Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 4
Всичко: 765

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗащо нашите колани, дяволе
раздел: Есета, пътеписи
автор: hristoodz

Алчността, злобата, егоизмът и завистта са разделили хората и са ги настроили едни срещу други. Наследили са ги от дявола още когато светът е бил млад и едва прохождал, когато се е очовечавал и правил първите си плахи и неуверени крачки. Било по времето, когато хората са живеели блажено в безгрижие, мир и разбирателство, когато Творецът на всичко живо и неживо си
потривал доволно ръце и се наслаждавал на творението си - по образ божи и подобие. И по времето, когато дяволът, преобразен като змия, се шляел безцелно и без работа като хаймана и безделник, с клокочещи в гърдите злоба, ненавист и жажда за мъст и поразия, любезно с усмивки подмамил лековерната и наивна Ева под дървото на забранения плод и я убедил да опита и да вкуси плода му. Тази необмислена евина постъпка станала причина да бъдат позорно изгонени от рая и за капчицата радост и наслада да заплащат с тежък, изнурителен труд, с несгоди и мъки, любовта е била обявена за грях, за долно, срамно и позорно нещо. И само тъмните доби, и скритите тайни места, далеч от очите на Бога били оставени за нея.
Други са били плановете на Всевишният, но Мефистофел развалил цялата работа.
Вместо любов и обич, божи благодат, мир и благоденствие са се възцарили омраза, ненавист, кражба, лъжи и убийства на земята. Осъдено да изкарва прехраната си с тежък труд, първоначално семейство Адамови живяло щастливо, задружно и сговорно, в мир и разбирателство, алчността и завистта били непознати. Но измамният и хитър дявол бил недоволен от това и влязъл под кожата на Каин и поръсил завист в душата му. Клетият, добрият и честен Авел бил убит от ръката на брат си и семето на братоубийствените войни било посято, за да даде по- късно богат урожай.
Котилото Каиново наследило злобата и завистта от баща си и ги умножило, не без участието на Сатаната, като притурило към тях още алчност и омраза.
Тежкият труд не бил по вкуса на всички, подучени от дявола, някои от наследниците на Каин са се изхитрили и са се възползвали от труда на братята си и по един не труден и лесен начин да изкарват прехраната си, без пот и труд. Заживели охолно и богато без грижи и притеснения. Създали нов ред, въвели нови правила и закони, закони защитаващи правото на силния, а силните били те, защото се хранели добре и си угаждали на прищевките. Думите свобода, правда, равенство и братство станали табу и били забранени и преследвани. Заграбената и присвоена собственост станала свещена и неприкосновена. Мечата за правда и равенство се е превърнала в фикс идея и утопия, в празна и налудничава мечта на болни мозъци. Утвърдило се е схващането, че хората не могат да бъдат равни, защото се различавали по своята индивидуалност и природа (ум, знания, воля, произход, нрав и др.) – глупост, която се тиражира и днес в многообразни варианти, с цел да се преспи общественото внимание и забрави правото за равенство пред законите, правото на труд, на щастие, живот, свобода и свободен избор, и справедливо разпределение на благата според труда и заслугите спрямо обществото. Но Каин и дяволът зад неговия гръб казват, не, това е невъзможно, намирисва на популизъм и е еретично, това е неокомунизъм в прикрита форма.
Господин, Дяволе, вие знайте най- добре, аз съм пас!
Дяволът обаче зад гърба на Кайн не казва, защо по време на кризата богатите станаха по- богати, а бедните по- бедни? Защо броя на милиардерите само за една година- 2009 нараснаха от 793 на 1011 или с 218 души, от тях 611 са увеличили своето богатство, 62 са загубели част от парите си, 77 са си запазели сумата. Този факт световните медии представят като нещо любопитно и коментари по него не се правят и няма да се направят. Само милиардерите ли са си увеличили парите, ами милионерите, те колко са, не ли е нараснал техния брой, едва ли ще ни каже някой? За същото време колко са обеднелите и бедстващите по света? Ами у нас как стоят нещата? За това няма статистика! Как така забогатяха, нали е криза дявол да го вземе! Да, но дяволът не може да вземе себе си, затова и мълчи. Ако кризата не е удурма (нагласена) и не е финансова спекулация, какво е тогава? Каин гузно мълчи и дяволът зад неговия гръб няма интерес да говори. Медиите мълчат и не казват нищо, никой не хапе ръката, която го храни. А през това време, когато едните пируват, другите гладуват и социалните фондове се орязват доста чувствително, премахват се социални придобивки, закриват се училища, болници, цените растат, затягат се колани.
Защо нашите колани, дяволе, а не на виновните?
- Сакън, тях не бива да закачаме! – рипва дявола на краката си и добавя дълбоко умно – така ще попречим на бизнеса и на предприемчивата му активност!
С дявол на глава не се излиза, съгласявам се, какви ще ги дъвча. Вие какво ще кажете, мен нещо ме заболя главата от безполезния спор с Каин и неговият съратник- дявола...
Алчността, злобата и завистта, вечният егоизъм и стремеж за бързо и лесно забогатяване са разделили хората на враждуващи групи, направили са ги не примирими врагове.



Публикувано от viatarna на 02.04.2010 @ 11:13:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   hristoodz

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 20:46:28 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Защо нашите колани, дяволе" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Защо нашите колани, дяволе
от doktora на 02.04.2010 @ 13:48:34
(Профил | Изпрати бележка)
!!! Здравей, Христос:))