Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 3
Всичко: 582

Онлайн сега:
:: Albatros
:: malovo3
:: Icy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтамъжете не са като хората
раздел: Хумор и сатира
автор: dolcevita

Ако срещна Златната рибка, ще й поискам следните три неща: малко имение с лозови масиви и винарна в Южна Италия, една нощ с Лени Кравиц (може и без секс, само ей така да го погледам и да го понюхам) и мъжко-женски разговорник. Не й ща несметните богатства, „брад пит”-ите, 90-60-90, великите любови, любовните магии, световната слава и глобалното влияние.

Само тези три неща искам. Но понеже съм сигурна, че дори Златната рибка не може да се справи с последното, ще се опитам да дам своя малък принос към изкореняване на междуполовото неразбирателство, като споделя някои свои открития в превода от мъжки на женски език.
На бившия ти по-голям ли му беше от моя?

Тук много зависи с какво си имаш работа. Ако му е много голям, няма да те попита. Той си знае. Може да се случи само ако е виждал инструмента на бившия ти – примерно в съблекалнята, или е дочул потискащи слухове от общи познати. Тогава става сложно и действаш като с пичовете с нормални размери – но за това след малко. Ако говорим за тип „запалка”, не е удобно да крещиш възторжено „Не! Не! По-голям от твоя не съм виждала!”, защото мъжете все пак са по-добре с окомера и ориентацията в пространството от нас. Във всеки случай отговорът „Размерът няма значение” няма да мине. Нито пък: „Боже, колко ме възбужда сертификатът ти от МЕНСА!” „Перфектен си за мен!” е добро измъкване, но остава тегаво настроение и след него. Най-хитро е да отговориш с въпрос, който по възможност леко да те унижи. Нещо като: „Защо питаш, да не съм ти широка?” Тук той ще се впусне да те успокоява и ако се цупиш убедително и успееш да му внушиш вина, че те е обидил, може и да забрави откъде е тръгнал разговорът. Но това е палиативна мярка, защото въпросът може да възникне отново. Тогава смело пристъпвай към свирка без думи. Няма друго измъкване.

При нормалните размери обаче е сложно. Те са най-масовия случай и какво, по дяволите, си въобразяват? Че ги меря на всички мъже с линийка и описвам резултатите в тефтерче? Може да кажеш нещо като: „О, сега ще ти кажа. Аз ги меря на всички мъже с линийка и описвам резултатите в тефтерче. Чакай да стана да си взема измервателния уред и записките и веднага ще ти отговоря.” Ако няма чувство за хумор и не се засмее при тази шега – лошо. Друг възможен правилен отговор: „Откъде да знам? Не съм му го виждала отблизо, никога не съм му правила свирки. Само на теб съм правила, щото те обичам. А на проникване не мога да преценя, защото ти така ме възбуждаш, като влезеш в мен, че изгубвам представа за пространство. Само ти го можеш това.”

Меренето на пенисите е чисто мъжки спорт, той се практикува само между момчета и жените нямат никакво участие в него. Нито ги вълнува крайният резултат. Но няма сила на света, която да може да им го обясни. Отговорът „Да, по-голям му беше на бившия ми” ти върши работа само, ако си решила да го разкараш. Смело го дай и до 24 часа ще изчезне яко дим от живота ти и никога повече няма да се завърне в него.

Какво пък направих сега, че се сърдиш?

Да, той наистина си мисли, че всеки път като го погледнеш на кръв, той е виновен. Не, той сериозно иска да знае какво е направил и защо се цупиш. Не те предизвиква на скандал и не те унижава с отказа си да вземе кристалната топка и да разбере. Мъжете са буквални същества. Те обичат указания, наръчници, пътеводители, обяснения, чертежи, скици, схеми. Те не могат да се сетят, че си в предменструален синдром и просто имаш нужда да тероризираш някого с променливите си настроения. Не могат да прочетат от разстояние мислите ти и на идване към вас да ти вземат голям шоколад и букет рози, за да ти покажат колко те обичат. Ако се обадиш и кажеш: „Вземи на идване голям шоколад и букет рози, че съм в предменструален синдром и съм крива, затова имам нужда някой да ме поглези” – ще ти вземе, няма проблем. А пък ако добавиш: „А на теб си вземи 5-6 бирички, щото без тях няма да ме изтърпиш, както съм яхнала метлата” – е тогава е твой до гроб! Ако с мусаката и свирките всичко е наред, направо ще дотърчи с годежен пръстен.

Ако не искаш след този въпрос да скъсате, просто обясни защо се цупиш. И особено наблегни на това, че вината не е негова. Защото обикновено не е, а пустият разбушувал се естроген е за бой.

Ей, на тая кака от телевизора (на русата ти приятелка с големите цици) как бих й го отперил!

Абсолютно безопасна реплика, която обаче е проляла много женски сълзи. Тук важи старата народна мъдрост: „Куче, което лае – не хапе!” Виж, ако няма такива наивни изпуснати признания – тогава заставай нащрек. Щото тези, дето съвсем физиологично го отперват на каките по телевизията и на приятелките ти, мълчат като пънове и са галантни като наследници на британския престол.

Правилният отговор е: „Ми дай да си направим тройка! И мен мацката ме кефи.”

С колко мъже си спала преди мен?

Тук ще преведа кино-пример – Clerks.

(Вероника и Данте, гаджета от 7 месеца, след случайна среща с Уилъм)

- Това беше Снежната топка.

- Защо му викаш така?

- Силван го измисли. Заради свирките. След свирка иска да му се изплюеш в устата при целувка. Това се нарича Снежна топка. Много го възбужда.

- Силван е навита на всичко.

- Защо?

- Щом прави на този Снежни топки.

- Не, аз му ги правих.

- Да бе!

- Сериозно.

- Лапала си го на този!?

- Да, иначе откъде да знам?

- Нали каза, че си спала само с трима? Него не го спомена.

- Защото не съм спала с него.

- Лапала си му пишката!

- Излизахме няколко пъти. Не сме спали, но се натискахме.

- О, мили боже! Защо каза тогава, че си спала с трима?

- Защото съм спала само с трима. Което не значи, че не съм се натискала.

- О, боже, драйфа ми се!

- Извинявай, Данте, мислех, че се подразбира.

- За мен не се подразбира. Аз разбрах, че си спала само с трима…. Колко пишки си лапала?

- Млъкни и ще ти кажа. Аз приех спокойно с колко жени си спал.

- Различно е. Колко? (мълчание) Е?

- (след още мълчание) Към 36.

- Какво!? Към 36 !?

- По-тихо.

- Какво значи „към 36″? Заедно с мен?

- 37.

- Аз съм 37-ми?… О, боже! 37!? Гаджето ми е лапало 37 пишки!? Хей, къде отиваш?…И се въздържай от духане, докато прекосяваш паркинга.

Правилен отговор: Премълчи си за свирките и за всичко останало, което не е свързано с проникване. Не се подразбира. Ако се окаже, че си спала с повече мъже от неговите жени – работата върви на раздяла и цялата ви компания ще бъде уведомена каква си курва. Затова първо разбери неговата бройка, раздели на две, извади от резултата 3 и съобщи получения отговор.

Да си останем приятели

В превод – сядай на резервната скамейка и чакай обаждане. В никакъв случай не смята да си останете приятели, а просто да не си вече титулярка. Само от време на време да си правите секс без ангажименти.

Неправилен отговор: женски скандал със сълзи. Тогава отпада и сексът. Тя любовта никога не е съществувала или безвъзвратно си е отишла. Така че ако не искаш да изгубиш и секса, просто не реви и не прави сцени. Няма никакъв смисъл.

Правилен отговор: „Добре, точно това и аз смятах да ти предложа, защото другият ми, по-любимият ми любовник, се върна от чужбина и вече няма да имам време за теб. О, не ти ли бях казала за него? Съжалявам. Пропуснала съм. Много съм разсеяна напоследък, все забравям за някоя дреболия.“ Тук се задейства старото правило: „И аз не те искам, но и на друг не те давам.“

Пусто мъжко его… То е крехко и нежно и трябва да се пази като зеницата на окото. Епизодът с розата от „Малкия принц” е писан за мъжкото его, не за отношението към жените.


Публикувано от viatarna на 06.08.2010 @ 18:23:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dolcevita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 13:48:42 часа

добави твой текст
"мъжете не са като хората" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: мъжете не са като хората
от kameja на 10.08.2010 @ 21:47:51
(Профил | Изпрати бележка)
Интелигентна, забавна и откровена проза. Поздрав!


Re: мъжете не са като хората
от RockAround_theCock (tintiri_mintiri@yahoo.pliok) на 04.09.2010 @ 17:49:15
(Профил | Изпрати бележка)
Да ти кажа направо - завиждам на тези, които са те чели преди мен!
Научили са (много преди мен) -за женската психика,(и за мъжката!)-
неща, които и на моята възраст, която клони към *помъдряване*,
са изненадващо КРАСИВО казани.
И - НОВИ (е, почти... :)
За *стил*, *чувство за хумор* и един куп други простотии - просто няма смисъл да ти го пиша!... :) , :) , :)

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))