Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 571
ХуЛитери: 1
Всичко: 572

Онлайн сега:
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа заколиш агнето
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

И за какво ти говорех преди малко? А, да. Някои си мислят, че геологията е скучна работа, ама не е така. Знаеш ли колко много можеш да научиш от камъните? Те приличат на мълчаливите хора, скрили мъдрост в себе си. Само трябва да четеш в душите им, тъй да се каже...
Май не ти е интересно, явно не е по твоята част...
Учителите не получавате кой знае колко, но поне редовно вземате заплата. А ние в последно време нямаме никаква работа, все сме в неплатени. Защо се преместих в София ли? Заради една жена – направо избягах от нея. Бяхме колеги. Но не съвсем, защото тя беше шефът. Уморих се и в леглото да съм с началника си и да ме командва денонощно. Амбициозна, упорита, спирка няма. Тя обича кръчмите, аз – не. И все ме влачаше по заведения. Като се приберем, почвам да ям, защото там не мога да се нахраня, както трябва, а тя си налива още за пиене. А бе какво да ти разправям... Иначе беше хубава – е, не като тунингованите мацета от списанията, на нея всичко й е истинско. Гаден бил силиконът, ама изглежда страхотно...
Спокойно де! Пошегувах се. Ти и така си супер.
Не беше просто комплимент, но както и да е... Мойта бившата часа си при фризьорката и маникюристката не го пропуща, ако ще светът да се разцепи на две. Всичко е по график, планирано... И от мен да го знаеш – много е унизително за мъжа жената да получава повече пари от него. Все пак горе-долу уж си пасвахме, но за неангажираща връзка. Обаче тя почна да ме врънка за дете. Влизам й в положението – приближава 40-те, часовникът й щрака, време й е. Само че аз не искам бебе от нея, трудно се живее постоянно с такъв човек. Като разбра, предложи да забременее и да се разделим без задължения от моя страна. Представяш ли си? Че аз да не съм някакъв си осеменител? Да правя деца, а да не са при мен? Егати жената! Накрая си бих камшика и се махнах надалече... Надявам се да не се засечем през тези 2-3 дни, докато съм в града. Отдавна не съм си идвал и трябваше да го направя, че сигурно покривът на къщата е паднал. Кой знае какво ще намеря... Докато нашите бяха живи, не се налагаше аз да се занимавам...
Ама че раздрънкан автобус! Откачи ми бъбреците... То и пътища нямаме като хората. И виждаш ли какво е наоколо – пусти села, всичко рухва, по полето жив човек няма. Пък и кой ли е толкова луд, че да копае...
Нямаш халка. Неомъжена ли си?

(Продължението можете да прочетете в сборника "30 щриха за любовта")


Публикувано от aurora на 10.06.2010 @ 16:21:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 24077
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Да заколиш агнето" | Вход | 14 коментара (37 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да заколиш агнето
от Casper на 10.06.2010 @ 16:59:11
(Профил | Изпрати бележка)
Много истински моменти :-))) Всички, дето ходим по земята, търсим да сме разбрани, чути и обичани и това става само от себеподобни нам, които да имат почти нашето или доста подобно светоусещане.

Ама да ти кажа с последното изречение много не се съгласявам. Свободата е отговорност. И човек не трябва да се страхува или да закърпва по пътя си положението само и само да не е уж "сам".

Колко страшно е да си с някой и да си безумно сам ...


Re: Да заколиш агнето
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 10.06.2010 @ 17:42:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Много ми хареса! Финалът - чудесен

свободата си има сестра близначка и тя се казва самота...

Поздрави!


Re: Да заколиш агнето
от dimension на 10.06.2010 @ 18:10:59
(Профил | Изпрати бележка)
Как я карам сега ли? Ами никак.
..............
Аз бих добавила - ами, нека!
Даже си представям как това "ами нека" го дочувам отнейде, изблеяно...
..............
Хубав разказ, мога да го допиша...
Поздравления!


Re: Да заколиш агнето
от zebaitel на 10.06.2010 @ 21:25:25
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен разказ, Анониме! Ама как умееш да разказваш! Сякаш и геолог си бил и агне си клал-всичко е съвсем истинско! А може и да е! И за самотата май е вярно. Поздрави!


Re: Да заколиш агнето
от Limonka (danist@abv.bg) на 11.06.2010 @ 01:13:13
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Все повече са касапките...Аз още не съм станала, но точа ножовете...Благодаря, че ме накара да се замисля!


Re: Да заколиш агнето
от ASTERI на 11.06.2010 @ 08:43:35
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей!
Хубав разказ!
...– свободата си има сестра близначка и тя се казва самота...

Или с други думи, както се пее в една песен: разведените не празнуват.

Поздрави!


Re: Да заколиш агнето
от joy_angels на 11.06.2010 @ 10:10:27
(Профил | Изпрати бележка)
Има какво да помисли човек над текста ти, Аноним. Комбиниран и с умението ти на разказвач - какво повече да искам?
Обаждам се само, за да знаеш, че прочетох. :)))


Re: Да заколиш агнето
от anelim на 11.06.2010 @ 13:45:12
(Профил | Изпрати бележка)
Замисли ме...за свободата и самотата и за още нещо...
Поздрави!


Re: Да заколиш агнето
от dumite (malisia@mail.bg) на 11.06.2010 @ 14:23:09
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, всеки пасаж повдига ама много размисли.
Но последния най ме размисли. Свободата е начин да дамериш себе си и да знаеш какво търсиш. Ако обичаш слънцето, а търпиш зимата само за да не си сама. Знаеш ли предмочитам да съм свободна и самотна пред такава несамота.

И още нещо, ако си намерила човека, който "харесва как колиш агнета", използвам твойта метафора той няма да се ужаси. А този, който се ужасява просто не е твоя човек. Винати ти не, е че "колиш агнета", а че не си намерила човек с който "заедно да ги колите". Не че често е възможно да го срещнете.

И знаеш ли, творчеството е начинът да зададеш въпроси, а пък другите да си търсят отговорите. А ти го можеш.
Дори и факта, че след последната реплика би си казал, аз пък този съвет съвсем севсем ще го пратя по дяволите, те кара да се замислиш а какъв бих приела.

Поздрави!


Re: Да заколиш агнето
от antrakt на 11.06.2010 @ 23:46:01
(Профил | Изпрати бележка)
Представих си разказа ти като драматизиран монолог... и ми се искаше да продължи още )
Обаче пак си изшмекерувал ;)
Създаваш усещането за дилема... а пътищата са много повече от два...и всички, освен посочените от теб... са по-щастливи )


Re: Да заколиш агнето
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 12.06.2010 @ 02:00:50
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубав разказ!


Re: Да заколиш агнето
от savana на 12.06.2010 @ 22:31:37
(Профил | Изпрати бележка) http://stanpar.dir.bg
Просто всеки трябва да преброи до три, преди да заколи агнето, или да се разведе. Всяка свобода иска жертви и изборът е наш. Но когато са замесени деца, става сложно. Разказът ти не е измислен и това му е най-хубавото. Каквото и да напишеш е изпипано - само името ти за мен остава Аноним.


Re: Да заколиш агнето
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 12.06.2010 @ 22:50:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ненатрапено, мило бърборанско и препива, прелива от теб, за да изхвърли сякаш от сърцевината на мидата мъдростта на финала:
"свободата си има сестра близначка и тя се казва самота..."!
Житейските истини трябва да бъдат проумявани навреме.
Иначе ще имаме усещането, че държим в ръцете си бисер, който вече не ни е нужен и дори не можем да му се зарадваме.
Стойностното изкуство винаги ни кара да мислим. Ти го направи!


Re: Да заколиш агнето
от mariniki на 14.06.2010 @ 17:17:05
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
чудесен разказ...простичко, по човешки влизаш в душата,
и финалът много ми хареса...
поздравления.