Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 787
ХуЛитери: 2
Всичко: 789

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГара Европейска
раздел: Хумор и сатира
автор: galina

продължение

Музикантът започва да свири весела мелодия на устната си хармоника. Студентката танцува в такт с нея. Отново му пуща монета в шапката. Старицата и тя отива и пуща монета.

БОДИГАРДЪТ. / Става и със заплашително изражение се отправя към музиканта./ Ало, на тебе кой ти разреши да правиш бизнес тука бе ?

МУЗИКАНТЪТ. Как кой? Аз съм музикант на свободна практика.
БОДИГАРДЪТ. / Прави се, че не е чул добре./ На какво-о-о...
МУЗИКАНТЪТ. На свободна...
БОДИГАРДЪТ./ прекъсва го / Каква свободна практика бе,"педал" ? Нема такова нещо, свободна практика! Туй бизнес ли е, питам аз ? / Ритва шапката и монетите се разпръскват по земята./
Е, щом е бизнес, требе разрешение и охрана...чак ли си ?!
МУЗИКАНТЪТ. Ама...все пак законът...
БОДИГАРДЪТ. Няма ама! / Хваща го за яката. / Тук аз съм законът! Тая територия е моя, с честен патла...а-а дебат съм я спечелил! Ясно?!

Всички притихнали наблюдават какво става. Бодигардът пуща музиканта и понечва да се върне на мястото си, но забелязва, че старицата се опитва да вземе от монетите и се вторачва в нея заплашително.

СТАРИЦАТА. / Говори на себе си, полузагърбила бодигарда. / Божке-е-е, тоя как се е вторачил в мене, да не вземе да ме изнасили посред бял ден, та да стана за резил пред хората! / Плюе си в пазвата./ Баба Петра комшийката, барем посред тощите я... сайдисаха...
БОДИГАРДЪТ./ към старицата / Остави монетата веднага!
СТАРИЦАТА. / с леко треперещ глас / Че що бе, момче, тя си е моя. Аз я пуснах в шапката.
БОДИГАРДЪТ. / със заплашителен тон / Казах, дай я!

Старицата с неохота му подава монетата, мърморейки оправдателно./

БОДИГАРДЪТ. И другите !

Старицата обира и останалите монети и ги подава на бодигарда, заедно с шапката в която обратно ги е събрала. Той прибира парите в джоба си, нахлупва шапката на главата на музиканта и отново сяда на мястото си, привиквайки с безцеремонен жест търговката.

БОДИГАРДЪТ. Още една водка и да ми я поднесеш с "Тигре, тигре..." !

Търговката влиза в лавката да изпълни поръчката. След малко зазвучава песента "Тигре, тигре". Бодигардът доволен си щрака с пръсти. Останалите сядат на пейката и гледат сконфузено.

ТЪРГОВКАТА. / Носи водката./ Ето готин ! Нещо друго към нея ?
БОДИГАРДЪТ. / Хваща я за ръката. / Я малко гюбек ! / Пее самодоволно. / О-о, тигре, тигре, имаш ли пари, имаш ли пари-и-и - хубави жени. /Търговката играе в такт с песента. / О-о-о, тигре, тигре, нямаш ли пари, нямаш ли пари-и-и - стари бабички!

Старицата стреснато се кръсти. Пристига и ръководител движение и започва да пляска с ръце в такт с песента. Бодигардът се качва на масата и играе кючек.

БОДИГАРДЪТ. / провиква се / Пари, пари-и-и...

В това време се чува приближаването и спирането на автомобил. Пристига депутатът.

ДЕПУТАТЪТ. / с приповдигнат тон / Добър ден! Веселите ли се, веселите ли се ? Ето така обичам да виждам народа си, весел и оптимистично настроен за светлото бъдеще, което ни очаква и което най-тържествено обещавам да осигуря за всеки от вас!

Бодигардът слиза бързо от масата.

СТУДЕНТКАТА./ към музиканта / Ама...това не е ли оня депутат, дето говори снощи по телевизията?
МУЗИКАНТЪТ. Не знам, отдавна не съм гедал телевизия.
СТУДЕНТКАТА. / въодушевено / Същият е ! / Скача от мястото си и отива да го посрещне./ Добре дошъл, господин депутат ! Как така се сетихте за нашата малка гаричка ?
ДЕПУТАТЪТ. / Ръкува се с нея енергично./ Здравейте, мила госпожице, та защо се чудите ? Нали аз съм част от вас ! В края на краищата аз съм само един ваш слуга, който е зарязал домашния уют в китното си провинциално градче и е отишъл в столицата да се жертва за вас! Особено за такива мади, хубави и надарени момичета...и-и момчета, разбира се, които са цвета на нацията.
СТУДЕНТКАТА. Господин депутат, аз толкова ви се възхищавам ! Слушах изказването ви по телевизията и искам да ви уверя, че ние студентите, твърдо стоим зад вас !
ДЕПУТАТЪТ. / Хваща я под ръка. / За мен е щастие да чувствам вашата близост...в смисъл на подкрепа. Обещавам ви да направя всичко за удовлетворяване на вашите потребности, по-точно потребностите и нуждите на студентската младеж.

Търговката, ръководител движение и старицата ръкопляскат.

ДЕПУТАТЪТ. / Пуща ръката на студентката и се здрависва с ръководител движение. / Здравейте, господин началник !
Р-Л ДВИЖЕНИЕ. Какво говорите, господин депутат, какъв началник съм ви аз! По-точно ще е определението, дребен стрелочник в малка гаричка.
ДЕПУТАТЪТ. Обещавам, в най-скоро време, да превърна гаричката ви в достойна съперница на Лионската гара !

Присъстващите бурно ръкопляскат.

Р-Л ДВИЖЕНИЕ. От вашите уста, в Божиите уши, господин депутат !
ДЕПУТАТЪТ. Не в Божиите, а в ушите на Европейския съюз и другите международни организации и инстанции, уважаеми господине.
Р-Л ДВИЖЕНИЕ. Да, да, сигурно сте прав ! Вие по ги разбирате тия работи.
ДЕПУТАТЪТ. Е, нали затова сте ме избрали, да защитавам интересите ви.
Р-Л ДВИЖЕНИЕ. Значи, може да се каже, че пътят към Европа е почти отворен ?
ДЕПУТАТЪТ. Не почти, господине, не почти !
Аз, / тупа се по гърдите / вашият народен представител, съм дошъл тук, най- тържествено да открия за моя изпренадеял се електорат, така жадувания път към Европа ! / Присъстващите отново бурно го аплодират./ Впрочем, къде са телевизионните камери да заснемат този велик момент? / Оглежда се притеснено. / Уж казаха, че ще бъдат тук !

следва




Публикувано от aurora на 15.05.2010 @ 11:27:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   galina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:58:03 часа

добави твой текст
"Гара Европейска" | Вход | 7 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гара Европейска
от na_de на 15.05.2010 @ 15:23:47
(Профил | Изпрати бележка)
!!!


Re: Гара Европейска
от dedenze на 15.05.2010 @ 19:03:27
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Добър сценарий за хубав филм или театър. Жалко, че в Хулите няма такъв жанр. В продължението за пълен реализам бодигардът, трябва да се отчете финансово на депутата, както става в живота.


Re: Гара Европейска
от sonnic на 15.05.2010 @ 20:52:38
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави!


Re: Гара Европейска
от voda на 15.05.2010 @ 22:20:33
(Профил | Изпрати бележка)
Познато. Но интересно пресъздадено!
Пздрав!


Re: Гара Европейска
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 16.05.2010 @ 21:33:33
(Профил | Изпрати бележка)
Продължавай, много хубаво се развива действието :)


Re: Гара Европейска
от 4erGologan на 17.05.2010 @ 19:04:14
(Профил | Изпрати бележка)
:)


Re: Гара Европейска
от Pobeditel на 18.05.2010 @ 15:55:00
(Профил | Изпрати бележка)
Уважавам всички творчески начинания и те поздравявам за поредицата, Галина! Очаквам да публикуваш и поезия!
Приятен ден! :)