Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 1
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПечели много пари - 9
раздел: Хумор и сатира
автор: dedenze

Може би този съвет трябваше да кръстя – спести много пари. Но пестенето, с което всички сме закърмени, е вид печалба. Нищо, че казват- “пестенето и икономията е майка на мизерията”. От народните традиции не може да се избяга, а и няма накъде !


В много страни, бедни на петрол, се предлага алтернативно гориво – етанол. Това е т.н. дървен спирт, непречистена смес, основно от етилов и метилов алкохол (при нас се продава като – денатуриран спирт). Има добро, октаново число, отровен за пиене. По- рано, през зимата ни съветваха, да сипваме в резервоарите против замръзване на водата. В бензиновите, цистерни имаше на дъното водна риза, против статично електричество и понякога вода попадаше и в колите (Лада и Москвич). От личен опит знам, че със спирт 95 алкохолни градуса, Москвича ставаше фурия, без никакви промени на горивната система. За 8 цилиндрово Ферари пълен инжекцион не гарантирам, но и собственика му, няма да търси икономии, по понятни причини.

Та на въпроса – откъде спирт, като го продават по- скъпо от бензина.Произвеждайте си го сами не е трудно. Да продавате не става, ще ви обложат с акциз и цената ще бъде неконкурентна. Без акциз, ще е по- евтин от газта- 0,8-0,9 лева за литър. Нужните, изходни продукти са следните- пластмасови бидони, разредена сярна киселина (от стари акомулатори) и талаш. Под талаш да се разбира всеки целулозен отпадък- хартия,слама,стърготини, сухи листа и пр....
За да засиля любопитството, казвам че от 1 тон такива отпадъци се получава около 130 литра спирт. От подобен, но пречистен от метиловият алкохол спирт, у нас се произвеждат почти всички официални марки вина и концентрати. Той е най- евтин и се внася основно от Украйна и Русия, където има изградени огромни, производствени мощности. Така при наличието на убийствен акциз се формира цената, която българина плаща, разбира се за сметка на здраве и качество.

Другото което е нужно е казан за варене на ракия, познато съоръжение.
Технологията е следната: Надребнената целулоза се залива с разредена сярна киселина в пластмасовите бидони. Добре е това да става на топло през лятото. Протича химическа реакция, при която целулозата се превръща във водоразтворима глюкоза. След това добавете хлебна мая. Трябва да започне бурна ферментация. Когато ферментацията намалее и спре, варите като ракия. Преварявате, за да получите спирт над 90 градуса, иначе ще имате детонации в двигателя и малка мощност. Заредете колата може да смесвате с бензин без проблеми и- на почивка с минимални транспортни разходи.

Бонусите са много- разреден спирт е идеален за чистачките през зимата, за битови нужди. С малко повече, елементарни усилия и четене може да си добиете чист етилов алкохол с който се произвеждат всички видове напитки!
Здраве и успех !


Публикувано от alfa_c на 20.05.2010 @ 17:26:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:38:56 часа

добави твой текст
"Печели много пари - 9" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Печели много пари - 9
от Danielita на 20.05.2010 @ 19:52:41
(Профил | Изпрати бележка)
Докато ти даваш акъл на поетите, по-оправните вече спечелиха на други места. Не разбра ли че не ни бива за бизнес! Ама пиши, пиши, забавлявай ни. :)))


Re: Печели много пари - 9
от shtura_maimunka на 20.05.2010 @ 20:39:31
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Ще се възползваме от съветите;-)))!!!