не мога да я накарам да поспре малко, да постои до мен. Тя просто си лети наоколо, напомня ми за себе си и отлита някъде до следващия път, когато идва, кръжи над мен и пак изчезва. Ето още един заряд. И всъщност, тя е красива, защото ми дава точно онзи миг, за който говорех. Има и по-красиви от нея, разбира се, но тя си е моята птичка, тя ми помага да пиша, тя ме поглежда и ми казва: спокойно, с теб съм. И ми връща мига. Чудех се много дали на вид да е гарга, гарван или нещо с червена главичка, шаренко, и май се спрях на второто. Гаргата е мъдра, но зловеща. Не че гаргата не може да бъде красива. Но би стряскала повече от нещо шаренко. Не съм и дала име. Затова я наричам Безименна.
Безименна ми разказва за един миг, който траел няколко минути, ако мигът наистина може да трае минути. Мисля, че всичко може да се обясни като миг, когато искаме да го възприемаме така. Разказва ми за един плаж и едно огромно и чисто море, където вълните нежно галят пясъка, любят го страстно и му се отдават изцяло. Сливат се в оргазма на безумна любов, експлоадират, достигнали невероятен екстаз. Наблюдателите им са малко: затихнали миди, рапани, водорасли, застинали риби и морски обитатели. Не смеят да разрушат картината, те са там да я украсят, а не да я надраскат или скъсат. Любуват се на движенията, на нежността, на диханието, на миризмата на любовта. Вълните вливат и изливат смес от девственост, невинност, сладострастие, никога не се опорочава тяхната природа, не са създадени, за да бъдат символ на греха. Какво ли е да усещаш по себе си нещо толкова чисто, нещо, което те обгрижва, обладава и владее така неподправено истински? Усещаш милувките по цялото си тяло, като се започне с нежно докосване, също толкова нежна целувка по устните и после надолу към гърдите и зърната, настръхнали от удоволствие... Всяка фибра, всеки допир е толкова невинен и заедно с това толкова страстен, че те кара да стенеш от възбуда, да притваряш очи и да подгъваш крака, защото нямаш сили да се задържиш на повърхността...
Това виждам в погледа на Безименна, това усещам, когато иска да ми напомни за морето. Поривът на вълната, казва ми Безименна, е като падаща коприна, няма сила, няма агресия, има само желание за докосване, сякаш копринена кърпичка пада с лекота на легло, покрито с листа от рози. Иска да ги покрие, да ги обладае, да проникне с цялата си нежност... Както при целувката, представете си я, чувствена, завладяваща до безумие.
Лято е. Пренесете се на морския плаж дори и мислено. Затворете очи, починете си, отдъхнете и обичайте. Разпуснете. Усетете точно този миг. Почувствайте се щастливи. Потърсете Безименна, може да я откриете или тя да ви открие. Усмихвайте се. Насладете се.
Защото лятото скоро ще свърши.
Дали всичко това се събира в един миг? Зависи. Зависи как го възприемаме.


Публикувано от aurora на 10.08.2010 @ 15:10:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   wanna_feel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:37:46 часа

добави твой текст
"Мигът, Мечтите, Безименна и Лятото" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.