Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 3
Всичко: 872

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПочти еротична история
раздел: Хумор и сатира
автор: marco777

Събуждам се сутринта, а до мен моето слънчице (жена ми) отваря очички.
- Мило, днес съм ти подготвила изненада.
В такива моменти се пипвам по задния джоб, където ми е портфейлът и се моля „дано съм го забравил”. В повечето случай мръсникът седи на мястото си и държи всички кредитни карти. Но тази сутрин съм в леглото.
Шах в първия ход. Невъзможно, но факт.
- Каква изненада, коте?
- Мило, днес ще ти купя един много желан от теб подарък.
Боже, добре ли чуват ушите ми. Ще ми купят бутилка Джони Уокър. Обичам го това същество, Боже, обожавам я!
- Какъв цвят ще е подаръкът, котето ми?
- Червен, мило.
Да си кажа правичката, надявах се на Джони с черен етикет. Ако е тук моят приятел, старият морски вълк- капитан Ваньом, ще рече: "Юнга, не издребнявай. Когато няма риба и ракът е риба".
Прав е капитанът. Ще пием с червен етикет.
Ставаме, пием кафе, а акълът ми все в подаръка.
- Сладкото ми, няма ли да излезем да видим подаръка?
- Ах, ти, палавнико. Нямаш търпение. Обличам се и излизаме.
Ето това не е за вярване. Да тръгне от първото подканване.
Сядам на пасажерското място. Жена ми плавно потегля. Момент на приятно очакване. Наближаваме магазина за алкохол, а жена ми го подминава най-хладнокръвно. Нищо не разбирам. Изпадам в паника. Тъкмо да си отворя устата и спираме пред магазин за еротично бельо.
- Миличко, виж какви прашки си харесах. Това ти е подаръка.
Едно червено платче два сантиметра с две тънки лентички. Поглеждам цената... Боже, опази! Колкото цената на едно Джони с черен етикет. Може ли така, бе? Гадове мръсни! Обирджии!... „Но млъкни, сърце” - както казва поетът. Стискам зъби и се усмихвам.Трябва да бъда вежлив с жена си.
- Ще ми отиват ли, скъпи?
Гледам продавачката. Една сладурана, 25-30 годишна. С голо пъпче. Заоблено дупе. Представям си как ще ù стоят прашките и отвръщам.
- Супер са, мило.
- Наистина ли ти харесват?
- Да, бе. Много.
- Добре, ще си взема два чифта - щом ти харесват толкова.
Още едни… и втората бутилка Джони черен етикет се счупи. Като зашеметен съм.
- Ако искаш, вземи си три - изфъфлям по инерция.
Луд ли съм?! Слънцето ли ме напече?! Какви глупости приказвам? Не съм добре.
- Три? Не, мило, много са. Много си мил.
Свястна жена, Боже. Как да не я обичаш такава.Току виж и третото Джони съм счупил.
Плащаме, а касиерката все пред очите ми. Красива жена! Какви цици, Боже!

Тръгваме обратно.
- Кажи, мило, радваш ли се? - жена ми ме гледа усмихнато.
- Разбира се, скъпа.
Голям лъжец съм. Жена ми спира до магазина за алкохол.
- Мило, да си вземем бутилка Джони?
Имало Господ, хора-а-а! И на моята улица изгря слънце.
- Аз не искам, но щом настояваш…
Влизаме в магазина. Вземаме Джони и излизаме.
- Мило, много си те обичкам - изпадам в нежности при мисълта за момчето в крачка на черния етикет.
- Така ли, слънце? Тогава тази вечер ще те изненадам.
Тази изненада ме изненадва вече 20 години. Вечер, когато галя "изненадата", все едно моя крак галя. Усещането е същото.
- Супер, мило. Очаквам я с нетърпение.
- С нетърпение? Внимавай да не те изненадам два пъти?
И три пъти ще издържа, стига да не загубя спомена за продавачката с голото пъпче. Боже, най-сетне пристигнахме.
Слизаме и първото нещо, което правя, е да взема бадеми и да сложа лед в чашите. Понечвам да си сипя и… милото ми извиква.
- Слънце, иди да вземеш Галя. Мъжът ù взел колата и няма как да дойде.
Ставам като болник, на който са му взели патериците. Отивам и паля колата.

-

Галя ме чака отвън.
- Благодаря ти! Ще ме докараш ли после обратно? И внимавай, че има полиция. Проверяват за алкохол.
Връщам се вкъщи. Жена ми поканила две съседки - полякини. Четири жени и един мъж. Не мога да пия – ще закарам Галя обратно. Ех, Боже!
Как бих искал да кажа: "О, Аллах" и тези четирите да ми слугуват... една го плисне с вода студена, друга го в уста целуне бърже... третата си знае работата. "Рахат олсун, саана гелсън", както казват старите турци. В превод: „Хубаво ми стана и на тебе да дойде”.
Така, ама не е така. Сега съм като духà от вълшебната лампа. Само желания изпълнявам. Хвърча като луд нагоре-надолу.
- Мило, хвърли нещо на барбекюто, че не сме яли. Нарежи малко салатка на връщане. И чаши донеси. Обичкам те!
Пека свински пържоли. Целия се опушвам. Мириша на печено прасе. Правя салата. Сервирам, наливам и отивам да се изкъпя.
Къпеш се и си почиваш.
Излизам мокър и виждам жена ми подпийнала, изпраща Галя. Мъжът ù дошъл да си я вземе. Свестен човек, Боже! Полякините - и те си тръгват. Казах им "лека нощ" и затворих вратата.
Жена ми си ляга. Казват: "Пияна жена - ангел в леглото". Леле, какво я чака…Ще го кача тоя ангел на седмото небе.
Отидох да заключа вратата и да прибера остатъците от женското парти. Прибирам се в спалнята. Ангелът леко похърква. Поседях, почаках и реших да ида да изпия едно уиски. Взех си чашата, сложих си лед, приготвих си бадеми и взех квадратната бутилка. Развих капачката и с притворени от удоволствие очи наведох шишето. Оказа се празно. Джони весело ме гледаше от черния етикет.


Публикувано от alfa_c на 09.07.2010 @ 08:52:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   marco777

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 37528
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Почти еротична история" | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Почти еротична история
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.07.2010 @ 09:48:36
(Профил | Изпрати бележка)
и те така.......:)))))))))
ами този герой много мил,пък и бързо се съгласява;)))))))
поздрав от мен-харесах:)


Re: Почти еротична история
от mariq-desislava на 09.07.2010 @ 10:14:40
(Профил | Изпрати бележка)
еее благодарско ти, че ми разхилоти утринта
добре, че не пия:)


Re: Почти еротична история
от sineva на 09.07.2010 @ 10:32:20
(Профил | Изпрати бележка)
Добре дошъл, Марко!
И пак си написал разказ, който с удоволствие прочетох и ти съчувствах...
А бих те посъветвала...
Прати жена си на почивка, купи си любимото питие и си пий с кеф!
Ха, Наздраве!:)


Re: Почти еротична история
от anelim на 09.07.2010 @ 13:55:32
(Профил | Изпрати бележка)
Наздраве! Развесели ме.
Поздрави!


Re: Почти еротична история
от DITA на 09.07.2010 @ 14:11:18
(Профил | Изпрати бележка)
Малиииии, голямо нещастие - 3 в 1 :) Кърък! :))) Весел разказ :)


Re: Почти еротична история
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 09.07.2010 @ 18:20:15
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Oho, Marco - welcome!:):):)
Да ти кажа - липсваше ми свежия ти хумор!:):):)