Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 838
ХуЛитери: 0
Всичко: 838

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖиголо
раздел: Разкази
автор: ina_krein

Стоеше пред витрината и разглеждаше дрехите от рисувана коприна. Цветовете преливаха в жълто, оранжево и червено, като огън, който галеше сетивата. Прииска му се да погали материята с ръка, както по времето, когато рисуваше. Беше толкова отдавна или толкова скоро, сякаш предишен живот или сънувано бъдеще.
Стоеше пред витрината и разглеждаше дрехите от рисувана коприна. Цветовете преливаха в жълто, оранжево и червено, като огън, който галеше сетивата. Прииска му се да погали материята с ръка, както по времето, когато рисуваше. Беше толкова отдавна или толкова скоро, сякаш предишен живот или сънувано бъдеще.
Младият мъж погледна дискретно часовника си. Имаше среща и точно сега не бе моментът да закъснява. Усети погледът на друг мъж до витрината и иронично се подсмихна. Знаеше, че е адски красив. Толкова много, че разтреперваше колена и сърца на мъже и жени. Но не беше за всяка уста лъжица. Независимо колко пари ще му предложат за час.
Стигна Руската църква и влезе в нея импулсивно. Не почиташе Бог, нито който и да е светец. Но неговият любимец вярваше. Заради него остави листче с желание под няколко дребни банкноти и излезе, слагайки слънчеви очила.
Мъжът до витрината го чакаше пред църквата и го гледаше очакващо. Лепкав поглед, който обходи като влечуго тялото и лицето му. Бе свикнал с подобни гадости и дори не се обърна. Имаше среща с любимия си клиент, който плащаше щедро, но и му доставяше невероятна наслада.
Не мислеше над сложната дилема дали е морално или не да взема пари, когато той самият имаше нужда от това. Харесваше му тръпката, адреналина да прави любов за пари, като сортираше клиентите много внимателно. И все пак рискът оставаше някъде там, в ъглите на неговото съзнание, когато трябваше да остави кондомите и да се люби на кожа. Рискуваше много, но избраните му клиенти го заслужваха.
Харесваше му и сладката игра на криеница с лицемерните псевдоморали в квартала. Имаше желязно алиби, което се докосваше до реалността. Родителите и всички съседи знаеха, че е дистрибутор на козметични продукти и се среща с избрани клиенти.
Някой ден щеше да му писне от всичко и да има каже цялата истина, но трябваше да мине още мъничко време.
Пак погледна часовника. Любимецът спазваше часовете за среща винаги акуратно. А как нямаше нужда толкова от неговите пари, а от ласките, които разпалваха в него желание и го топяха като захарен сладък памук.
Мъжът продължаваше да го следва и жиголото започна да се изнервя. Мразеше някой да му досажда или да го принуждава да прави каквото не иска. Не понасяше насилието във всички форми. Може би затова беше толкова скъпо платен – клиентите му забравяха всичко в нежните ласки, които има даваше и за които бяха готови да плащат колкото поиска.
Влезе в заведението зад Ректората и седна на тихата маса в ъгъла. На стената висеше великолепна графика. Напомни му за Емилия, първото момиче, с което прави любов. Заедно ходеха на курс по рисуване и между тяха имаше нещо толкова чисто и нежно... Къде беше тя сега? Някъде из Германия или Австрия, рисуваща своите причудливи картини, омагьосваща хората с къдравата усмивка на малкото светло лице? Къде беше той сега? Където избра да бъде. Не бе жертва на никого, просто така пожела. Знаеше, че няма да продължи още дълго. Скоро щеше да се наложи да си намери друга работа. И друга среда. Вече не можеше да рисува, а пеенето му се струваше скучно. Искаше ново, различно предизвикателство, което да преобърне душата му.
От известно време се усещаше влюбен. За неговата професия това беше повече от абсурдно, но беше точно така. Омаян от любимия клиент, най-скъпо платеният екземпляр. Как щеше да свърши всичко? Тази вечер щеше да разбере. Смяташе да свали картите и да признае чувствата си. Можеше да получи подигравателен смях в лицето, можеше да чуе признание в отговор.
Поръча айс-нектар от кайсии и започна да преглежда графика си. Очертаваше се напрегната седмица. Добре, че бе освободил цялата нощ, за да бъде с обичания.
Другият се появи точно навреме, безупречен в марковите си дрехи, изискан и красив като модел от корицата на списание. Посетители и посетителки разглеждаха нахално двамата млади мъже, които по нищо не личеше с какво точно се занимават или с какво ще се занимават в прегръдките на предстоящата нощ.
Минутите и часовете препускаха с бясна скорост и двамата се чувстваха разтопени от присъствието и страстта на другия. Бяха споделили своите чувства и сега се радваха на тази блажена взаимност, на която са способни само влюбените и лудите.
Телефонът на жиголото иззвъня.
- Не вдигай - прошепна дригият и го погали. – Който и да звъни, не е по-важно от нас.
Мъжът погледна екранчето и стана. Отиде до банята и се върна след няколко минути. Започна трескаво да се облича.
- Не ми казвай, че ще си тръгнеш сега - раздразнено изстреля любимецът, подпрян на лакът.
Изглеждаше като Аполон и разгневен Зевс същевременно.
- Ще си тръгна точно сега - отговори глухо жиголото, закопчавайки бързо ризата, обувайки обувките на босо.
Другият мъж го докосна отново.
- Ще ти платя двойно за цялата нощ – прошепна в опит да го спре. – Нали каза, че ме обичаш и искаш да бъдем заедно?
- Искам и те обичам – каза почти на себе си младият мъж, - но сега тръгвам и няма да се видим до сутринта.
Любовникът го гледаше и чакаше обяснение. Каквото и да е. Но жиголото мълчеше.
- Ако тръгнеш сега - гневно раздели думите една по една любимият – няма да имаш нищо общо с мен никога повече.
Жиголото грабна сакото си и излезе тичешком в коридора.
- Много бързо – сънено промърмори шофьорът на таксито, което го чакаше.
Младият мъж не отговори, само подаде адрес.
- До десет минути сме там – успокои го драйвърът.
Клиентът набра номер и заговори нежно:
- Тати е тук, слънчице, лошият сън вече го няма. Започвам да ти разказвам приказка, а докато стигнем до края, ще съм те гушнал в леглото, ще си направим мляко с какао и ще разкажем на Мечо как се опитомяват облаци.
Гласчето от другия край заговори бързо накъсано, а бащата ласкаво продължи:
- Имало едно време едно непослушно облаче, което повече от всичко на света мразело да си завързва обувките и обичало да пие сладоледен нектар за закуска.
От другата страна достигна тихият смях на момиченцето и той нежно добави:
- Но понеже облачето ходело с развързани обувки по небето, постоянно ги губело и върху главите на горките хора се случвало най-неочаквано да тупне някоя облакова обувка.
Детето се заливаше в смях и мъжът започна да се успокоява. И този кошмар беше преминал, вече нямаше страшно. Докога? До следващия пристъп, който всеки момент можеше пак да се повтори.
Таксито рязко спря. Жиголото слезе от таксито, оставяйки огромен бакшиш.
- Шефе, какво е това? – напълно разсънен, възкликна шофьорът.
- Почерпка за сбогом – отговори бащата и се затича към входа.


Публикувано от Administrator на 09.08.2010 @ 23:45:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ina_krein

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:17:54 часа

добави твой текст
"Жиголо" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Жиголо
от suleimo на 07.12.2014 @ 10:20:13
(Профил | Изпрати бележка)
Приятно ме изненада този финал!
Комплименти!
Тук е мястото да те поздравя и за разказа "Златното съкровище", който четох в алманаха "Тракийска лира". Чудна самодивска история!


Re: Жиголо
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 07.12.2014 @ 11:15:42
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Благодаря ти! Историята е истинска, това е съдбата на реален човек, който е може би най-добрият баща, когото познавам. Радвам се, че и "Златното съкровище ти е допаднал". Поздрави и от мен!

]


Re: Жиголо
от Veida на 10.08.2010 @ 09:18:18
(Профил | Изпрати бележка)
Затрогващ финал, който извиква неволна усмивка на устните, но и солен блясък в очите...Хареса ми много...


Re: Жиголо
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 05.11.2010 @ 06:54:52
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Благодаря ти! Разказах историята, защото мина право през сърцето ми. Наистина човешкото е най-силно у нас, когато истински обичаме децата си.
Поздрави!

]


Re: Жиголо
от stefka_galeva на 10.08.2010 @ 09:28:22
(Профил | Изпрати бележка)
Смелост и талант...и най-човешки избор.Поздравявам те, Ина! Накара ме да се замисля с този разказ. Много ми хареса!!! Прекрасен ден ти пожелавам...от Сандански.


Re: Жиголо
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 05.11.2010 @ 06:53:28
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Най-човешкият избор се прави само от човек със сърце. А сърцето няма пол. Благодаря ти! Поздрави и от мен!

]


Re: Жиголо
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 28.06.2012 @ 15:58:49
(Профил | Изпрати бележка)
Няма нищо по-ценно от децата ...
Невероятна разказвачка си!
Сърдечни поздрави:)


Re: Жиголо
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 25.10.2012 @ 19:46:11
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Благодаря ти! Децата са наистина най-голямото богатство за всеки, който има сърце, за да го разбере.
Поздрав!

]