Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 398
ХуЛитери: 5
Всичко: 403

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБез име 2
раздел: Разкази
автор: 4teya

В този ден той въобще не предполагаше , че тя ще дойде. Но ето, че тя дойде. Беше облечена в същата черна рокля, която той мразеше.
В този ден той въобще не предполагаше, че тя ще дойде.
Но тя дойде. Беше облечена в същата черна рокля, която той мразеше. Все така привлекателна и непокорна. Дългата и червена коса все още миришеше на спокойствие и нежност. Но погледа й беше агресивен и той веднага го разчете. Знаеше защо е дошла и това го плашеше. Тя го обичаше до смърт – от това се страхуваше той. Знаеше, че я е разочаровал. Грешка! А тя мразеше грешките. Особено грешки като тази.
Той просто нямаше избор. Знаеше, че лъжата този път няма да му помогне, а и тя сякаш беше предвидила всяка негова мисъл. Наистина нямаше какво повече да се направи. Думите бяха излишни, чувствата също не помагаха. Край.
Той легна на леглото. Това беше тяхното легло – „леглото на убийствената обич”. Тя се съблече. Вяскаш свали изкушението от себе си. Това беше последната вечер на обич без любов. А той наистина я обичаше, само дето за нея не стигаше. Тя обичаше любовта и мразеше някой да я имитира. Той вече го знаеше, но беше просто човек, а тя не беше. Не беше богиня или някакъв ангел, просто вече отдавна беше преминала в по-добрия свят за живеене. Свят познат на малцина и мечтан от мнозина. В този свят нямаше място за лъжи и грешки. До него стигаха хората, в чиято душа не вирееше съзнанието за правда и свобода. До там никога не биха стигнали и хората с промити съзнания или болни идеи или завладени от власт или мисли, които наричани от тях самите са оригинални и неповторими. Нито хората мислещи за утопия и не съществуващото щастие. Там живеят само хората, които са посветени на любовта. За които няма значение нищо друго. Там кръвната връзка не важи. Не важи приятелството, а само и единствено тази любов превърната според някои във фанатизъм.
А тя беше се върнала обратно при глупавите и не разбиращи същества, в този уж съвременен свят, за него. Но той не пожела да я последва в по-различния живот. За него имаше прекалено много важни хора в този живот. Явно бяха по важни от нея. И макар цялата му любов да беше насочена почти към нея не беше всичката. Край!
Прегърнаха се за последно, всеки със своята си любов. Всичко на което бяха способни. Тя със нейната безрезервна и вечна, а той … само с тази, с която разполагаше.
В нейния свят тя не можеше да живее с човек от другия. НЕ защото беше забранено, просто не искаше.
На другата сутрин той се събуди. Нея вече я нямаше. Той не я потърси, само се огледа за пакетчето си със цигари, но и него го нямаше. Когато понече да се облече нямаше дрехи, нямаше столове. Огледа се за врата, но такава нямаше. Осъзнавайки състоянието си, разбра, че не спи на легло. Спеше върху спомените си за такова. Изведнъж всичко беше друго. Това не беше стаята в която беше заспал. Това не беше и тялото му. Той просто витаеше в безкрайното пространство на нищото. Единствените мисли, нарочно оставени в неговата душа бяха за спокойствие и нежност. Тя му ги остави. Той разбра, че тя го е убила и пратила там където всичко е като любовта му – разпиляна и витаеща на всякъде. Но и тези мисли бързо отлетяха. Той се превърна в част от нищото. Едно то многото неща в нормалното човешко битие, не виждан и не съществуващ за хората в съвременния свят.

Д. Богданова


Публикувано от Administrator на 31.07.2010 @ 09:53:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   4teya

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 18:06:53 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Без име 2" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.