Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 884
ХуЛитери: 3
Всичко: 887

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУсмивка на дете
раздел: Разкази
автор: bc

Имаше нещо странно в този ден. Нещо хубаво, вълшебно... и все пак странно. Още не се беше случило, но усещах, че наближаваше...
Разхождах се безцелно по разместените плочки в квартала и се радвах на безкрайното небе. Не се спънах този път. :) Небето също ми шепнеше, че нещо хубаво ще се случи.
На следващия ъгъл завих. Някак отвътре ми дойде. Когато се движа безцелно обикновено ходя само напред, докато не реша да спра и да се върна. Този път завих.
И тогава се случи. Срещнах едно необикновено дете. Щом го видях се спрях на мястото си. То направи същото щом ме забеляза. И ми се усмихна. Това беше една забележителна и неописуема усмивка, която ме омагьоса. Илюзия, мечта, реалност... Неземна усмивка. Детска усмивка. И Детето ми я подари. Това беше най-чистата усмивка на света! И струеше от цялото му тяло. Смееха се вълшебните му сини очи. Смееше се набръчканото му от усмивката носле. Смееше се всеки косъм по рошавата му косичка. Смееше се дори огромният му раздърпан пуловер. Потрепваше и се смееше толкова заразяващо, че дори дървото до нас се засмя и листата му също потрепнаха. Това беше най-ценният подарък в живота ми. Тази усмивка беше лъч надежда, който ми върна вярата в света. Беше спомен, който щях да запечатам в съзнанието си завинаги. Това беше струя щастие, за която бях готова да дам половината си живот. Дъга от радост, която оцвети сърцето ми в Щастие. Една съвършено чиста усмивка, която светеше по-силно от Слънце!
Безкрайно сините му очи ме гледаха с надежда и продължаваха да ми се усмихват. Не знаех какво искаше това вълшебно дете, но бях готова да му дам всичко. Наведох се към него и протегнах ръце да го прегърна. Усмивката му заблестя още повече. Прегърнах го, а то ми подари изключително мила целувка.
После получих една последна, изпълнена с благодарност, усмивка и Детето избяга. Странно дългите ръкави на пуловера му се люлееха след него. Къдравите кичури коса танцуваха под звуците на вятъра. И Детето се скри зад следващия ъгъл.
То искаше само малко нежност и любов. В замяна щедро даряваше единственото, което притежаваше- Чистотата на Дете!


Публикувано от Angela на 14.09.2004 @ 07:22:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   bc

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:00:19 часа

добави твой текст
"Усмивка на дете" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Усмивка на дете
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 14.09.2004 @ 19:19:24
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
най- прекрасната и истинска чистотата тази на детето) вълшебна целувка си получила май...

да ти завиди човек;)))

прегръщам те мила Биси.

хареса ми особено това, че всичко внего е усмихнато дори рошавата му косичка...