Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 456
ХуЛитери: 2
Всичко: 458

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрадска трагедия 8
раздел: Разкази
автор: Heel

Реших да си мълча, за да не го предизвикам. Страхувах се да не ме нападне, още повече че в момента се чувствах напълно беззащитна. Дори и да спреше колата, пак нямаше да мога да му избягам с този гипсиран крак, да не говорим, че патериците ми бяха в багажника.
Притворих очи и се опитах да пропъдя лошите мисли. Казах си, че ако се държа спокойно и уверено, той няма да ми налети.
– Умълчахте се нещо – каза той, после намали леко скоростта и постави ръката си върху гипсираното ми бедро. Вторачих се в мазолестите му пръсти, които бавно опипваха твърдата превръзка. Не усещах докосванията, но въпреки това се чувствах омърсена. Отблъснах ръката му и посегнах да му ударя шамар. Той се дръпна настрани, натискайки рязко спирачката. Политнах напред. Гипсът се плъзна нагоре по таблото и стъпалото ми се удари силно в предното стъкло. Пукнатото ми коляно изщрака, поемайки голяма част от натиска. Силната болка ме накара да извия гръб и да изпищя. Ръцете ми трепереха неконтролируемо.
– Хей, момиченце! – изкрещя гневно шофьорът. – Какви ги вършиш? За малко да катастрофираме! – Той отби вдясно и спря до оградата на някакъв строителен обект.
Аз извърнах глава към страничното стъкло и избърсах с длан сълзите, които бяха избили в очите ми.
– Гадняр! – изсъсках аз.
– Не стига, че си потрошена, ами и по-голяма беля си търсиш!
Аз отворих вратата и с две ръце леко повдигнах гипсирания си крак, като се опитах да го измъкна навън. Пръстите ми се заклещиха между тапицерията и инструментите, който стърчаха от страничния джоб на вратата.
Видях, че шофьорът ме гледа учудено.
– Къде си тръгнала, още не сме стигнали?
– Не ми е приятна компанията ти – казах жлъчно аз и блъснах ядосано гипса, заради който бях станала беззащитна като бебе.
– Не знам дали си спомняш, но патериците ти са в багажника. Съмнявам се, че ще можеш да ходиш без тях. Всъщност, би ми било интересно...
– Дай ми ги веднага! – изкрещях аз и стиснах юмруци.
– Леле колко си бойна. Направо ме хваща страх.
– Преди малко май те хвана страх. Дай ми патериците! – казах аз, като се опитах да прикрия треперенето на гласа си.
Той се усмихна тънко и наведе замислено глава.
– Само ако ми позволиш да погаля ... глезенчето ти.
– Ще се оплача в полицията. Това си е чист сексуален тормоз.
– Нищо лошо не съм направил. А и от опит знам, че от оплакването ти няма да има никакъв резултат.
– Откакто паднах в шахтата като са ме запипали ... – казах аз и се засмях сухо. Вече не се страхувах. Всичко започваше да ми става безразлично. – Харесва ти глезенчето ми, а? – Освободих крака си и отново го подпрях върху жабката. После затворих вратата. Бакшишът следеше всяко мое движение. Размърдах босото си стъпало, а той изпъшка и прокара нервно длан по лицето си. – Попитах те нещо.
– Харесва ми.
– Какво пък толкова му е хубавото?
– Ами...
– Казвай, казвай – окуражих го аз и стиснах зъби, защото коляното ми отново се обади.
Той си пое дълбоко дъх и каза:
– Имаш фини кости и кожата ти изглежда толкова нежна и ... чиста. А тези изящни извивки...
– Защо изведнъж стана толкова срамежлив? – попитах аз и се загледах в него с наклонена на една страна глава.
Той си замълча.
– Слушай ме сега внимателно – подхванах аз. – Няма да ти позволя да погалиш глезена ми. Ако опиташ, ще ти издера очите. Вече ми писна да ме опипват. Не ме гледай, че съм дребничка, когато се ядосам, ставам много зла. Сега бързо ме закарай, където ти казах, защото нямам никакво време за губене. Ако се държиш като добро момче, ще ти позволя да ми дадеш телефона си. Може да реша пак да се повозя при теб. Предполагам, че нямаш нищо против. Ще имаш възможност пак да погледаш глезенчето ми. И гипсчето също. Какво ще кажеш?
– Добре – измънка той и подкара колата.


Публикувано от viatarna на 22.06.2010 @ 20:47:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 23:53:56 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Градска трагедия 8" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Градска трагедия 8
от ASTERI на 22.06.2010 @ 23:03:24
(Профил | Изпрати бележка)
Липсваха ми тези градски перипетии:)
Поздрави!


Re: Градска трагедия 8
от RonnieSlowhand на 22.06.2010 @ 23:30:31
(Профил | Изпрати бележка) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Кефи ме героинята ти. Заради изроди като този бакшиш например братовчедка ми винаги ходи с отвертка в джоба. Абсолютно винаги.