Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 831
ХуЛитери: 5
Всичко: 836

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБез име 1
раздел: Любовна лирика
автор: 4teya

Боли ме. Чувствам разяждаща тъга, която дере стомаха ми. Бих могла да бъда буквална и лирична. Тъгата, която се бе заселила отдаван се нанесе в съседство до язвата ми.
Двете се бяха съюзили и ме разяждаха психически и физически, но ако можех да избера да имам само едно от двете, то щеше да е язва. Не знам колко още мога да издържа. Не знам защо страдам толкова по загубата на нещо, което никога не съм имала. Когато си помисля за това ми е трудно да спра сълзите, които вяскаш стоят под клепачите ми в очакване на тази мисъл за да се излеят като парещ дъжд. Не, не съм депресантка, поне преди не бях. А ако сега съм, то е защото започнах да мисля. Когато си тийнейджър ти се струва, че знаеш толкова много и чувстваш толкова силно. Всичко разбираш и лесно намираш други обяснения на нещата. Здрав си и вярваш, че можеш да оцелееш през всичко, че идеята ти за живота, когато си на седемнайсет ще остане същата в главата ти за винаги. Боли ме, но сега от спомените, в които се връщам, нещата които правех и хората , които бяха важни тогава. Бум! Двадесетте като с нож прерязаха вените на всичко, което мислих, че знам. Двадесет – годините в които се очаква да пораснеш, ей така, набързо. Удивително е как наистина се случи. Сутрин след сутрин, все по нещо не беше същото. Ежедневието ти навира в лицето цялата си гнусотия. Опознаваш истинския вид на хората. Параноята ти става първа дружка и й търсиш занимание у всеки срещнат. Той също търси за своята. Собствените ти родители те учат на коварни номера Да бъдеш безпристрастен, да станеш социален, да живееш от мъката на някой друг. Биха го нарекли нормален процес на развитие ... нормален процес? Не е. Сега седя тук, разяден отвътре и разкъсана между толкова много принципи. Умът ми обърква органите и тялото ми. Не искам да слушам, не искам да виждам. Всякъш знам, че нищо не е истинско, но това не може да спре умът ми да го попива. Лъжи! Нормален процес, човешки живот. И сега вече знам. Единствената все още вяра, подържана през всичките ми малко, но много години, която не успя да се измени, която е в основите на вечното ми търсене, онази истинската, безусловна и жертвоготовна, изгаряща любов - Лъжа? Сълзите са в готовност да залеят цялото ми несъвършено лице. Сега виждам хората без маски. Сега ги познавам и знам. Те нямат от тази любов, те дори не я искат. Любов! Искам да крещя, но хипитата вече са заели тази дума, сякаш е рекламен лозунг. Не съм защитник на мира. Бих убила, от любов. Бих спасил от любов. Ще мразя и ще прощавам от любов. Боли! Знам, че никога няма да имам това чувство, което сякаш само героите в романи са изпитвали. Но те не бяха истински, също като любовта, която исках . Бих дала всичко да съм име в хартиените страници на книга за „истинската любов”. Не издържам, ще заплача, ще крещя, а корема ми все така ще се разяжда от напразната постъпка. Никой няма да ме чуе. Ще чуя само аз. Как бих могла да си помогна? Да се посъветвам ли да спра да вярвам във филмови сценарии, да изтрия всяка стара истина. Да започна да вярвам на хората? Не! Не мога да си причиня това! Къде отивам? Боли! Не мога да накарам умът си да повярва, макар сама да съм се убедила А може би все пак има някой. Някъде. Някой с разяждаща болка в стомаха. Някой като мен, някой който е на път да рухне и да се предаде на друга истина.”Почакай, недей! – мисля си – „ще те намеря” ... Болката секна мислите ми. Не мога да мръдна, а в мен пари, все едно органите ми горят. Язвата пулсира язарена, и все пак е нищо пред съседката си. Падам, а няма кой да ме хване. Никой неще падне с мен в жертвоготовност и никой неще падне след мен в преданост и мъка от това, че не е бил близо да ме хване.
Любов! Най – продавана дума в света.

Д. Богданова


Публикувано от Administrator на 31.07.2010 @ 09:50:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   4teya

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 29974
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Без име 1" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.