Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 468
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 471

Îíëàéí ñåãà:
:: malovo3
:: Heel
:: Teoman

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (12)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

- À òè, êàê ñå ÷óâñòâàø, êîãàòî òè ðàçêàçâàì òàçè èñòîðèÿ? Äà ñè ïðèçíàÿ, íà ìåí ìè å ìàëêî íåóäîáíî.
Âúïðîñúò ìè å ïîñðåùíàò ñúñ çàêà÷ëèâà óñìèâêà:
- Íà ìåí ìè å èíòåðåñíî... Íå ñúì ðåâíèâà... Âëþáåí ñè... Å, àç ñè ìèñëÿ, ÷å òîâà å åñòåñòâåíîòî òè ñúñòîÿíèå. Íî ïúê íÿìà íèùî ëîøî â òîâà...

Âå÷å íÿêîëêî ÷àñà ñåäèì ñúñ Çîÿ â ñëàäêàðíèöàòà íà Ìîëà è ðàçãîâàðÿìå. Òÿ ìå ñëóøà âíèìàòåëíî, çàäàâà ìè âúïðîñè, êîìåíòèðà îò ñâîÿ ïîçèöèÿ ðàçêàçà ìè. Òîçè ïúò ñè êàçâàì âñè÷êî – îò ïúðâèÿ äåí, êîãàòî çàáåëÿçàõ Åëåíà, äî â÷åðà, êîãàòî ïðîòåãíàë ñå ïðåç ïúòåêàòà â àâòîáóñà é ïðîøåïíàõ: „Æåíà ìè çíàå. Àç ñàì é êàçàõ...” Çàùî ãî íàïðàâèõ? Ïî÷óâñòâàõ ñå îìúðñåí îò äóìèòå íà Íèíà – îìúðñåí äî äúíîòî íà äóøàòà ñè. Íèìà òàêà òúëêóâàò ïîâåäåíèåòî ìè êîëåæêèòå é. „Òîé ñè òúðñè æåíà çà â ëåãëîòî” Òîâà ëè å íàé-ïèêàíòíîòî, êîåòî ìîãàò äà ñú÷èíÿò, ñ òîâà ëè ñå çàáàâëÿâàò. Êàê, àêî íå ìîãà äà ñå î÷èñòÿ îò òàçè ìðúñîòèÿ, ïîíå äà ñå îòúðñÿ îò íåÿ? À è äóìèòå íà Åëåíà: „ Íàìåðè ñè äðóã îáåêò íà ÷óâñòâàòà” Íèìà çà âñè÷êè ñå ñòðåìÿ ñàìî êúì ïîðåäíîòî çàâîåâàíèå, íîâàòà áðîéêà. Âèíàãè ìè ñå å ñòðóâàëî, ÷å Åëåíà ìå ïðèåìà êàòî íàòðàïíèê, ïîðåäíèÿ äîñàäíèê. À ñåãà è ìíåíèåòî íà êîëåæêèòå é, çà òîâà ëè ìå îòáÿãâà. Íå çíàì êàê Íèíà å êîìåíòèðàëà è ïðåäñòàâèëà âñè÷êî ïðåä Åëåíà, íî êàòî ÷å ëè é âíóøàâà, ÷å òÿ å âèíîâíà çà âñè÷êî, êîåòî ñå å ñëó÷èëî – äàëà ìè å ïîâîä. Ìîãà ëè äà ïðîìåíÿ òîâà ìíåíèå?  ìèãà, êîãàòî ÿ âèäÿõ â àâòîáóñà, ïúòóâàùè â ðàçëè÷íè ïîñîêè – òÿ ñå âðúùà îò ñìÿíà, à àç îòèâàõ çà ïúðâè äåí íà íîâîòî ñè ðàáîòíî ìÿñòî, ïî÷óâñòâàõ êàê ñå îòäàëå÷àâàì îò íåÿ. Åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìîæåõ äà êàæà â ñâîÿ çàùèòà áÿõà ñàìî äóìèòå: „Àç ñàì é êàçàõ...”. Çà ïîâå÷å ïðîñòî íÿìàõ âðåìå – òðÿáâàøå äà ñëèçàì, çà ìåí ïúòóâàíåòî ñ àâòîáóñà å çà åäíà ñïèðêà, à è ñå êà÷èõ, çà äà ÿ âèäÿ îùå âåäíúæ, ìàêàð è ñàìî çà ìèã.
Èçìèíàëè ñà äâå ñåäìèöè îò çàâðúùàíåòî íà Åëåíà - âðåìå íà íåïîíîñèìà áîëêà.  íà÷àëîòî áå æåëàíèåòî ìè äà ãîâîðÿ ñ íåÿ, äà ñïîäåëÿ òîâà, êîåòî ìå ìú÷è, à äîêúäå ñòèãíà âñè÷êî...
Òîâà, ÷å íàïèñàõ íîâè ñòèõîòâîðåíèÿ – „Ñòðàñò èçãàðÿùà” è „Âèäåíèå”, ðîäåíè îò îãúíÿ â äóøàòà ìè, íèòî çà ìèã íå ìè äîíåñå îáëåê÷åíèå. Çàïî÷âàì äà ñúæàëÿâàì ïîåòèòå - íèìà, çà äà íàïèøåø ñòèõ å íóæåí òàêúâ âèõúð îò åìîöèè. Ïóáëèêóâàíè â èíòåðíåò, ñòèõîâåòå ìè ñå ÷åòàò, èìà è êîìåíòàðè, íî àç ïàê ñè îñòàâàì ñàì, àíîíèìåí àâòîð çà âñè÷êèòå ìè ÷èòàòåëè. Ïðåä êîãî äà èçïëà÷à áîëêàòà ñè?... Çâúíÿ íà Çîÿ... Áëàãîäàðåí ñúì é, ÷å ñå îòçîâà âåäíàãà: „Òúêìî ùå òå ïîâîçÿ ñ íîâàòà ñè êîëà”. Ïðåñðåùàì ÿ, êîãàòî ñå âðúùà îò ðàáîòà è ïðîäúëæàâàìå êúì íîâîîòêðèòèÿ Ìîë, ùå ãî ðàçãëåäàìå è ñïîêîéíî ùå ãîâîðèì, äàëå÷å îò ïîãëåäèòå íà ïîçíàòèòå íè. Îò ðîçîâèÿ õðàñò â êúùè ñúì èçáðàë ðîçà çà Çîÿ, íî êîãàòî é ÿ ïîäíåñîõ, òÿ ïðîñòî ÿ ïóñíà íà çàäíàòà ñåäàëêà è ïðîìúðìîðè ñ äîñàäà: „ Íàëè çíàåø êàêâè ðîçè õàðåñâàì – îò îíåçè ñ åäðèòå öâåòîâå”. Çíàì, ÷å òàêèâà èìà íà ïàçàðà, à òàçè å îò äâîðà, ñ êúñî, êðèâî ñòúáëî, ñ áîäëèòå, íî óõàåùà òàêà, êàêòî íèêîÿ äðóãà ðîçà íà ïàçàðà. Æåíè... Ìîæåø ëè äà èì óãîäèø?...

Ñåãà Çîÿ ìå ñëóøà âíèìàòåëíî, íî ïðåç öÿëîòî âðåìå óñåùàì èðîíèÿ â ïîãëåäà é.
- Íàëè òè êàçàõ îùå ïðåäíèÿ ïúò – êîëêî âðåìå ìèíà îòòîãàâà - ìàé ÷å ñà äâà ìåñåöà. Çàáðàâè ÿ! Çàáðàâè âñè÷êî! Êàêúâ îòãîâîð ÷àêàø è êàê äà òè ãî êàæå? Çàïîìíèë ñè äîáðå äóìèòå é - êàçàëà òè å âñè÷êî. Îñòàâè ÿ íà ìèðà!
Èçðàæåíèåòî é ïîñòåïåííî ñå ïðîìåíÿ. Èðîíèÿòà é êàòî ÷å ëè èç÷åçâà. Ñòàâà ñåðèîçíà è óãðèæåíà.
- È çíàåø ëè êàê íàòîâàðâà òîâà. Äîðè è ñ íàé-îòêðîâåíè ÷óâñòâà è äîáðè íàìåðåíèÿ – òîâà å èçêëþ÷èòåëíî áðåìå. Íÿêîé, êîéòî çà òåá å íèùî, ñå îïèòâà äà ñïå÷åëè âíèìàíèåòî òè, äà èçêàæå ÷óâñòâàòà ñè – íåïîíîñèìî å è ñòàâà äîñàäíî. Îñòàâè ÿ! Ñëåä òîçè îòãîâîð âñè÷êî å ñâúðøèëî! Ìàé ñè äåáåëà ãëàâà è íå ãî ðàçáèðàø. Òî âîäîëåèòå ñòå ñè òàêèâà – ìíîãî äúðæèòå äà ñè òðîøèòå ãëàâèòå îò ñîáñòâåíîòî ñè óïîðñòâî.
Äîñàäíèê, íàòðàïíèê – åòî òîâà ñúì àç. Ùîì è Çîÿ å íà ñúùîòî ìíåíèå ñèãóðíî å òàêà. Ìúë÷à è íå ñìåÿ äà é âúçðàçÿ. Ñïîìíÿì êàêâî ìè ñå ñëó÷è ïðåäè ìíîãî ãîäèíè. Îùå îò íà÷àëîòî íà ïúðâè êóðñ áÿõ ïîäëîæåí íà íàñòîé÷èâî óõàæâàíå îò åäíà îò êîëåæêèòå ñè â èíñòèòóòà. Áîãäàíà ñå ñòðåìåøå ïî âñÿêàêúâ íà÷èí äà ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî ìè, äîðè íà ìîìåíòè îïèòèòå é ñòàâàõà ïî äåòñêè íàèâíè. Âñè÷êî òîâà çà ìåí áå êàòî íÿêàêâà øåãà. À, ÷å ìå å ñëåäÿëà íåïðåêúñíàòî è íåùàòà ñà òîëêîâà ñåðèîçíè ìè ñòàíà ÿñíî åäâà êîãàòî åäèí äåí ñå ðàçêðåùÿ ñðåùó ìåí: „Ìðúñíèê, ùå òå óáèÿ! Íå çíàåø ëè, ÷å Èëèíà å áðåìåííà, êàê ìîæà? Ùå òå óáèÿ!” – òîâà áå ïî ïîâîä íà îòíîøåíèåòî ìè ñ äðóãî ìîìè÷å. Äîòîãàâà ñå îòíàñÿõ êúì íåÿ êàêòî ñ îñòàíàëèòå ñè êîëåãè, à è ñëåä òîçè ñëó÷àé íå ïðîìåíèõ îòíîøåíèåòî ñè. Ñëåä òðåòè êóðñ â èíñòèòóòà íè äîéäîõà íà ñòàæ ãðóïà ñòóäåíòè îò äðóã ãðàä. Çàïîçíàõ ñå ñ êðàñèâî ìîìè÷å – îòêðîâåíî ÿ õàðåñàõ è ñëåä íÿêîëêî äíè ÿ ÷àêàõ çà ñðåùà. Äîéäå ñ ãîëÿìî çàêúñíåíèå, ëè÷åøå é, ÷å å ïðèòåñíåíà. Îùå îò íà÷àëîòî çàïî÷íà: „ Áîãäàíà ìè êàçà, ÷å òè íå ñè çà ìåí!” Òàêúâ íîìåð íå áÿõ î÷àêâàë. Îáëÿ ìå ñòóäåíà ïîò è ñ ëåäåí ãëàñ óñïÿõ äà é îòãîâîðÿ: „Äàëè ñúì çà òåá èëè íå, ïðåöåíè ñàìà, à ìîæåø äà ñå äîâåðèø íà Áîãäàíà è äà ïðèåìåø ìíåíèåòî é – èçáîðúò å òâîé”. Íå ÿ ïîòúðñèõ, ÷àêàõ ðåøåíèåòî é, à è òÿ íå ñå äîáëèæè ïîâå÷å äî ìåí. Íå ðåàãèðàõ ïðåä Áîãäàíà ïî íèêàêúâ íà÷èí – âñå åäíî íå çíàåõ êàêâî å íàïðàâèëà. À íàïúíèòå é äà ìå óõàæâà íå ñïðÿõà. Çà ìåí òÿ ñè îñòàíà ñàìî åäíà îò êîëåæêèòå ìè, íå ÿ îòáÿãâàõ, ïîìàãàõ é, êîãàòî ìå ïîìîëåøå – äîðè ìè áåøå çàáàâíî êàòî íÿêàêâà èãðà. Äà ìè å áèëî äîñàäíî, íåïîíîñèìî? Íèêîãà íå ñúì èçïèòâàë ïîäîáíî ÷óâñòâî - äîðè è ñëåä òîâà, äà ðàç÷èñòâà îêîëî ìåí ñ íàäåæäà äà ìå çàïàçè çà ñåáå ñè. Ìîæå áè ñúì èçêëþ÷èòåëåí äîáðÿê, òà ïðîùàâàì äîðè è òàêèâà íîìåðà.
À ñåãà äóìèòå íà Çîÿ – êîé å ïðàâ? Íèìà ñúì òîëêîâà ðàçëè÷åí îò îñòàíàëèòå, òà ïðèåìàì âñÿêàêâî îòíîøåíèå? À Áîãäàíà ïðîñòî å ïîêàçàëà ìíåíèåòî ñè. Òðÿáâà ëè äà é ñå îòðè÷à òîâà ïðàâî? Íàëè è àç ñåãà ñúì â ïîäîáíà ñèòóàöèÿ – ñïîäåëÿì áîëêàòà ñè ñúñ Çîÿ, à ìîæå áè òîâà âúîáùå íå ÿ èíòåðåñóâà è é å íåïðèÿòíî äà ãîâîðÿ çà ÷óâñòâàòà ñè êúì äðóãà æåíà – îñîáåíî íà íåÿ...
Ãëàñúò íà Çîÿ ïðèòèõâà êàòî ÷å ëè ñå ñòðàõóâà äà íå ÿ ÷óå íÿêîé äðóã.
- Íàé-ñòðàøíî å, êîãàòî èìà ÷óâñòâà... Òîé âúðâåøå ñëåä ìåí êàòî êó÷åíöå è ïî âñÿêàêúâ íà÷èí ñå îïèòâàøå äà ïîêàæå ñèëàòà íà ÷óâñòâàòà ñè... À íà ãîäèíè ìîæåøå äà ìè å ñèí... È òîâà ïðîäúëæè äî ìèãà, â êîéòî óñåòèõ, ÷å íå ñúì áåçðàçëè÷íà êúì íåãî... À ñëåä òîâà ñòèñíàõ çúáè äà íå ñå èçäàì, òîé äà íå ðàçáåðå êàêâî ñå å ñëó÷èëî è ïðåç ãëàâà áÿãàõ îò ñåáå ñè, áÿãàõ äîêàòî âñè÷êî èçòëåå...
Ãëåäàì âòðåùåíî è íå ñìåÿ äà ãúêíà. Êîãà ëè òî÷íî ñå å ñëó÷èëî òîâà? Êîé ëè å áèë – ìîæå áè íÿêîé îò êîëåãèòå íè. Íèêîãà äîñåãà íå å íàìåêâàëà, ÷å ñå å ñëó÷èëî íåùî òàêîâà...
- ß ñòèãà ñúì áúðáîðèëà. Ùå çàêúñíååø ìíîãî è ùå òè ìúðìîðÿò. Ùå òå çàêàðàì äî âàñ.
Îùå äîêàòî ïðåñè÷àìå ïàðêèíãà íà Ìîëà, æåíà ìè çâúíè è ïèòà êúäå ñúì è çàùî ñúì ñå çàáàâèë. Ìúíêàéêè ñå îïðàâäàâàì, ÷å ñúì â êîìïàíèÿòà íà ïðèÿòåëè... Îùå îò âðàòàòà æåíà ìè ìå ïîñðåùà íàöóïåíà: „ Çàùî íå ìè êàæåø íàïðàâî êúäå è ñ êîãî ñè áèë”. ßâíî íå óìåÿ äà ëúæà óáåäèòåëíî...

Åäâà äî÷àêàõ êðàÿ íà ïúðâèÿ ñè ðàáîòåí äåí â ñìåíèòå, ìèíàõ ïðåç ïîðòàëà òî÷íî â îñåìíàéñåò ÷àñà è õóêíàõ êúì... ñïèðêàòà îòêúäåòî ìèíàâà àâòîáóñà çà ñòàðîòî ìè ïðåäïðèÿòèå. Æèâåÿ â öåíòúðà íà ãðàäà è ìîãà äà îòèâàì è äà ñå âðúùàì îò ðàáîòà ïåøà. Íî íîâîòî ìè ðàáîòíî âðåìå, ìè äàâà âúçìîæíîñò âåäíúæ íà ÷åòèðè äíè, ñëåä êðàÿ íà äíåâíàòà ìè ñìÿíà, äà çàñè÷àì àâòîáóñà, êîãàòî Åëåíà îòèâà íà ðàáîòà çà íîùíà ñìÿíà. Ñúùèÿò òîçè àâòîáóñ, â êîéòî çàïî÷íà òàçè èñòîðèÿ.
 ìèãà, êîãàòî ìå âèæäà íà ñòúïàëàòà íà àâòîáóñà, Åëåíà ñå óñìèõâà: „Òè êàêâî ïðàâèø òóê ïî òîâà âðåìå, íå ñè ëè íà ðàáîòà” - â îêîêîðåíèòå é îò óäèâëåíèå î÷è ïðî÷èòàì âúïðîñà é. Ñåäíàëà å íà ïúðâàòà ñåäàëêà äî âðàòàòà, Íèíà ÿ íÿìà è äî Åëåíà å äðóãà íåéíà êîëåæêà. Îñòàâàì íà ñòúïàëàòà – òàêà ùå ìîãà äà îñòàíà ïî-äúëãî áëèçî äî íåÿ, ìàêàð ÷å çàêðèâàì îãëåäàëîòî è øîôüîðà ìå ãëåäà íàêðèâî.
- Ðàáîòíîòî ìè âðåìå å äî îñåìíàéñåò ÷àñà è ùå áúäà â òàçè ñìÿíà. Óäîáíî ìè å äà ïîëçâàì àâòîáóñà íà âðúùàíå. Ùå ñå âèæäàìå.
Åëåíà ñå óñìèõâà. Ïðîäúëæàâàì äà ãîâîðÿ, âòðåí÷èë ïîãëåä â î÷èòå é.
- Íàäÿâàì ñå è ðàáîòàòà äà å ïî-ñïîêîéíà, ïîíå çà ñåãà èçãëåæäà òàêà. Äíåñ áåøå ïúðâèÿò ìè äåí â ñìåíèòå.
Àâòîáóñà íàìàëÿâà, òðÿáâà äà ñëèçàì. Ìîåòî ïúòóâàíå å ñàìî çà åäíà ñïèðêà – ñòðóâà ìè ñå, ÷å áå ñàìî ìèã. Îòíîâî ìå îáñåáâà ìàãèÿòà íà óñìèâêàòà é. Âðåìåòî ìè ìèíàâà â î÷àêâàíå íà êðàÿ íà äíåâíàòà ñìÿíà è âñåêè ïúò â îñåìíàéñåò ÷àñà òè÷àì êúì ñïèðêàòà... íå, íå êúì ñïèðêàòà - òè÷àì êúì Åëåíà. Ñòðàõ ìå å äà íå èçïóñíà àâòîáóñà, àêî íå ÿ âèäÿ, òåçè ÷åòèðè äíè î÷àêâàíå ñà áèëè íàïðàçíè. Ìàêàð è ñàìî çà ìèã äà ÿ çúðíà, òîâà êàòî ÷å ëè çà ìåí å êàòî äîçà íàðêîòèê, áîëåçíåíî ÷àêàíà. Ñëÿçà ëè îò àâòîáóñà, îòíîâî áðîÿ ÷àñîâåòå äî ñëåäâàùàòà ñðåùà. Òàêà ìèíàâàò íÿêîëêî ñìåíè. Îòíîâî ñúì â ñúùàòà âúðòåëåæêà, òàêà êàêòî áå â íà÷àëîòî.
Íèêîãà íå ñúì ñå óïðåêâàë çà òîâà, êîåòî ñúì íàïðàâèë ïî ñâîé èçáîð, äîðè è êîãàòî ðåøåíèåòî ìè å áèëî ôàòàëíî ïîãðåøíî. Åòî ñåãà ñå ñðåùàìå ÷åòèðè ïúòè ïî-ðÿäêî, âåäíúæ íà ÷åòèðè äíè, íî òîâà å ïî-äîáðå, îòêîëêîòî äà î÷àêâàì äà ÿ çàñåêà íà ïîðòàëà. Âñÿêî çëî çà äîáðî. Òîâà, ÷å Åëåíà ñå âúðíà íà ñòàðîòî ñè ðàáîòíî ìÿñòî è ñ òîâà îòíîâî ñå ðàçìèíàõìå, ìè äàâà âúçìîæíîñò ðåäîâíî äà ñå ñðåùàìå. Ìîæå áè ñè ìèñëè çà ìåí: „Äîçè äîñàäíèê îòíîâî å òóê, êàê äà ñå îòúðâà îò íåãî, íèìà íå ïðîóìÿâà êàêâî ïðàâè?” Òîâà ñè ïðîëè÷àâà ïî òîâà êàê ìå ïîñðåùà ïðè ñëåäâàùèòå ñðåùè, ïî-òî÷íî ðàçìèíàâàíèÿ â àâòîáóñà – âå÷å ÿ íÿìà óñìèâêàòà, ïîíÿêîãà å çàáèëà ïîãëåä âñòðàíè è íå ñìåÿ äà ÿ ïîçäðàâÿ, äðóã ïúò ïîãëåäèòå íè ñå ñðåùàò. „Çäðàâåé!” „Ëåêà ñìÿíà!” – ñúñ ñâèòî ñúðöå èçðè÷àì òåçè äóìè, çà ïîâå÷å íÿìàì íèòî âðåìå, íèòî ñèëè, êàòî ÿ âèæäàì òàêà íàâúñåíà.
Íèìà íÿìà êàêâî äðóãî äà ñè êàæåì – òàêà ìè ñå èñêà äà ñè ïîãîâîðèì. Ìÿñòîòî äî Åëåíà îòíîâî å çàåòî îò íÿêîãî, äî íåÿ ñÿäàò ðàçëè÷íè íåéíè êîëåæêè, íî Íèíà íå ñå âèæäà. Òàêà å îò ïúðâèÿ äåí, îòêàêòî ñå ïðåìåñòèõ. Èçïîëçâàì òîçè ïîâîä, çà äà çàãîâîðÿ Åëåíà:
- Åëåíà, çäðàâåé! Íå âèæäàì Íèíà îò íÿêîëêî ñìåíè, äà íå å â îòïóñê?
- Íèìà íå çíàåø? Íèíà ïðåêàðà ìíîãî òåæúê èíñóëò. Âíåçàïíî å âäèãíàëà âèñîêî êðúâíî. Åäâà ñà ÿ ñïàñèëè è ñåãà å â áîëíè÷íè.
Îáëèâà ìå ñòóäåíà ïîò – íèìà òðÿáâàøå äà ñå ñòèãíå äî òóê? Ïðåä î÷èòå ìè å êàê ÿ âèäÿõ çà ïîñëåäíî, ñâèëà ñå íà ñåäàëêàòà äî Åëåíà, ñ ïîãëåä çàáèò â ïîäà, íàöóïåíà.  òîçè ìèã êàçàõ: „ Æåíà ìè çíàå. Àç ñàì è êàçàõ...”. Àêî ñàìà íå å ÷óëà äóìèòå ìè, òî ñèãóðíî Åëåíà å ñïîäåëèëà êàêâî ñúì êàçàë. Êàê ëè ñå å ïî÷óâñòâàëà?

Íèíà ñå ïîÿâè â íàøàòà ñìÿíà ïðåäè îêîëî òðè èëè ÷åòèðè ãîäèíè. Ïðåç òîâà âðåìå, íèòî âåäíúæ íå ñúì ÿ âèæäàë äà ñåäíå äî íÿêîé îò ìúæåòå ïúòóâàùè â àâòîáóñà, èëè å äî íÿêîÿ îò êîëåæêèòå èëè å ñàìà íà ñåäàëêàòà, çàãðàäåíà îò áàãàæà ñè. Ïî ñëóæåáíè âúïðîñè ìè å çâúíÿëà ïî÷òè âñÿêà ñìÿíà. Îùå îò ïúðâèÿ äåí çàïî÷íà ñëóæåáíèòå ðàçãîâîðè ñ íÿêàêúâ îôèöèàëåí òîí, ïî÷òè êàòî öóïåíå, à àêî íåùî íå ñòàíåøå íà ìèíóòàòà ÿ õâàùàøå èñòåðèÿ. À àç ñå øåãóâàõ âúïðåêè íåðàçáîðèèòå è ñëóæåáíèòå áàòàöè è íåäîóìÿâàõ êàê íèòî âåäíúæ íå ñå îòúðñè îò òîçè îôèöèàëåí òîí è íå ñå óñìèõíà íà øåãèòå ìè.
Ïî âðåìå íà åäíà îò íîùíèòå ñìåíè åäèí îò õîðàòà ìè èçäúíè âàãîí, äîêàòî ãî ðàçòîâàðâàëè – íå áå çà ïúðâè ïúò, íèòî çà ïîñëåäåí. Îêîëî òðè ÷àñà ìè ñå îáàäèõà çà ñëó÷èëîòî ñå. Ñëåä ìàëêî ìè çâúíè è Íèíà:
- Ìåõàíèêà, òðÿáâà äà ïîäïèøåòå àêòà çà àâàðèÿòà íà âàãîíà.
- Èäâàì ñëåä ìàëêî, äîêàòî äîéäà ïîäãîòâåòå âñè÷êè äîêóìåíòè è äà ïîäïèøà âñè÷êî íàâåäíúæ.
- Àìà ñåãà âåäíàãà ëè èäâàòå – ïðåç íîùòà?
Èäâàøå ìè äà ñå ðàçêðåùÿ – àç ñúì íà ðàáîòà, íîùíà ñìÿíà, òÿ ñúùî å íà ðàáîòà, êàêâî êàòî å íîù, íàëè ñè âúðøèì ðàáîòàòà è äâàìàòà, äà ÷àêàì äà èçãðåå ñëúíöåòî ëè. Ñëåä äåñåòèíà ìèíóòè áÿõ â îôèñà èì, ìîÿò ÷îâåê, âèíîâåí çà èíöèäåíòà, âå÷å áå òàì è ïèøåøå îáÿñíåíèÿòà ñè. Íèíà áå ñòðàøíî ïðèòåñíåíà – íàáúðçî ìè äàäå ëèñòèòå, ïîäïèñàõ ãè è ñè èçëÿçîõ – íà òàÿ êàêâî ëè é ñòàâà - íÿêîé å âëÿçúë ïðè íåÿ ïî òúìíî, ïðè òîâà è êîëåæêàòà é áå òàì. Ìîæå áè ðåïëèêàòà, êîÿòî èçòúðâà ïðåäè íÿêîëêî äíè: „ Ìúæúò ìè å ìíîãî ðåâíèâ... ” îáÿñíÿâà òàêîâà ïîâåäåíèå, íî ïúê ÷àê òîëêîâà áèâà ëè – êàòî ÷å ëè íÿêîé ùå êàæå íà ìúæà é – òÿ ñå óñìèõíà íà íÿêîãî èëè òîé âëåçå ïðè íåÿ ïðåç íîùòà ïî ñëóæåáíè âúïðîñè.
Àç áÿõ òîçè, êîéòî ðàç÷óïè òåçè áàðèåðè. Åäèí äåí íà, âðúùàíå îò äíåâíà ñìÿíà, âèäÿõ êàê âå÷å îòçàä ñà ñå ïîäðåäèëè êàðòîèãðà÷èòå, à îòïðåä èìàøå ñàìî åäíî ìÿñòî – äî Íèíà, çàåòî îò ÷àíòàòà é.
- Èñêàø ëè êîìïàíèÿ? – âúïðîñà ñè çàäàäîõ, çà äà é äàì âúçìîæíîñò, àêî èñêà äà ñå îòúðâå îò íàòðàïíè÷åñòâîòî ìè.
Íèíà âäèãíà ïîãëåä êúì ìåí è îòìåñòè áàãàæà ñè. Ñåäíàõ äî íåÿ ñ ìèñúëòà, ÷å å ïî-äîáðå äà ñëóøàì áúðáîðåíåòî íà íÿêîãî, îòêîëêîòî êðÿñúöèòå íà êàðåòî îòçàä – âñå åäíî íÿìàøå äà ìîãà äà ñè äðåìíà. Íàëè ñè ïðåäëîæèõ êîìïàíèÿòà, ïîäõâàíàõ áàíàëíè òåìè – îò âñè÷êî ïî ìàëêî. Îñòàíàõ ïðèÿòíî èçíåíàäàí – Íèíà çàãîâîðè ñúñ ñïîêîåí, äðóæåëþáåí òîí, íÿìàøå è ñëåäà îò îôèöèàëíîòî îòíîøåíèå êàòî ÷å ëè âñåêè äåí ñè áúðáîðèì åé òàêà ïðèÿòåëñêè. È äîêàòî âñåêè ðàçêàçâàøå íåùî çà ñåáå ñè è ñåìåéñòâîòî ñè äîñòèãíàõìå äî òåìà, êîÿòî ìå çàñÿãàøå áîëåçíåíî – î÷èëàòà. Îò ó÷åíèê ñúì êúñîãëåä, ñâèêíàë ñúì ñ òÿõ, íî íàïîñëåäúê, êîãàòî ÷åòà ìè ïðå÷àò – å íà òîâà ìó âèêàò ñòàð÷åñêî äàëåêîãëåäñòâî è å ñàìî îò ÅÃÍ-òî, îò íèùî äðóãî. Íèíà ñå å çàïèñàëà íà ñïåöèàëåí êóðñ çà âúçñòàíîâÿâàíå íà çðåíèåòî. Çà òåçè êóðñîâå áÿõ ñëóøàë, íî ñåãà î÷àêâàõ âïå÷àòëåíèÿòà íà íÿêîé, êîéòî ëè÷íî å ìèíàë óïðàæíåíèÿòà. Äåñåò äíè ïî íÿêîëêî ÷àñà äíåâíî, òîâà çà ìåí å ïðîáëåì – òðÿáâà íÿêîé äà ìå çàìåñòâà. Ìîãà äà ñè âçåìà îòïóñê, íî íå ìîãà äà ïðåãëúòíà òàêñàòà - 150 ëåâà çà ïúðâî íèâî, à ïîñëå ïàðè è çà âòîðî è ïîñëå ïàê ïàðè è êàòî ñå çíàì êàêúâ íåâåðíèê ñúì, îòêðîâåíî ñå ñúìíÿâàì â ðåçóëòàòà. À Íèíà áå óñïÿëà äà ñå óãîâîðè ñ íà÷àëíèöèòå ñè äà çàêúñíÿâà çà íîùíèòå ñìåíè, çà äà ïîñåùàâà êóðñà. Îñòàâà ñàìî äà ñå âúðòÿ ïî-áëèçî äî íåÿ, çà äà íàó÷à âñè÷êî äî íàé-ìàëêèòå ïîäðîáíîñòè. Íà îòèâàíå çà ïúðâà ñìÿíà è íà âðúùàíå îò íîùíà ïîâå÷åòî äðåìÿò è òîâà íå å óäîáåí ìîìåíò äà íàòðàïâàì êîìïàíèÿòà ñè. Ñ íå ñêðèòî ëþáîïèòñòâî åäâà äî÷àêâàì Íèíà äà çàâúðøè êóðñà è îòíîâî ñå ñïðÿõ äî íåÿ. Òîçè ïúò òÿ ñàìà ìè íàïðàâè ìÿñòî, áåç äà ÿ ïîäêàíÿì.
- Êúäå ñà î÷èëàòà?
- Ñêðèëà ñúì ãè íà äúíîòî íà ÷àíòàòà è íå ñìÿòàì äà ãè âàäÿ îò òàì.
Íå óñïÿâàì äà íàó÷à êîé çíàå êîëêî îò ðàçêàçà íà Íèíà, ïîâå÷åòî íåùà ñúì ãè ÷åë â ðàçëè÷íè êíèãè íà òàçè òåìà. Îñòàâà ñàìî åäíî - äàëè òÿ ùå èçäúðæè ïñèõè÷åñêè äà íå ïîñåãíå äà ðîâè äî äúíîòî íà ÷àíòàòà ñè, çà äà èçâàäè ñêðèòèòå î÷èëà. Òî÷íî çà òîâà èñêàõ äà ÿ ïîäêðåïÿ äà èçäúðæè íà íàïðåæåíèåòî, ìàêàð ÷å çà òîâà ãîâîðåõ ñ øåãîâèò òîí, ìîæå áè íà ìîìåíòè øåãèòå ìè áÿõà ïðåñèëåíè. Ìèíàõà íÿêîëêî ñìåíè, íå âèíàãè óñïÿâàõ äà ñåäíà äî Íèíà, ÷åñòî ìå èçïðåâàðâàøå íÿêîÿ êîëåæêà è çàåìàøå ìÿñòîòî äî íåÿ. Êîãàòî ñå âðåæäàõ äî íåÿ ñè áúðáîðåõìå, íî àç íå ïðîïóñêàõ âñåêè ïúò äà ÿ çàêà÷à çà î÷èëàòà íà äúíîòî íà ÷àíòàòà.
- Âå÷å íå ñà íà äúíîòî, äíåñ ãè èçâàäèõ - ïðîñòî íå èçäúðæàõ, êàòî çíàì, ÷å èìà ïî ëåñåí íà÷èí, à íå äà ñå íàïðÿãàì. Ïîñëåäíèòå äíè èìàõìå ìíîãî äîêóìåíòè.
Å, ÿâíî å, ÷å åêñïåðèìåíòà ïðèêëþ÷è, äåñåòèíà äíè êóðñ, 150 ëåâà è âñè÷êî ñè äîéäå íà ñòàðîòî ìÿñòîòî.
- Çà òîëêîâà ïàðè, êîëêî ÷èôòà î÷èëà ìîæåø äà ñè êóïèø çàåäíî ñúñ øíóð÷åòàòà è äà ãè ïðîâåñèø íà âðàòà ñè.
Íàâÿðíî ïîäèãðàâêàòà ìè é äîéäå â ïîâå÷å è Íèíà ñå îïèòà äà îòêëîíè òåìàòà. Ñ òîâà êàòî ÷å ëè áå êðàÿò íà êîìïàíèÿòà íè, òÿ íå îñòàâÿøå ñâîáîäíî ìÿñòî äî ñåáå ñè, âèæäàõ êàê êàíè êîëåæêèòå ñè ùîì ñå äîáëèæàâàõ ïî ïúòåêàòà â àâòîáóñà.  ñëóæåáíèòå ðàçãîâîðè ñå âúðíà îôèöèàëíèÿ íàöóïåí òîí. Ðàçáðàõ ãðåøêàòà ñè, íî òî÷íî â òîçè ìîìåíò ìå çàâúðòÿ òàêàâà âúðòåëåæêà, ÷å íÿìàõ âúçìîæíîñò äà ïîïðàâÿ ïîâåäåíèåòî ñè. Íà÷àëíèêà ìè âäèãíà ìåðíèêà, à àç íà áåãîì ïóñíàõ ìîëáà çà îòïóñê ñàìî çà äà îòëîæà îáåùàíîòî íàêàçàíèå – ïîíèæàâàíå â äëúæíîñò.
Íÿêîëêî äíè ïðåäè äà çàïî÷íå îòïóñêàòà ìè â àâòîáóñà ñå ïîÿâè... Åëåíà è ñëåä îêîëî òðè ìåñåöà äâåòå áÿõà êàòî çàëåïåíè åäíà çà äðóãà. Ìîæå áè Íèíà ñàìà ÿ å ïîêàíèëà çà êîìïàíèÿ...

Ñåãà ñå êúïÿ â ñòóäåíàòà ñè ïîò è âñè÷êî òîâà ñå âúðòè ïðåä î÷èòå ìè. „Çàùî Åëåíà?...” „Òóê èìà òîëêîâà æåíè, êîèòî ïðîñòî ñè òúðñÿò ìúæ...” „È ñàìî êàê ÿ ãëåäàø...” Äîñêîðî óïðåêâàõ Íèíà çà òåçè äóìè, à ñåãà ñå ÷óâñòâàì âèíîâåí – íå ÿ ëè ïîäâåäîõ, íå é ëè äàäîõ íàäåæäè, íàëè áÿõ åäèíñòâåíèÿò îò ìúæåòå, êîãîòî äîïóñíà â êîìïàíèÿòà ñè. À àç é ñå ïîäèãðàõ, ìîæå áè, àêî áÿõ íà íåéíî ìÿñòî, ñúùî íå áèõ èçäúðæàë è ñàì áèõ ñëîæèë îòíîâî î÷èëàòà. Çàùî î÷àêâàì áåçêðàéíà ñèëà è âîëÿ îò õîðàòà îêîëî ñåáå ñè, íèìà àç ñàìèÿò ñúì òàêúâ – åäâà ëè... À öÿëàòà èñòîðèÿ ñ Åëåíà, ìàêàð è ðàçêúñâàíà îò ðåâíîñò è çàâèñò áè ïðèåëà âñè÷êî òîâà, íî àç ñëàãàì ÷åðåøêàòà âúðõó òîðòàòà: „Æåíà ìè çíàå... Àç ñàì è êàçàõ”. Âåðîÿòíî ìå îïðèëè÷àâà íà èãðà÷, èãðàÿ ñè ñ âñè÷êè îêîëî ñåáå ñè – Åëåíà, æåíà ñè, èãðàÿ ñè è ñ íåÿ. ×óâñòâàì ñå âèíîâåí – òðÿáâàøå ëè äà äîêàðàì íåùàòà äî òóê, òà äà ïîñòàâÿ íà êàðòà æèâîòà íà åäèí ÷îâåê. Âèíîâåí ñúì! Ñëàâà áîãó ñïàñèëè ñà ÿ. À çà ìåí îñòàâà óñåùàíåòî, ÷å åäâà íå ÿ óáèõ...

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 21.06.2010 @ 19:57:53 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 11:03:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (12)" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (12)
îò RonnieSlowhand íà 22.06.2010 @ 12:27:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://ronnieslowhand.wordpress.com/
Ïèøåø ãðàìîòíî, íî ãëàâíèÿò òè ãåðîé äåéñòâèòåëíî å äîñàäíèê. È âå÷íî íåäîðàçáðàí îò íÿêàêâè æåíè. Íåïîðàñíàë, äà. Ðîìàíòèê - íå çíàì, ðîìàíòèêàòà ìè ñå ãóáè. Òî å ïî-ñêîðî íå÷èñòîïëúòíîñò íà ÷óâñòâàòà.


Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (12)
îò skrej íà 24.04.2012 @ 08:17:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òâúðäå ìíîãî ñà ìúæåòå êîèòî íå çíàÿò êàêâî èñêàò, êàêâî èìàò, êàê äà öåíÿò òîâà êîòî èìàò, åäâà ëè ñà ðàçëè÷íè, ïî-ñêîðî åãîèñòè.