Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 561
ХуЛитери: 5
Всичко: 566

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: osi4kata
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ навечерието
раздел: Хумор и сатира
автор: Mia2442

Може би не трябва да пиша това.
Не и днес.
Не и преди окончателното ми /ни/ заминаване за Сопот.
Но реших да го напиша, в случай, че ...не ме вземат. В колата.
А след прочитането на тези редове, тази възможност става много вероятна.
Или обратното.

Но какво казваше за масите този симпатяга Буковски – „Всичко на масата”, нали?
„Или почти всичко!” – добавих на ум аз, докато мятах в сака четка за зъби, бельо, презерв-опс, тоалетни принадлежности. Тук отварям скоба, за да вметна, че това днешните бой-скаути ряпа да сеят! Или май беше да вадят...Защото още в пионерската организация, ни нахъсваха с девиза :”Бъди готов!”, а ние в хор крещяхме: ”Винаги готов!”, без да уточняваме за какво. По презумпция беше за борба с империализма, но оттогава си остана една такава бойна готовност в мен...
И така, приготвях си аз багажа за Сопот, когато една мисъл-форма размаза спокойните ми иначе неврони – ами аз бях обещала да не давам напътствия на шофьора! Ех, език мой, враг мой! Ма как така няма да давам – къде отива удоволствието от пътуването тогава?!? Аз такива готини реплики имам в арсенала:
- Даде ли мигач тука, за наляво? Не, не твое ляво, МОЕ ляво!
- Този сега го изпреварИ! Не, не този, другия!!!
- Защо сега си на трета, а? Дай малко четвърта, пета, шеста – малко креативност прояви!
-Е, точно тук не трябваше да се престрояваш, и без друго пропуснахме отбивката преди половин час!
-А този ненормалник защо ни присветва с фарове?
Всъщност аз ги разнообразявам репликите като коментирам пейзажа, политическите новини, борсовите цени, модните тенденции при шапките и нивото на река Дунав в сантиметрах.
Разбира се, най-добре е да извадиш пътна карта и да почнеш да шумкаш зад гърба на шофьора, като си мърмориш под носа:
„Така, така, я да видим къде сме сега – магистрала Е -78, или не – Д -74, но трябваше на кръговото да хванем горната отбивка! Аха!” След което тупваш изотзад нищо неподозиращия шофьор и му изкрещяваш в ухото:”Спри! Не е това пътя!”.
Той те поглежда уплашено в огледалцето за задно виждане, а ти му пъхаш картата пред лицето и почваш да сочиш едни червени пунктирани линии, които според теб са пътя. Тук е хубаво и другите пътници в колата да се намесят и всеки да почне да сочи някакви линии и да предлага варианти за пътя. А ако се намери някой да разкаже и една протяжна история, как като ходил преди години в Сопот, минал оттук, ама не точно, то тогава купонът набира мощ!
Но не винаги имам такъв късмет с инициативни спътници!
Тогава настъпват едни неловки паузи на мълчание и трябва да ги запълвам с песни.
Любимата ми е:”Вихри враждебние воют над нами”, но от нея знам само първия куплет и останалите куплети ги пея с традиционния текст :”На –на –на!”
Но, - замислих се аз – ние отиваме в Подбалкана – революционен край – трябва и такъв репертоар! Най съм добра там! Коронната ми е:” Песен на панагюрските въстанници”.
И когато запея: ” Бийте, братя българи, вража порода!” така се въодушевявам, че започвам да размахвам юмруци и въображаема сабя, а околните обикновено залягат.
Като казах околните, та сетих, че и Кристи ще пътува с нас. И тя обичала да пее. Дали да не подготвим с нея „Тих бял Дунав” на няколко гласа? Но за целта трябва да си купя газов пистолет, та когато стигнем до припева с „БУМ” , да мога да си гърмя с него. Ако шофьора не възразява, естествено.
Е, аз знам и разни кахърни песни – „Македонско девойче”, „Пътнико свиден” и „Когато плачеш, запалвай си цигара”, а които не знам – само ще пригласям.
Но пак заради неловките паузи на мълчание съм подготвила и рецитация. Любимото ми е „ Писмо Татяни к Онегину” и понеже акцентът ми е малко северозападен и се престаравам на мяхкий знак, ще трябва да раздам оригиналния текст на присъстващите. Пък ако искат Кристи и Плацебо, може и цялата поема – аз ще поема репликите на автора, а те само на Татяна и Онегин да научат. И за други поеми се сещам, но нека остане малко изненада и за драйвъра.
Та така – сложих аз всичко на масата – онзи номер с „Има пиш” на магистралата няма да го споменавам, че не е литературно.
Как мислите – все още ли е свободно мястото в колата за Сопот?
Ако, обаче, все пак ме вземат и ме ВЪРНАТ, обещавам най-сериозния пътепис –„До Сопот и назад”!

P.S. Моята дъщеря, която понякога твърди, че съм свръхпротективна и често ме номинира за приза : ”Най-досадна майка на света”, та същата тази дъщеря помоли да благодаря на организаторите и шофьора!
Предварително!!!



Публикувано от Administrator на 02.07.2010 @ 19:32:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Mia2442

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 25014
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"В навечерието" | Вход | 7 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В навечерието
от anonimapokrifoff на 02.07.2010 @ 19:49:11
(Профил | Изпрати бележка)
Колкото и да лъкатушиш, мога да отсея същественото, затова ти пожелавам непременно да употребиш презерв-опса!


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 20:12:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ех, и ти Анониме - веднага да хванеш кравата, опс бика за рогата, щото на бодлива крава бог рога не дава - ми той, онзи артикул си е част от бойната готовност!;)

]


Re: В навечерието
от mariq-desislava на 02.07.2010 @ 20:03:26
(Профил | Изпрати бележка)
такова кикотене скоро не ми се беше случвало


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 20:15:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ахам - надявам се, че и ти ще дойдеш, Мари -Дес, за да те включа после в пътеписа!:):):)

]


Re: В навечерието
от Liliya на 02.07.2010 @ 20:13:23
(Профил | Изпрати бележка)
хахахах, искрено ме разсмя :) Приятно прекарване в Сопот!


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 20:23:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Хей, Лили - благодаря, но твоите пожелания ми подсказват известно отсъствие...да не те изплаши моят репертоар -споко, аз и млъквам, понякога!;)

]


Re: В навечерието
от Liliya на 02.07.2010 @ 20:27:15
(Профил | Изпрати бележка)
Ако става въпрос за отсъствие от Сопот, то причината е в изпитите ми, които за съжаление не мога да отложа, а не в твоите песни, защото на тях по-скоро бих им пригласяла :)))

]


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 20:42:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ох, отдъхнах си!:):):)
Ами в такъв случай - стискам палци и след изпитите - правим дубъл на купона!:):):) И без друго съм притеснена, че някой трябва да държи "исо"-то на някои песни, а още няма кандидати!;)

]


Re: В навечерието
от Musketar на 02.07.2010 @ 20:34:19
(Профил | Изпрати бележка)
Бе при тия самопризнания е крайно съмнително, че ще стигнеш до Сопот, ама ако стигнеш, изкарай си Цар/ков/ски... Успех! П.П. - Тургенев ряпа да яде!


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 20:52:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
ЕЕЕЕ, Мускетарю, и ти ли ще блестиш с отсъствието си...:(
И ще оставиш храбрият Админ сам, с толкова поетеси на главата?;)
Мислех, че Мускетарите от нищо не се плашат...

]


Re: В навечерието
от Musketar на 02.07.2010 @ 20:58:14
(Профил | Изпрати бележка)
Има още някакъв минимален шанс да се отбия за малко вечерта, но е толкова минимален, че не си струва да се говори... Надявам се поне Рок да е там, не само Админа:)))

]


Re: В навечерието
от kristi на 02.07.2010 @ 21:04:41
(Профил | Изпрати бележка)
)))))) Виж сега, за да не изгоним шофьора от колата и след това да си я бутаме до Сопот ще пеем по- кротки песнички.
Аз сега загрявам ето с тази:

http://vbox7.com/play:628ff255&al=1&vid=79418


Разсмя ме!!!


Re: В навечерието
от Musketar на 02.07.2010 @ 21:10:31
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))) Пък и нагли - те щяли да изгонят шофьора! По-логично е той да ви изхвърли! Ми току вземете повече "опс", та да заработите нещичко допълнително в тая криза...:)))))))))

Извинявам се за включването, де!

]


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 22:16:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ама не може да ни изхвърли, защото веднага някой ще ни намери, ще ни грабне и после кой ще му показва пътя, а?;)

]


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 22:07:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Хей, Кристи, това дето ще си я бутаме до Сопот много ме притесни - ставам по-тиха от водата и по-ниска от тревата!;)
Направо - шът съм!:):):)
А иначе и аз тренирам акапелно с тази: http://vbox7.com/play:44b21aca
Но твоята е по-култова и ще си я запазим за вечерта!:):):)

]


Re: В навечерието
от ASTERI на 02.07.2010 @ 21:07:26
(Профил | Изпрати бележка)
Искам да пътувам с теб! Същата съм:))
Поздрави!
P.S.няма да те върнат, няма


Re: P.S.
от Administrator (admin@hulite.net) на 02.07.2010 @ 22:08:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net
Позна, че нема как да я върнат :)
Да плаши Админа с "опс" - е се едно да плаши куче с кренвирш :))))))
А за песните да не говориме въобще изобщо...
:)))

]


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 02.07.2010 @ 22:13:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Хей, Астери - супер ще бъде - тъкмо няма да има неловки паузи на мълчание!:):):)Като се измориш ти, почвам аз - и така не до Сопот, до Солун ще стигнем!:)
А там вече - каквото сабя покаже - ако трябва и сиртаки ще поиграем!:):):)
Благодаря ти!

]


Re: В навечерието
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 04.07.2010 @ 20:52:44
(Профил | Изпрати бележка)
Това е супер, Миа, сега чакам с нетърпение пътеписа До Сопот - и напред и назад:)
Поздрав!


Re: В навечерието
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 04.07.2010 @ 23:45:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Хей, Влад, спретнах нещо като пътепис, ама не знам дали снимковия материал е готов - за илюстрация!:)Обещай следващия път да дойдеш и помагаш!:)

]