Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 874
ХуЛитери: 1
Всичко: 875

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПочивката
раздел: Разкази
автор: sany

Отдавна бях планувала отпуската си.Копнеех да се махна от офиса поне за малко.
От клюките, че шефът е сгафил и ще го махат, от постоянните любовни афери, които кой знае защо бяха насочени все за едни и същи лица.Много сиво...
В прохладната утрин кротко си седях до прозореца в един автобус, пътуващ за морето и погледът ми се рееше навън.Кога съм задрямала-не зная, събудих се от рязък скок.
-, А!-до мен изтюхка едра лелка, лъхаща на парфюм. До Несебър тя не млъкна.Когато слязохме, вече знаех всичко за нея....
Дотътрих се до хотелчето, в което бях резервирала стая, и след като попълних задължителната бланка, взех ключа и поех по лъснатия коридор.Отключих стаята си и се метнах на едното легло.Казвам едното, защото другото нямаше да се използва още два дни.Тогава идваше Той-приятелят ми или почти мъжът ми, не знам.С него живеехме заедно вече втора година.Луди бяхме един за друг и крояхме планове за бъдещето.Всички казваха, че сме страхотна двойка.Тези два дни аз трябваше да си мисля върхе предложението му за брак.
Вече бях решила, че ще кажа ДА!Той беше хубав, образован и почти заможен, а аз на 28 години-време беше да направя нещо по въпроса с обвързването.Разбрахме се да не ме търси в дните за размисъл.Когато се смрачи, след час прекаран в банята, аз смело "скочих" в най-сексапилната си рокля и застанах пред огледалото, за да позагладя някоя годинка.С нескрита възхита от постигнатото се измъкнах навън.
Щом излязох от хотела, осъзнах, че няма къде да отида.Почуствах се тъпо. И тогава съзрях някъкъв тип да ме гледа нахално от масата на заведението отсреща.Не знам защо, но тръгнах натам.Спокойно и с полюшващи движения се настаних на плетеното кресло на съседната маса.Бавно кръстосах крак върху крак и запалих цигара.Мисля, че точно така се случваше по филмите.Сервитьорката дойде с меню в ръка, но аз веднага казах:
-Джин с тоник, моля.
Точно тогава мобилният ми телефон звънна, аз зарових в чантата и като по поръчка от нея падна самият телефон и ... спря да звъни.
Наведох се и когато се изправих, нещо ме удари в главата.Вдигнах очи и въдях чифт кафяви очи да ме гледат втренчено.Онзи беше скокнал да ми помага и в бързината главите ни се бяха треснали.
-Извинете-каза смотльото и се изправи.Чак сега видях, че е доста интересен.Прибрах телефона си и отпих от ледената напитка.
-Сама ли сте?-попита боязливо той.
-Да-чух се да казвам.
Същата вечер обиколихме заедно още две заведения.Харесваше ми, но в малките часове на деня вече бях уморена и главата ми се беше напоила с алкохолни изпарения.Реших да се прибирам.
-Ще те изпратя-каза той и ме прегърна.
Не се възпротивих.Допирът бе приятен и лек гъдел полази по гърба ми...
Към обяд се събудих от водата на душа в банята, която пющеше по плочките.После плющенето спря и на прага на стаята се показа вчерашното ми завоевание.Как не съм успяла да забележа колко е хубав!?Усмихнах му се и протегнах ръце.Той приближи и ме целуна нежно.
-Къде ще ходим?-попита.
Излъгах го, че командировката ми свършва и довечера ще пътувам за София.Той бе видимо ...доволен.Разменихме си телефонните номера и си обещахме да се видим щом пристигнем.Знаех, че това няма да се случи.Всичко свърши и за двамата ни.Налегнаха ме угризения.Какви ги вършех аз?
След два дни пристигна гаджето ми.Мобилният телефон не работел.Звънял още първият ден, защото много съм му липсвала, но връзката прекъснала и т.н.Осъзнах колко го обичам едва сега и каза "ДА"...Беше фантастична почивка.Когато се прибрахме в София, се оженихме.Бях щастлива.
Когато се върнах в офиса всичко бе пак сиво.Чаках колегите както обикновено, за да ги почерпя, че съм станала госпожа...Те заприиждаха един след друг и ми честитяха събитието.По едно време вратата се отвори и аз застинах.В рамката на вратата и стоеше той-смотльото.Ужас!!!И пак така ме зяпаше.Откъде знаеше къде работя и как смее да ме притеснява?!Една колежка наруши скованото мълчание.
-Да ти представя новия ни шеф....
Очите ми бавно се разшириха.Не вярвах, че това се случва с мен и осъзнах абсурда, в който съм попаднала.Никой не бе успял да ми каже, че старият наистина е сменен и как де предположа, че точно този ще го замести...
-Здравейте-подаде ръка той и ми се усмихна.
Кръвта нахлу в главата ми.
-Здравейте-едва отвърнах.
После разбрах, че е женен и чака дете.А онази нощ остана малката ни тайна...И не се повтори.


Публикувано от valka на 14.02.2010 @ 08:50:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sany

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:17:47 часа

добави твой текст
"Почивката" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Почивката
от kasiana на 14.02.2010 @ 09:55:24
(Профил | Изпрати бележка)
Нощ на булката преди вълнуващия миг...по холивудски...

Мисля, че разказът ще спечели, ако завършва с:"-Да ти представя новия ни шеф...."

Поздрави:)))



Re: Почивката
от Sany на 14.02.2010 @ 23:02:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за намесата на Холивуд...
Може би е по-загадъчен предложения край, но аз така съм го видяла...:)
Поздрави:)))

]