Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 853
ХуЛитери: 3
Всичко: 856

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрадска трагедия 2
раздел: Разкази
автор: heel

Започнах да викам, надявайки се, че наблизо има хора, които биха могли да дойдат да ми помогнат. Нищо. Прозорците на близката къща продължаваха да светят, но явно никой не ме чуваше. Замълчах, беше безсмислено да си дера гласа. Сълзите отново започнаха да напират в очите ми. Бях страшно ядосана, че ме бяха обрали по такъв безскрупулен начин, а в същото време се страхувах онзи да не се върне. В себе си имах около сто лева. Дали нямаше да се върне да ми ги вземе? Чувствах се ужасно безпомощна.
Онзи не се върна. След като се успокоих малко, поизтръсках снега от дрехите си и се опитах отново да свия дясното си коляно. Нещо в него изщрака, болката се стрелна нагоре по бедрото ми и аз изписках, извивайки гърба си в дъга. Тогава видях, че се е образувал оток, който е издул тесните ми дънки. Докоснах подутината с треперещите си пръсти, но после рязко ги отдръпнах.
Започна да ми става студено и затова закопчах горното копче на палтото си. Зачудих се колко време е изминало откакто паднах. Петнайсет минути? Или пък повече?
По едно време видях, че на отсрещния тротоар върви човек. Беше леко приведен и се тътреше бавно.
– Моля Ви, помогнете ми. Паднах и си ударих крака, няма да мога да се изправя сама – провикнах се аз.
Човекът продължи да върви по пътя си, сякаш не ме беше чул.
– Чувате ли ме – извиках аз и размахах ръце.
Онзи поспря за момент, като че ли се колебаеше какво да направи. След това въздъхна и бавно се приближи към мен. Беше мъж, висок и слаб, на около шейсет години.
– Какво става, момиче? – попита с дрезгав глас той.
– Паднах в шахтата и си ударих крака. Моля ви обадете се на бърза помощ. Преди малко ми откраднаха мобилния телефон, тъй че...
Мъжът наклони глава и ме изгледа учудено.
– Откраднали са го, а? Аз пък моя го оставих вкъщи.
– Помогнете ми тогава да се изправя – помолих го притеснено аз.
– Как че одиш като те боли крака?
– Ще се опитам някак си да се добера до вкъщи – проплаках аз. Този човек изобщо не ми харесваше, но нямаше към кой друг да се обърна за помощ.
– Я поседи тук и изчекай. Сигурно че мине некой друг и че се обади на линейката.
Мъжът се отдалечи с бързи крачки, а аз дори изпитах известно облекчение, че той си отиде. Махнах с ръка и наум искрено му пожелах някога да изпадне в моето положение.
Снеговалежът отслабна, но ми се струваше, че е станало по-студено. Размърдах пръстите на пострадалия си крак, опитвайки се да пропъдя изтръпването. Не постигнах почти никакъв ефект, а на всичкото отгоре коляното ми съвсем се беше вкочанило. Отново ми се приплака, докато гледах чудовищната подутина с формата на пъпеш.
На десетина метра зад мен имаше дърво. Реших да се довлека до него и да се опитам да се изправя, хващайки се за ствола му. Започнах бавно да се оттласквам назад с помощта на ръцете си и на здравия си крак. Десният ми крак се влачеше по асфалта, сякаш беше безжизнен придатък към тялото ми. След няколко минути стигнах до дървото. Клоните му бяха твърде на високо и нямаше за какво да се хвана. Разбрах, че няма да успея да се изправя сама. Облегнах се на дървото и зачаках.
Отново заваля силно. Започнах да хлипам. Бях объркана и не знаех какво да правя. А и какво можех да направя?
По едно време видях фарове на приближаваща се кола. Размахах ръце и започнах да викам. Жената зад волана се направи, че не ме е забелязала. А бях сигурна че ме е забелязала, защото изражението на лицето й, както си беше спокойно, изведнъж стана напрегнато. Зачудих се какви мисли са минали през главата й. Изхвърчалата от гумите киша изпръска лицето ми. Стиснах зъби и преглътнах сълзите.


Публикувано от alfa_c на 18.02.2010 @ 16:21:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:21:56 часа

добави твой текст
"Градска трагедия 2" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.