Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 814
ХуЛитери: 3
Всичко: 817

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСайт за запознанства
раздел: Хумор и сатира
автор: katerina6

И така, реших един ден аз да взема да се регистрирам в сайт за запознанства. Викам си, всички го правят, дори и котарака ми Мартин си търси в нета котка. И взех, че се регистриах. И се започна едно писане, страшна работа. Веднага старите кучета от сайта ме надушиха, че съм нова и ме заляха с оферти за секс.
То не бяха 3 ки, 4 ки,групови, кадаифи, робини, господарки. Няма да говоря за всички оферти, защото някои от тях бяха гнусни и ужасяващи.Чудила съм се на хора които толкова са се преситили от секс, че вече измислят какви ли не извращения за да задоволяват сексуалните си потребности. Имаше и приятни хора, с които можеше да си говоря с часове. Лошото е, че накрая след сладките приказки дни наред , неминуемо идваше и офертата за секс. Няма лошо, хора сме. Правенето на секс е най-естественото нещо на света. Реших да опитам да отида на среща и да видя какво ще се случи. Пълна скръб. Повечето мъже , написали че са високи и стройни се оказаха гноми от бригадата на Дядо Коледа. Други пък както интелигентно пишеха в сайта се оказа, че на срeщата мучаха като гладни крави и единственото, което се изтръгна от устатата им беше – Бейби кефиш ме! Искам да те чукам? Един който беше страшно умен и интелигентен и на който бях заложила даже в предварителното разиграване с приятелките ми, се оказа възрастен господин с отровно кафяви чехли купени от пазара Кирков за 2.40лв. Не знам защо, но като видях чехлите щях да повърна. Наслушах се на хиляди човешки драми за лоши жени които са прецакали така невинните момчета, на мъже които през цялото време говореха какви големи бизнесмени са и колко пари изкарват и какви коли карат, а пиеха сокчета Капи и пушеха от ония контрабандните цигари по 2,50лв. Всъщност не съжалявам. Запознах се с хора които едва ли щях да срещна в реалния живот. Имаше, разбира се и много интересни и наистина страхотни мъже. Но те определено бяха твърде малко. И така какво разбрах. Сайтовете за запознанства са идеалния вариант на мъжете да си намерят лесен и евтин начин за правене на секс. Повечето обаче направо прекаляват. Вечеря,кино, секс. Това е шаблона. И аз направо предложих на един да променим нещата на секс,секс и чао. Той беше очарован. Или на офертите за виждане предлагах направо да се чакаме в някоя хотелска стая. Сещате се, че повечето бяха направо изненадани от това и предлагаха направо имена на хотели. Не зная защо мъжете понякога са толкова глупави. Как може да си помислят, че има жени които ще видят снимката на някой охлюв и веднага ще се затичат към първия хотел за секс. Даже и стаята ще платят. Не сме толкова закъсали момчета. Това, че сме в сайт за запознанства не значи, че сме грозни, стари и отчаяни. Просто си уплътняваме работния ден или времето. Не всички гледаме турски сериали. Някои от нас наистина искат да се запознаят с стойностен мъж за сериозна връзка. Но уви. Момичета, повечето от мъжете в сайта или търсят само и единствено секс или са с толкова големи проблеми и сложни отношения с бившата, че вие ще им бъдете изкупителната жертва.
И в заключение ще кажа – радвам се, че има такива сайтове за запознанства. Така ще можем да се запознаем и с добри и с лоши хора, което ще ни помогне в реалния живот да пресяваме по добре офертите на мъжете около нас. На мен ми помага. А на вас?


Публикувано от alfa_c на 30.06.2010 @ 23:10:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   katerina6

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:20:22 часа

добави твой текст
"Сайт за запознанства" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.