Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 787
ХуЛитери: 4
Всичко: 791

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: pavlinag
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАндантина 112
раздел: Романи
автор: vitoriovitalis

112. Ведрина

Генерал Ано става по навик много рано.
Жорж – също. Двамата правят заедно традиционната си гимнастика на площадката, устроена край дървената къщичка на крака, която се намира дълбоко в гората на парка. После сядат да си починат на една пейка.
Те живеят наблизо, но в различни квартали. Семейство Жорж и Мита обитават прелестен апартамент в блока на активните революционери, издигнат почти до самия парк. От другата страна на широката алея, разделяща гората на две половини, се простира обширното владение на Белите хора. Зад него започва нещо като вилна зона, която неусетно стига до полето, отделящо столицата от планината. В самото й начало е къщата на генерала.
Мъжете разговарят съвсем тихо. Дърветата над тях са притихнали, птиците едва сега се събуждат. Росата се изцежда на капки от натежалите листа и меко потъва в жадната земя.
- Всичко е готово за пленума. Въпросите са съгласувани на най-високото възможно равнище. Датата ще се насрочи съобразно политическите аргументи. Ще се изчака да отшуми юбилеят на Първия, но във всички случаи ще бъде преди Есенния празник.
- Правилно. Празникът е подходящ случай за ново начало.
- Да.
- Можем ли да смятаме, че Америка и Континентът
започват да си сътрудничат - след голямата криза, която изправи света на ръба на войната ?
- Мисля, че да. Капиталът поема нещата в свои ръце. Времето на волевите политици изтече. Белите хора трябва да си сътрудничат. Опасността от Китай изгрява на хоризонта.
- Великият Кормчия ?
- Да. Съюзът му с Континента може да се смята за
разрушен. Той започва стратегически маневри между двете суперсили. Целта му е Китай да се превърне в третата. В края на този век това ще стане с много голяма вероятност.
- Значи нашите твърдоглавци, които искат да вървим с
китайците, са обречени ?
- Бързо схващаш. Ние не можем да играем между трите
свръхсили. Дори между двете. Много сме малки, слаби и жалки. Ще следваме този, който е най-силен в настоящия момент на Острова.
- Значи – Континентът ?
- Да. Нямаме друг изход. Друг е въпросът колко време ще
продължи това. Възможно е преориентацията на страната да се осъществи по-бързо, отколкото ни изглежда възможно сега. Но може да стане и по-бавно. Нашето поколение ще е свидетел на промяната.
- Само свидетел ?
- Не ми се вярва да можем да вземем участие в събитията,
чиито корени се залагат сега. Но трябва винаги да имаме предвид тази перспектива.
- Младите хора в института са подготвени за такова развитие.
- Не бързай ! Трябва да се действа много внимателно. На Континента нещата стават бавно.
- Тях ли ще чакаме ?
- А кой ? Те водят голямата игра с американците. Да не
забравяме и евреите. Ние сме пионките. Сега само започва разчистването на сцената и поставянето на декорите. После ще дойдат и новите актьори. Светът се променя, Жорж. Налага се да забравим старите догми, с които всичко ни беше толкова ясно.
- Разбрах. Навлизаме в един динамичен период.
- Меко казано. За облекчение на разсъжденията, изхождай от
интересите на капитала. Той е като жизнената сила. Европа, притисната здраво от американците, търси отчаяно изход на Изток. Тя ще инвестира активно във всички държави, които сега са под егидата на Континента. Само това може да й даде шанс за бъдещето. Ние сме гладни, бедни и образовани, но - бели хора. Точно, каквото й трябва. Идва икономически бум.
Двамата мъже стават от пейката. Ръкуват се и се разделят. Жорж тръгва замислен надолу - към престижния градски квартал. Генерал Ано прави лек крос през гората. Излиза на алеята, която минава покрай живия плет, ограждащ последното владение на Белите хора.
Те току-що са привършили с ежедневното посрещане на слънцето и бавно се разхождат по голямата зелена поляна, в центъра на която ясно се виждат два големи концентрични кръга, пожълтели от стъпките им.


Публикувано от Administrator на 02.03.2010 @ 17:18:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   vitoriovitalis

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:09:18 часа

добави твой текст
"Андантина 112" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.