Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 697
ХуЛитери: 1
Всичко: 698

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗапустялата воденица1
раздел: Други ...
автор: kuklara

Боли, боли,боли.
Мащехата-Къде се губиш ,мързелано?Кога те изпратих за вода? Виж кое време стана?

Мими-Бързах мамо , но изворчето е далече.
Мащехата – Дай тази вода и отивай за друга прясна вода. Толкова време си се влачила, че докато я донесеш ,водата е остаряла.Ако пак закъснееш, ще те изгоня от къщи .Ще те пратя да живееш в запустялата мелница с дяволите.

Излизат .На сценатасе появяват кучето и петела.Шептят.

Петела-Шшшшшшт!
Кучето-Тиииихо!
Петела-Това не е живот, братко.Идва ми да се хвърля в казана с гореща вода и да се стана на супа.
Кучето-Кучешки живот ,братко!Идва ми да отида в гората, да залая една глутница вълци и да се оставя да ме разкъсат като болна кокошка.
Петела-Няма за нас живот тука.
Кучето-А къде има, братко? Идва ми да избягам в запустялата вятърна мелница ,пък ако ще дяволите да ме вземат.
Петела-Че те дяволите сигурно са по- човечни от тези тука.
Кучето-Само за Мими ме е жал.Как да я оставим сама? Тя мащехата ще й види сметката.
Петела-Всичките сметки ще й види, че и още ще й направи .

Чува се трясък ,шум от падащи неща ,мяучене, кучето и петела се скриват.
Злата-(без да се показва)Ще те обеся на крушата, коте мръсно.Ще ти запаля мустаците и ще те гледам как светиш.Ще ти потроша котешките кокали и ще те накарам да си ги събираш един по един.
Котенцето се прекатурва и пада на двора.
Котето-Аз ще избягам и никога повече няма да ме видите .Гаднярка с гаднярка! А-а-а ,мяу.
Петела-Шшшшт, тихо!
Котето-(шепнейки)Защо?
Петела-Организираме бягство.
Котето-Ще се надбягваме ли?
Петела-Не, ще избягаме от тука и ще живеем в запустялата вятърна мелница.
Котето –Ама там има дявол.
Кучето-Ако ще да има и призраци , пак ще е по -добре от тука.
Котето – Кога тръгваме?
Кучето – Когато се стъмни.
Петела-Защо не веднага?
Кучето-Трябва да кажем на Мими къде отиваме. Ако изгонят и нея, да може да дойде при нас.
Котето- Добре!
Тримата запяват тихо.

Ще бягаме , ще бягаме.
Ще бягаме от тук.
Ще бягаме, ще бягаме .
На всичките на пук.

Чукай лук, чукай лук.
От тук, от тук, от тук.
На всичките на пук.
Ще бягаме от тук.

Излизат от сцената.
Злата-Их, бе мамо! Така ми се пие прясна вода, а тая още не е донеслаа.Къде се развява сегааа? Аз тука ще умра от жаждаа.
Мащехата-Мамина жадна душица.Ще й дам да разбере на тази мързелана .Ще я заведа за наказание в запустялата мелница ! Да я вземат дяволите от там и каквото иска да става с нея.
Злата-Нека я вземат, да види хубаво ли е дето ме държи жадна.
Мащехата-Ще види тя !
Прибират се.
Мими – Мамоо ,мамооо, ето водата! Ох, така се изморих от бързане.Ето прясна водичка за моята сестричка.
Мащехата- от вътре)Сега ще ти дам на тебе една прясна водичка! Къде се губи толкова време?Дай водата и марш оттука, мързелана с мързелана.Тук няма повече място за тебе .Отивай в запустялата мелница и си живей както искаш .Баща ти като се върне, ще реши какво да прави с тебе.
Мими-Но, мамо, страх ме е.
Мащехата-Млък! И си позволяваш да ми противоречиш.Марш оттука!
Злата-Марш оттука , ще възразява на мама !(от вътре).


Мащехата гони Мими, а котето, петела и кучето едно по едно изкачат и се опитват да помогнат .Мащехата изгонва всички.Последно е котенцето.То обаче се връща, за да си каже думата .Нали все пак то разказва приказката.

Котенцето-Мяуу, и сега какво ще правим?Нищо друго не ни остава, освен да идем в запустялата мелница. Там... ако ще дяволите да ни вземат и ако ще да става каквото ще .Мяуууу.

Музикален преход.Най- напред виждаме мелницата отвън, а после отвътре.
Омърлушени вътре седят нашите изгонени герои и страдат.
Котенцето-Нека видят сега без нас това живот ли е ? Каква къща ще е това, дето и едно коте няма?
Петелът-Да, и петел.Има да спят,да спят , да спят .Ще си проспят живота.
Кучето- То къща без куче... вълци я яли.Една къща няма ли куче ... това не е къща.
Мими-Не се плашете, миличките ми! Все ще преживеем някак.Вижте, тук намерих брашенце.Сега ще ви направя кашичка.
Кучето-А как ще запалим огън, да сварим кашичката?
Котенцето-Оооо, моите очи пусат искри и могат такъв огън да запалят.
Мими-Спокойно ,имам кибрит.Вие съберете сухи дръвца.И после се гответе за вечеря.
Котенцето-Аз понеже съм на диета, ще се огледам за някоя мишка.

Миш- миш –миииш- миш.
Недей сега да спиш.
Миш –миш- мииш –миш.
От глад ще ме спасиш


Котенцето-И докато съм си ловил мишка за вечеря, кашичката станалааа.

Кучето-Дай на мен ,на мен първо.
Петелът – Не се пререждай! Аз първи ставам сутрин, на мен първо.
Мими –Чакайте, миличките ми!Кашата е гореща, да не искате да се изгорите.Сега кака ще духа и ще ви дава.

Котенцето – Понеже обичала най -много котенцето, дала каша първо на него.
Кучето- Понеже обичала и кучето най –много, дала каша първо на него.
Петела-На петела дала първо ,но вече истинала кашичка.
Котенцето – И давала , давала докато изяли всичката каша.За себе си не оставила.А и била толкова изморена, че веднага легнала и заспала.

Кучето-Горкичката Мими, всичката храна даде на нас и заспа гладна.
Петелът-Дайте да я завием с нещо, да не се разболее.
Котенцето – Ето тук има стари чували.Добричка е като котенце.
Нека се наспи хубаво, защото само тя ни остана.Утре пак тя ще се грижи за нас.
Завиват я.
Кучето- И ние ще се грижим за нея.
Петелът-Ех,само как ще се грижим.
Кучето-Дайте да залостим всички врати и прозорци ,та да не може дяволът да влезе вътре.
Когенцето – Аз ще се пъхна в комина. Ако дяволът се опита да влезе от там, ще го одраскам по носа.
Петелът-Аз пък ще се кача на малкия прозорец горе и ако го видя да влиза от там, ще го клъвна по главата
Кучето- Само да се опита да влезе , така ще го заръфам, че ще бяга от тука до ееехей там.Всички на пост, защото нощта идва.


Котенцето-И така се стъмнило, че станало много черно навсякъде.Толкова черно, че чак синьо.Тогава се чула една черна дяволска песен, която някой пеел с черен дяволски глас.

Дяволът:
.
Черен дявол, черна нощ.
Черно гледа демон лош.
Черна сянка, черна джанка
Черна дрямка, черна мрянка.

Вятър вее, дявол пее.
Дъжд вали,небе гърми.
Прас , тряс , брас , джаз.
Храс , кряс , мраз , мляс.

Тъмно,тъмно, тъмно опустяло.
Страх, страх- сърцето ми е спряло.
Где да скрия моето космато тяло?
И защо трепери то така нацяло?

Вятър вее, дявол пее.
Дъжд вали, небе гърми.
Прас , тряс , брас , джаз.
Храс , кряс , мраз , мляс .
Дяволът-Еиий ,ами то тука е по-тъмно от долната земя.Ха ! Мирише на нещо живо.Ооо, кой се е осмелил да влезе в моята мелница?Сега ще дойда и ще го направя на дявол знае какво.
Кучето – Само се опитай да влезеш.Така ще те заръфам, че ще ти скъсам проскубаната дяволска опашка. После ще станеш за смях и на най -малките дяволи.
Дяволът-Ааа, не сме се разбирали така.Това си е моята вятърна мелница.Отвори веднага вратата.Ей сега ще я счупя.
Кучето-Само се опитай да тропнеш.Събудиш ли господарката, нищо няма да остане от тебе.Ще те вкара в казана и ще направи от тебе дяволски вкусно дяволско варено - с горски подправки.
Дяволът-Аааа, ама това не е честно.Влизате в неприкосновена чужда собственност и се разполагате по най -нахален начин.Сега ще ви дам да разберете.

Опитва се да влезе през вратата. Тя е залостена.Опитва през прозорчето. Там петелът го кълве. Опитва през комина -там котето го дращи. Накрая сяда пред вратата.

Дяволът-Ама, моля ви, пуснете ме само да си взема нещо, дето съм забравил.Веднага след това ще си тръгна.Моля ви ,нямам никакво време .Ей сега ще се зазори , ще пропее петела и ще трябва да си ходя в долната земя.
Кучето-Забранено!Не може.
Дяволът-Ама моля ви!Това нали е вълшебна думичка.Пуснете ме да вляза вътре и ще направя каквото пожелаете.
Кучето-Не може ли най- напред да направиш нещо, което сме си пожелали. После ще те пуснем.
Дяволът- Може, ама после наистина ли ще ме пуснете?
Кучето- Да не би да ни обвиняваш в нечестност?
Дяволът- Добре де, какво да направя?
Кучето-Най- напред ни донеси най-красивата рокля на царската дъщеря!
Дяволът – Е, това е лесна работа.След 32 секунди я имате.

Дяволът изчезва и веднага се връща с роклята.

Дяволът-Ето ,сега ми отворете.
Кучето- На теб май никой не ти е чел приказки,когато си бил малък.Незнаеш ли, че се изпълняват три желания.Иначе нищо не става.
Дяволът-Добре де, какво е второто желание.И по- бързо, че ей сега петелът ще изкукурига.
Петелът-(шепнейки на кучето) Да изкукуригам ли?


Публикувано от alfa_c на 28.01.2010 @ 14:44:39 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   kuklara

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 27642
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Запустялата воденица1" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Запустялата воденица1
от tirpols2 на 30.01.2010 @ 07:13:38
(Профил | Изпрати бележка) http://homepas.ru/
Влюблен в [www.ibiza-mp3.ru] ваш [homepas.ru] портал.


Re: Запустялата воденица1
от zkuceva на 11.02.2010 @ 13:41:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хайдеее - откога чакам финала !
Поздрави от Смолян!


Re: Запустялата воденица1
от luckymax5000 на 29.10.2010 @ 19:46:23
(Профил | Изпрати бележка)
Не все так-то просто оказалось...

iphone 4 киев [www.appleiphone.com.ua]