Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 809
ХуЛитери: 1
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрототипът
раздел: Фантастика
автор: nickyqouo

Момчето се бореше с кормилото, което имаше форма на осморка разположена хоризонтално, или пък форма на знака за безкрайност. За момчето по подходящото сравнение бе това със знака за безкрайност.
Вдъхваше му сила, смелост и вяра, че кормилото което държи в ръцете си е по някакъв начин символичния знак за неговата лична победа и свобода, завоювана с построяването на прототипа. Защитното стъкло отпред го отделяше от свистящият въздух. Прототипът имаше формата на силно сплескан отгоре и отдолу бобслей, с изострен като острие на кинжал нос. Защитното стъкло бе източено назад под нисък ъгъл и сякаш бе продължение на самият нос. Момчето бе разположено в удобна каучукова седалка издълбана и оформена според формата на тялото му в полу-легнало положение. Седалката бе широка, удобна, имаше достатъчно пространство за раменете и краката му. Не бе правил компромиси с удобството в кабината на прототипа. На водещия машината трябва да му е удобно. Двигателят ревеше, прототипът прелиташе ниско над върховете на боровете по склона на планината. Бе загубил известна височина, кормилото бе натежало в ръцете му. Спускаше се стремително , подобно на куршум, излетял от цевта на далекобойна пушка. Върховете на боровете чегъртаха по корема на прототипа. Зад машината въздухът трептеше от жегата на двигателя и пърлеше клонаците. Не успяваше да отнеме от скоростта. Цепеше въздуха и прелиташе над стръмните склонове като ураган. Беше успял, беше построил прототипа, летеше свободен като дракон, разкъсваше небесата и покоряваше пространството с неговата собствена летяща кола – машина от сънищата и мечтите му. Как бе успял? Все още самият той се учудваше на своето постижение. Летеше с увеличаваща се скорост над върховете на широколистна гора, с резки маневри избягваше по- високите дървета, вече летеше под нивото на върховете им. Погледът му бе концентриран и съзнанието устремено. Момчето се бореше с кормилото, но то не действуваше с пълния си ход. Не успяваше да отнеме и от скоростта. Мислеше си, че може би някои машини не са създадени за да намаляват или за да спират и обръщат назад. Някои машини просто продължаваха само напред. Както и някои хора. Тази машина и този човек явно бяха от една порода. Хълмът се оголи, канари обрасли с мъх стърчаха отчаяни като натрошените зъби на пияница. Между ниски дръвчета се виждаше ръба на широка и дълбока пропаст. Прототипът задра в един зъбер, металът изскърца, наклони се вдясно, коремът му остърга ръба на пропастта, свлече в празното пространство пръст, парцали мъх и дребни камъни и отново с рев се устреми в свободен полет. Драконът с гръмовен звук оповестяваше своето присъствие в света. Момчето се бореше с кормилото с форма на осморка, не можеше да отнеме от скоростта, а всъщност той и не искаше. Освен това, осморката разположена хоризонтално си е всъщност знакът за безкрайност. Летеше!

Намериха колата изоставена встрани от пътя, на банкета на върха на прохода. От момчето не успяха да намерят много. На дъното на пропастта намериха останките на инвалидната количка. Разследването беше кратко защото на дясната седалка в колата имаше оставена бележка.


Публикувано от viatarna на 05.07.2010 @ 15:22:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   nickyqouo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:38:37 часа

добави твой текст
"Прототипът" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.