Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 464
ХуЛитери: 4
Всичко: 468

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: haboob
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриятелството или любовта-кое е по-важно за мен
раздел: Есета, пътеписи
автор: Jipsy

Веднъж по философия бяхме учили,че границата между приятелството и любовта е твърде малка,за да се забележи от пръв поглед.Във връзка с това твърдение, госпожицата ни даде да напишем есе на следната тема:”Приятелството или любовта-кое е по-важно за мен”.Аз написах следното есе:
“Любовта е едно красиво чувство,което те кара да летиш,да се чувстваш щастлив и обичан.За съжаление,обаче,любовта е чувство,което много лесно умира.Няма вечна любов.За любовта са нужни двама.Ето защо от несподелената любов боли и то много силно.Когато чувствата ти към някого не съвпадат с неговите,собствени,ти се иска да направиш абсолютно всичко за него,за да те хареса.Но това на сила не става-или го има,или го няма.Когато осъзнаеш,че даден човек не може да бъде с теб,ти му предлагаш приятелство.Готов си да го изслушваш и разбираш винаги,когато те потърси,да му даваш съвети и да му помагаш.Независимо колко силно ти се иска да го прегърнеш в даден момент,ти си даваш сметка,че ако го направиш,можеш да загубиш този човек дори и като приятел.Ето защо моят избор,между любовта и приятелството,е приятелството.То,за разлика от любовта,е вечно.Един приятел,на който можеш да разчиташ абсолютно винаги и по всяко време,е най-скъпото нещо,което притежаваш.Той е един и незаменим с нищо и никого.Избирам приятелството и защото на приятеля си можеш да споделиш всичко онова,което не можеш или не искаш пред любимият човек.Приятелят би те разбрал,би се поставил на твое място и би се опитал да ти помогне.Любимият първоначално би се ядосал,след това може и да осъзнае,че не е бил прав,но за момента не би те разбрал.Ето защо за мен най-скъпо е приятелството.”
На това есе получих много добър и следната рецензия:
“Да,но пропускаш факта,че истинската и неповторима любов е и взаимната такава.А в тази любов чувствата вървят ръка за ръка с разбирането.И този човек,с когото споделяш чувствата си е не само сексуален партньор,а и твоят най-добър приятел... Помисли от тази гледна точка.”
Сега,след като минаха много дни и нощи от онова време,от онзи час в училище,все повече и повече осъзнавам две неща:от една страна госпожицата не ме разбра и от друга:тя беше напълно права.
Мина доста време оттогава,изпитах много чувства със сърцето си,бях наранявана и унижавана,бях обичана и мразена,бях щастлива и нещастна,бях любовница и приятелка.Сега,след като разбрах за каква любов говореше госпожицата,си давам сметка,че аз я имам до мен,имам я във всяко мое движение,във всеки мой жест,в погледа си я нося.Тази любов е с едно красиво българско име на момче.Това момче ми беше приятел,любовник и спътник в живота.Обичаше ме безкрайно и ми даваше всичко,от което се нуждаех.Аз познах истинското име на любовта с него.Благодарна съм,че и в момента е до мен и ми помага с всички сили да се боря с живота.Наистина любимият човек е не само партньор-той е най-добрият приятел в света.Той ми помогна дори тогава,когато се съмнявах и в себе си.
По-горе написах,че освен че госпожицата беше права,тя не ме беше разбрала напълно.Искам да кажа,че по онова време бях влюбена в едно момче,запознахме се случайно в чата,след по-малко от седмица разбрахме,че сме един за друг,след това бяхме заедно около седмица.Всичко след това се обърна с главата надолу,разделихме се и единственият начин да бъда близо до него беше само да съм му приятелка.И аз се жертвах-загърбих всичките си чувства и му станах отдушник за душата.Тогава написах и есето.Тя не беше разбрала именно това-че когато не можеш да си по един начин с определен човек,нямаш избор,освен да му станеш приятел.Сега виждам,че е много субективно.Ако можех сега да се върна в онзи ден и да поправя есето си,в него със сигурност щеше да пише,че и любовта и приятелството вървят ръка за ръка и са еднакво важни и неповторими за мен.И двете чувства могат да бъдат силни и вечни-убедих се в това.А живота ме научи,че трябва да се борим с пречките,които застават на пътя ни и да се борим за това,което искаме.
И ето сега седя и си мисля колко щастлив човек съм всъщност-имам приятел,когото обожавам,имам и партньор в живота,без когото не мога.
Е,всички вие,които се чудите кое е по-важно за вас,разберете:не избирайте между приятелство и любов,просто ги съчетайте двете неща и ще видите колко е хубав светът!


Публикувано от hixxtam на 09.09.2004 @ 21:24:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Jipsy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:04:17 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Приятелството или любовта-кое е по-важно за мен" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приятелството или любовта-кое е по-важно за мен
от aragorn на 09.09.2004 @ 21:36:14
(Профил | Изпрати бележка)
чудесно!


Re: Приятелството или любовта-кое е по-важно за мен
от Jipsy на 09.09.2004 @ 21:50:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!

]


Re: Приятелството или любовта-кое е по-важно за мен
от Tryn4e на 10.09.2004 @ 16:40:13
(Профил | Изпрати бележка)
хубаво е когато се случи съчетаването, но малко хора имат този шанс