Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 781
ХуЛитери: 5
Всичко: 786

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Да дадеш от сърце
раздел: Други ...
автор: dyx

Бях на минералните извори в нашия град. Има минерална вода, която блика по протежението на реката, на мястото, където са минералните извори. През последните дни реката спадна. И на доста места се оформиха водоемчета, от които блика минерална вода.
Бях си направил нещо като малко коритце, в което се бях потопил, наслаждавайки се на хубавото време и на приятното усещане на топлата вода. На около два метра от мен, имаше нещо като по-голямо коритце за повече хора. Обаче, то не беше хубаво укрепено и водата от реката се размиваше с минералната. В резултат се получаваше хладка вода. Лежах си в моето коритце, когато дойдоха една жена и малко момче. Те се настаниха във съседното коритце. Но ми стана явно,че водата не им доставяше удоволствие, поради ниската си температура. И в този момент, в мен се породи онова интуитивно усещане, което винаги казва-сега трябва да действаш, както ти казвам. И винаги знам, че ако го последвам, ще се случи нещо добро. То ми казваше да отида и да укрепя коритото на съседния извор, така че реката да не влиза в него и да остане само чиста минерална вода, за да могат жената и детето да се къпят в него. Подчиних се. Започнах да правя нещо като дига, така че реката вече да не влиза вътре в извора. Ето я и най-приятната част. Изведнъж, от един от по-далечните извори дойдоха седем момчета, които се включиха в работата с такова усърдие, че ахнах. Не бях ги молил за това. Те просто решиха, да извършат малко безкористен труд, поради незнайна причина. И в този момент ми проблесна нещо много важно. Ние можем да бъдем пример за останалите хора. Не е нужно да подтикваме някой на сила да направи нещо. Достатъчно е да следваме интуицията и вдъхновението си. В този момент на вдъхновено действие, ние се превръщаме в магнити на Доброто, които служат за вдъхновение на тези около нас. Аз не съм искал помощта на тези момчета, просто исках да извърша това, което ми носеше радост- да помогна на някого от сърце. Но ето това, което ми се върна беше много по-голямо от това, което извърших. Жената ми изказа благодарност, което ми беше приятно. Момчета се вдъхновиха от примера ми и се потрудиха с ентусиазъм, което беше удивително приятно. Хрумна ми прозрението, за това, че ние можем да бъдем вдъхновяващи примери. Пиша тази историйка и усещането е много мило, и радостта от добрата постъпка. Ние получаваме много повече от това, което даваме. Така че, е по-добре да даваме от сърце.


Публикувано от alfa_c на 07.07.2010 @ 21:10:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 44520
от 125000 заявени

[ виж текста ]
" Да дадеш от сърце" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да дадеш от сърце
от voda на 08.07.2010 @ 07:58:31
(Профил | Изпрати бележка)
Когато даваш от сърце, получаваш много повече от това, което даваш.
Поздравления за тази идея. И за майсторството да я внушиш убедително! :)