Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 708
ХуЛитери: 2
Всичко: 710

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИмане
раздел: Есета, пътеписи
автор: desiteneva

"Богатството не е в това, което имаме, а в това, без което не можем!"
Имануел Кант

Такава съм си аз, романтична, винаги имам мнение за нещата, сиреч, компетентна, джобовете ми все пълни с близалки, дъвки, бонбони за децата от Интерната...
Имам приятели, не са много, шепа останаха, но им се радвам като малко дете пред витрина с играчки...
Да, имам приятели, малко, ама за милион. Нося си общите ни красиви мигове нанизани като огърлица на врата. Дали ме стяга? Ни най-малко, даже ми се мятка насам, натам, че понякога и ми пречи да виждам!
Имам голямо сърце, не, впрочем малко е, но побира цяла вселена...
Имам...
Имам толкова много неща, но съм скръндзлива! От всичкото имане, нямам нищо за даване!
Че как да дам усмивките на хората, които ме чакат да се завърна?
Как да се разделя с обичта на зверчетата, които ми се нахвърлят жадно, като ме видят че се задавам и крещят: Мамо, мамо...
Ех, как така ги смятам, незнам, ама все не ми стигат бонбоните...
А любовта си, дето толкова си я пазя, нея как да дам?
Тя ми е толкова важна, толкова скъпа, толкова пълна, толкова истинска...
А, забравих! Имам си и Мечо Пух, един такъв... хм, пухест, с добри, нежни сини очи... о, и как се усмихва.
Имам бе хора, казвам ви, много съм прибрана. По пътя за вкъщи, събирам нечии хорски грижи, някой друг проблем, болежки, рецепти за подмладяване, които никога не чета, защото практически не ми остава време да остарея.
Имам и торба! Една такава, голяма, с дълги дръжки, дето се носи през рамо. В нея си пъхам сивото ежедневие. Не мога да го оставя само на улицата като коте, изгубило майка си, нали... И си го мъкна с мен навсякъде. Ох, ама как тежи... доста заякнах. Но пък ми отива тая пуста торба, която се носи през рамо. От време на време ми остава място да пъхна набързо и някой забравен миг на болка... Тях все не мога да ги пропусна. Уж гледам да не си препълвам торбата, че ако се скъса, язък... ама....
Малко приличам на Дядо Коледа. Е, мустакът ми не е толкова бял и засукан, но отдалече прилика има.
Чакат ме навсякъде и добре съм приета. Дават ми винаги най-удобния стол. Ама не удобен за седене, а удобен за слушане... и аз си потъвам в него и си слушам, на кой му откраднали парите, кой полудял, на кой зелето му тая година не втасало. И от време на време ме ръчкат за съвети, ама ги искат професионални и точни, тъкмо да ги приложат на практика, че, ако може и в писмен вид... И аз бъркам в торбата, вадя тефтера и, какво да се прави, пиша...
Имам толкова много неща...
А, за малко да пропусна толкова важно нещо!
Наскоро си купих и шапка! Тя е специална. Предпазва те, когато ти трият сол на главата или те заливат с помия. Много е практично. И не е нужно да я държиш постоянно като чадър. Слагаш си я, а пък те да си си те заливат колко си щат, кой го е грижа?...
Имам и дарби разни. Мога да рисувам. Нося си и боите, и четките с мен, току виж някое чуждо сиво ежедневие ми се изпречило на пътя.
По-добре да го пооцветя малко, отколкото да го помъквам и него, че торбата ми е сериозно застрашена ви казвам!
Ама и хората ме знаят, току като ме видят и някой се затичва към мен да му порисувам... Е, дарба, как да му откажеш на човека...
Освен всичко друго, мога и да шия. Пришивам мечти, че да не се разпилеят, кърпя надежди... Виж, в това последното съм станала спец! За нула време закърпвам положението.
Имам и един много специален приятел. Само него не го нося в живота си! Каква радост и какво облекчение! Носи ме той... Когато ми дотежи торбата, моят приятел ме взима на ръце и аз виждам след себе си неговите стъпки по пясъка на живота ми! Той е моят, нашият Бог!
Много е зает и той като мене със световни работи, но винаги усещам едната му ръка на рамото си!
................................................................................
Разберете ме, не мога да ви дам нищо от това, което имам, много, ама много съм стисната.
Скоро като си преглеждах списъка намерих мечтите си.
Бях ги захвърлила в най-прашния ъгъл на душата си, но ги извадих от там, почистих ги и ги позакърпих тук таме, и сега пак с радост си ги нося с мене навсякъде. Хубаво е да имаш мечти!

Но, питам се, ами какво ще стане, ако в цялото това имане мене ме няма?...

27.03.03 г.


Публикувано от Angela на 02.09.2004 @ 23:23:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   desiteneva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 22:07:27 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Имане" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Имане
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 02.09.2004 @ 23:40:22
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
толкова си себе си
прекрасна си

богата си със сърце, като зелка
казвам имаш по листо за всеки
пък и Мечо Пух си имаш
и можеш да кърпиш мечти...
толкова си добра със зверчетата
ти ги обичаш те те обичат
това си е богатство не го изпускай
а и Бог те е хванал за рамото
бъди си скръндзава пази си ги
и дано всеки има поне наполовината от
това което и ти имаш...
ИМА ТЕ!!!)))


Re: Имане
от Marta (marta@all.bg) на 03.09.2004 @ 08:30:36
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Ех, ако знаеш само как ме разведри с този разказ, стори ми се че те познавам отдавна ;), сега цял ден ще си нося усмивка от срещата ни, само дано си намеря и аз такава шапка...;)
Не си стисната, такава широка усмивка ми подари :)))


Re: Имане
от jeck на 12.09.2004 @ 23:10:11
(Профил | Изпрати бележка)
Последният въпрос според мен е излишен (може би е умишлено излишен, т.е. отрицателно риторичен).