Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 770
ХуЛитери: 5
Всичко: 775

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПаралелни вселени
раздел: Разкази
автор: dolcevita

Х е мацка. Готина. Гадже на собственика на кварталния ми бар – У. Помага му често, налива питиета, говори си с клиентите. Онзи ден отивам да вляза в крак с кварталното настроение и какво да видя – Х е със насинено око.
„Мацка, имаш ли нужда от помощ? Мога да те свържа с организации, които се борят с домашното насилие” – казвам й аз, загрижена по женски, докато ми подава бирата през барплота.

Тя отрича да е бита. Тук аз ставам и се запътвам право към алкохолно развеселения У.

„Да не би да си пребил Х.? Защо е с насинено око?” – питам аз не на шега гневна.

„Не съм я бил, никой не я бил, паднала е.”

Истината се разплита след като се заговарям с един по-редовен от мен посетител.

Оказва се, че Х. си има мъж, който не У. У., от твоя страна си има жена, която не е Х. Имат си и деца. Х и У за гаджета само в бара, когато жената на У. не идва да му помага, да налива питиета и да си говори с клиентите. Обаче законният мъж на Х. я хванал с друг мъж, който не бил У. Ето ти го и насиненото око откъде се появило.

Това е една от онези случки, заради които започнах да пиша този блог. В които лъсват всичките ни психосескуални национални проблеми. Които ме втрещяват и ме убеждават, че съм един самотен идиот, който още вярва в някаква човешка почтеност, в отговорността, скрита в изборите ни, в загрижеността за чувствата на другите.

Добре бе, като не искаш да си с мъжа си, защо живееш с него и се правиш на част от двойка с друг? ОК, да речем, че си си откраднала малко парченце чужд живот, измислила си си паралелна реалност. Защо, по дяволите, изневеряваш и на нея? Толкова ли е трудно да разкараш всички и да си живееш промискуитетно, щом така ти харесва? Защо замесваш в копнежа си по свобода и личности, които очевидно не я разбират и смятат, че хората са създадени да живеят само по двама?

Някога, много отдавна душата ми струна още не бе клеясала от цинизъм. Трептеше нежно на мегахерците на любовта като в La Campanella на Паганини. Светът подлежеше на превземане и се чувствах безсмъртна. После получих познание, което не ми бе съдено и малката ми женска главица не можеше да понесе. Защото попаднах в паралелна реалност – реалността на паралелните връзки.

Правех секс като надрусан с хормони опитен заек с любовника на тялото си, после бягах да го обсъждам с платоничния любовник на мозъка ми. Взимах си от всеки това, което ми трябваше. Не можех да се откажа от нито един от двата вида оргазми.

И двамата ревнуваха, макар вселените, в които пребиваваха да се кръстосваха само чрез мен. „Можеш ли да водиш такъв безмилостно образован разговор с любовника си?” – питаше този, който ми чукаше мозъка. „И кво толкова си говориш с него, дето не можеш да си го кажеш с мен?” – питаше владетелят на всичките ми еротични точки.

И двамата ми изневеряваха. Единият с безмилостно интелигентните си приятели и няколко по-тъпи от мен дами, а другият – с две жени, които шият гоблени.

Ревнувах и двамата. Единият – от безмилостно интелигентните му приятели. А другият – от собствената си обида, че съм в една редичка с гобленарки. От тази, втората обида, ме болеше повече.

Проведохме разговор.

- Защо го правиш? Защо ме превръщаш в смесителна центрофуга на вагинални течности и слюнка?

- Не знам. Човешка лакомия. Да не изпусна нещо. Да не би да ме чака нещо по-хубаво, а аз да се огранича само с една жена.

Ненаситната хидра вътре в теб. Желанието да отвориш уста и да глътнеш света. Мнозина са опитвали, никой не е успял. Какво можеш да пропуснеш, ако не се изкушиш? Според мен само насинено око. Или насинено сърце. Или душа, увита в мазол. Лакомията е грях. И то смъртен.


Публикувано от Administrator на 29.07.2010 @ 22:48:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   dolcevita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 44649
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Паралелни вселени" | Вход | 5 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Паралелни вселени
от RonnieSlowhand на 30.07.2010 @ 01:17:40
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Долче, страшно приятно ме изненадваш с това колко си нормална. И много харесвам начина, по който пишеш.


Re: Паралелни вселени
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 30.07.2010 @ 08:36:39
(Профил | Изпрати бележка)
Просто си струва човек да те чете - биеш право в сърцевината!
Поздрави


Re: Паралелни вселени
от apostolicia на 30.07.2010 @ 09:04:42
(Профил | Изпрати бележка)
Много, много добро! Поздравления!


Re: Паралелни вселени
от anelim на 30.07.2010 @ 12:41:30
(Профил | Изпрати бележка)
"Лакомията е грях. И то смъртен."

Поздравявам те , стархотен текст!


Re: Паралелни вселени
от zebaitel на 01.08.2010 @ 13:01:46
(Профил | Изпрати бележка)
Грях си е, лакомията и още как! А разказът е хубав! Поздрави!