Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 652
ХуЛитери: 0
Всичко: 652

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа кафе с робот
раздел: Разкази
автор: The_Black_Knight

-И отивам аз – кънтеше някак неестествено чистия глас –Ей, слушаш ли?Ах, вие , торби месо такива, какво толкова ви впечатлява външния вид ?


Робота направи изражение на човек , който е безпределно отегчен, или по-скоро застана в такава поза, докато човешкият му приятел най-накрая откъсна очи от жената в дъното.
- Как да ти го обясня – започна „торбата месо” – на първо място, ние сме дарени с естетически предпочитания, малко по различни от вашите. И второ – само това знам за нея, това което виждам. Не знам коя е , от какво се интересува,с какво се занимава, какви възгледи има за това и онова. Нищо. Само това което виждам.
-А-хааа – саркастично отвърна робота – сякаш това има някакво значение. Виждаш ли сервитьорката. Да , робота. Във всеки един момент мога да знам кой модел е , по колко трилиона операции в секунда може да изчислява , а за час-два мога да имам и пълни подробности, например на колко милиметра от кръста и се намира щифта за закрепяне на изкуствената кожа. И това не я прави никак интересна. Има над 3000 от нея в целия град. Но когато поговорим , когато разбера нещо за нея, нещо което я е изградило като личност, нещо което само тя притежава , нещо което е придобила след като е излязла от фабриката и може би ще бъде само неин извод докато не отиде за скрап, само тогава тя може да значи нещо за мен.
-Е ... - попритесни се човека – при вас е различно.
- Смяташ ни за не достатъчно креативни ? Мислиш , че само вие може да изпитате нещо? Или пък смяташ че платоническитата любов не значи нищо, само заради животинските инстинкти които наричате страст ?
- Да, всъщност, да. Смятам че правата ви логика ви разрешава да имате само такива приятелства, qui pro quo , танто за танто, какво, в крайна сметка , прави човека срещу вас наистина значим ?
- Ха! А какво прави вашата страст, какво полезно ви носи, освен ендорфини ? Собствената ви история преди нас, собствената ви литература, и то не кое да е от нея, нещата които считате за класика. Хубавата Елена, която става повод за война, и не с кой знае какво, а просто с красотата си. Дон Кихот, мръднал старец , тръгнал да доказва себе си пред своята любима с подвизи,.като междувременно вреди на себе си и се задълбочава в проблемите си. Как може да смятате че наистина обичате някого, при положение че не сте достатъчно разумни да бъдете до него, да се грижите за него? Не вършите ли точно от „любов” най-големите си безразсъдства? И ако не от любов, то от ревност, ставате братоубийци. Не твърдите ли вие, че истинската любов включва това да можеш да си до някой до края, да му помагаш , да се грижиш за него? И ако е така , не е ли иронично , че ние , вашите създания , сме способни на това по-добре от вас ?


Публикувано от alfa_c на 28.05.2010 @ 09:59:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   The_Black_Knight

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:09:55 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"На кафе с робот" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На кафе с робот
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 17.07.2010 @ 12:37:31
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Хареса ми твоята идея. Иска ми се да има продължение. Ще се радвам след време да прочета какво се е случило с робота и с човека и дали са променили своите виждания за любовта. :)
Поздрави!


Re: На кафе с робот
от nichija на 20.07.2010 @ 00:50:32
(Профил | Изпрати бележка)
Всички те виждат как изглеждаш, ала малцина разбират всъщност какъв си...

Наистина, добра идея, The_Black_Knight! - и аз като Ина, бих се радвала да я развиеш.

Поздрав!



Re: На кафе с робот
от oziris (rrrrrrr@abv.bg) на 13.08.2010 @ 17:51:06
(Профил | Изпрати бележка) http://kirilvlahov.blogspot.com/
Не бях го гледал от тази страна. Повечето, което си мисля, че знам за роботите, го знам от Азимов. Интересна гледна точка. Хубав е разказа.