Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 993
ХуЛитери: 3
Всичко: 996

Онлайн сега:
:: ivliter
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБългария празнува, Русия скърби
раздел: Други ...
автор: Selianin

6.09.2004 г.
.................
Днес е национален празник на България. Политици, историци и писатели така са обрали всички хубави и подходящи думи на българския език, че никак не е лесно човек да добави нещо за наистина историческото и неповторимо Съединение на България. Нека кажем още веднъж: Честит празник, братя българи! Честит празник на всички български граждани!

Не всеки има възможност днес да участва в тържества, митинги или тържествени софри. Важното е всеки да почувства със сърцето си поне капка радост по случай годишнината от обединението на своето Отечество.

Днес Русия скърби за огромните жертви: ДЕЦА, родители, учители, войници и спецслужители. Русия ближе огромна рана! Дано у нея надделее разумът, а не инстинктът на разярената мечка!

Като изразявам личната си съпричастност към скръбта и мъката на родителите на загиналите; на осакатените и травмираните деца; на близките на загиналите учители и военнослужещи, аз искам да изкажа и мнението си за борбата с тероризма у нас, в България.

Твърде е вероятно и нас да ни сполети подобна трагедия. Надявам се, че службите са на крак. Вярвам, че те са на нивото на задачите на времето! Вярвам, че те ще влязат и в огъня, и в ада, но ще защитят, с живота си дори, всеки застрашен български гражданин.

Разочарован съм от съдебните кадри. Не вярвам в тях. В сериозните случаи те протакат делата, отлагат и смекчават присъди, влизат в комбинация с адвокатите и в края на краищата не служат на държавата и народа си. По същество те хем са на работа, хем отказват правосъдие. Защо правят така? Къде са причините?

Според мен, сигурно има причини в законовата база. Тя трябва да се оправи.

Народното събрание бъка от адвокати, съдии и др., които не са най-добрата част от българския народ. Народните представители трябва да са хора свързани кръвно и морално с народа! Те трябва да са се обрекли на своя изнемогващ и отчаян народ!

Всички съдии трябва да дадат публична клетва, че ще съдят, а няма да шикалкавят и имитират съдопроизводни циркове.

Вярно е, че съдиите ги е страх от мафията. Професията и призванието им е да съдят от и в името на народа! Щом ги е страх, да напуснат! Нима хирургът не се страхува, че може да умори пациента? Нима миньорът не се страхува в дълбоката мина? Нима войникът или полицаят не се страхуват от куршумите и бомбите на врага? Всеки се страхува, но действа! Хирургът оперира, бори се със смъртта и често я побеждава. Миньорът копае та се къса. Войникът и офицерът атакуват презирайки опасността за живота си. А нашите съдии съдят само кокошкарите. Страх ги е от едрите престъпници. Нямали охрана, нямали бронежилетки! Страх ги е. Това е истината. Голата истина.

Поклон пред загиналите руски командоси, които влязоха в ада да спасят колкото е възможно повече хора и да поправят грешките на политиците си.

Предполагам, че тези командоси са били с бронежилетки, а не с памперси, от каквито явно има голяма нужда българската съдийска колегия!

Дошло е време да си спомним един лозунг, който беше написан преди 40 години на входа на шуменската дивизия: АРМИЯТА Е ДО СМЪРТ ПРЕДАНА НА СВОЯ НАРОД!

На кого и доколко е предано българското правопротакане? И докога ще го търпим?!...



Публикувано от hixxtam на 09.09.2004 @ 09:04:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Selianin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.33
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:06:44 часа

добави твой текст
"България празнува, Русия скърби" | Вход | 2 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

[Без заглавие]
от glishev (glishev@abv.bg) на 09.09.2004 @ 10:57:32
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Ирония. Пускам коментара си за нещо, писано на Шести (светла дата, наистина!), на Девети (недотам светла).

Поставяш наколко теми наведнъж. И за Русия, и за България и нашите си проблеми.

Първо - Бог да прости загиналите. Ужасно е, че каквото и да става в северната страна, дали театрална постановка или война, хората не се жалят. И ми се струва, че за това до голяма степен са виновни управляващите там. Къде ти - самата традиция на управление от Рюрик насам. Не виждам особена разлика между Иван Грозни, Хрушчов и Путин. От което страдат всички, имали нещастието да се родят в Русия и да я обичат (няма как, родина). Не съм сигурен, че например в Англия биха освобождавали заложници с щурм на сградата. Така стана и в московския театър, и преди години в село Первомайское. Жалко за хората. При това много са били деца!

За нас. Предполагам, че България е по-малко застрашена от тероризъм. Не сме привлекателна мишена, защото страната ни не е велика сила. Противно на нормалната логика, евентуална вълна от тероризъм заплашва, по моему, Франция или Германия. Те не са съюзници на САЩ и Великобритания, но са държави, чието нещастие би привлякло световното внимание. А терористичната и партизанската политика разчитат именно на това. Ако не съм прав - да ни пази Господ, защото изобщо нямам доверие на армията и службите на МВР.
Армията ни е подигравка със самата себе си. Полицията ни е затънала в добродушни сделчици с кокошкари и раболепничи пред едрите мафиоти. Когато предприеме нещо, то е в стил "Бат` Бойко & Силвестър Сталоун призент". Малцината съвестни полицаи пък напразно арестуват когото и да било, защото да се разбереш с прокурора и съдията е чисто финансов въпрос. За подготвеност в борба с терористи да не говорим. Четох по вестниците, че освен полицията, общинската фирма "Егида" ще осигурява охраната на училища в София. Като съдя по наблюденията си върху познати ми егидоносци - жална им майка на учениците.

За съда вече си казах мнението. И не вярвам скоро да настъпят големи законодателни и нравствени промени или смяна на наличните политически фигури и магистрати, които (промените) да доведат до обновление в сигурността и съдопротакането (уви, думата е на място).

Смятам се за умерен националист. Вярвам и изповядвам, че армията, съдът и полициата трябва да служат на гражданите. Вярвам, че гражданите трябва или заедно да поемат отговорността за спазването на обществения договор и да оказват натиск над правителството, или държавата да бъде управлявана от диктаторски режим, който да не допуска злоупотреби. Среден път няма. Проблемът е, че полудемокрацията - коруптокрация и пълно безразличие - процъфтява. Не вярвам на избирателната ни система, както и на самообявилия се политически елит. Не вярвам на съда ни. Не вярвам и че има човек и движение, които да поемат отговорността за една диктатура.
Мога само да се надявам, че сигурният натиск на Европейския съюз над България ще доведе до бавни, но необратими промени за добро, преди страната окончателно да е рухнала в развалините си. Но това е слаба утеха - да се надяваш на поредния митичен Дядо Иван. В най-добрия случай, след трийсетина години ще имаме умерено спокойна и устроена държава, затънала във филистерско желание да консумира блага. Междувременно ще сме станали свидетели (и съучастници!) на смъртта на българската национална свяст и политическа мисъл. За най-лошия не ми се мисли.


Re: България празнува, Русия скърби
от glishev (glishev@abv.bg) на 09.09.2004 @ 10:59:51
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Нещо за Съединението. Наколко години след 1885, Чардафон Великий попитал: "Беше ли я вече, или има още?" Чардафоне, ела и виж!