Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 783
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 785

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà×åðâåè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: the_black_knight

Äîêòîð Òîòåâ , ïàòîëîãúò â áîëíèöàòà ïîãëåäíà íîâîïðèñòèãíàëèÿ òðóï. Ñ äî áîëêà ïîçíàòèÿ íàâèê ñëîæè ðúêàâèöèòå è çàïî÷íà ñâîÿòà ðàáîòà. Áàâíî è ñèñòåìàòè÷íî ïðîâåðè âñè÷êî ïî ïîçíàòàòà „ôîðìóëà” , êàòî îòâðåìå íàâðåìå ñâàëÿøå ðúêàâèöèòå çà äà ñè çàïèøå ïî âàæíèòå çàêëþ÷åíèÿ.
Çà æàëîñò íå ìîæåøå äà èçâëå÷å ÷àê òîëêîâà èíôîðìàöèÿ, ïîíåæå òðóïà áå íàìåðåí çíà÷èòåëíî âðåìå ñëåä ñìúðòòà. Ïîñëåäíîòî ìîæåøå äà çàáåëåæè íå ñàìî ïàòîëîã , îñîáåíî ñúäåéêè ïî ÷åðâåèòå íàâñÿêúäå èç òÿëîòî. Îñîáåíî âïå÷àòëåíèå ìó íàïðàâè îáà÷å ñúðöåòî íà ìúðòâåöà, êîåòî ÷åðâåèòå áÿõà ïðîÿëè ñàìî îò åäíàòà ñòðàíà, áÿõà ÿ çàãíåçäèëè , à äðóãàòà áåøå îñòàâåíà íåïîêúòíàòà. Åäâà äîëîâèìî „õì....” ïðåìèíà ïðåç ìàñêàòà íà óñòàòà ìó, äîêàòî ñâàëÿøå ðúêàâèöèòå. Äîïèñà áóìàùèíàòà, âçå êóòèÿòà åâòèíè öèãàðè îò ìàñàòà è èçëåçå îò ñãðàäàòà, âçåìàéêè ñè äúëãî êàôå îò ìàøèíàòà â êîðèäîðà (äîêîëêîòî òî ìèíàâàøå çà äúëãî, íî âúâ âñåêè ñëó÷àé ùåøå äà ãî èçêàðà ïîíå êîëêîòî çà åäíà öèãàðà).

Äèìúò èçëèçàøå áàâíî ïîêðàé óñòíèòå ìó è ñå âúçíàñÿøå êúì ïðîëåòíîòî íåáå. Êîëêî ëè âðåìå å ìèíàëî, çà äà ñòèãíàò ÷åðâåèòå äî ñúðöåòî ... Å , èìàøå ëè çíà÷åíèå , âå÷å å ìúðòúâ , êàêòî è âñè÷êè êîèòî ìèíàâàõà çà íåãîâè „ïàöèåíòè”. Ïðèìëÿñíà íåùàñòíî, ïðîêëå íà óì íîùíàòà ñìÿíà, è ñå çàå äà äîïóøâà öèãàðàòà êîëêîòî ìîæå ïî-áàâíî, òàêà äå, íÿìà êîé äà ãî ÷àêà. Çàìèñëè ñå îáà÷å, ñ êàêâî òîëêîâà áÿõà ïî-îñîáåíè íåãîâèòå „ïàöèåíòè” îò äðóãèòå.
Íå áåøå ëè âñÿêî æèâî ñúðöå ïîêðèòî ñ ÷åðâåè ?

Íå , íå òåçè áåëè ÷åðâåè , åäíè äðóãè ÷åðâåè , ÷åðâåèòå íà îìðàçàòà, êîèòî áàâíî ïðîÿæäàò âñè÷êî ñìèñëåíî, âñè÷êî çà êîåòî ìîæå äà ñå æèâåå. È íå ñàìî òîâà, ñúðöåòî íà æèâèÿ ãè ïðàùà êúäå ëè íå – â íåíàâèæäàùèòå è â çàâèæäàùèòå î÷è, â þìðóöèòå, êîèòî óäðÿò ñúïðóãàòà , äåöàòà, íÿêîé äîáúð ïðèÿòåë èëè äîðè íåâèíåí ìèíóâà÷ ïî óëèöàòà, â êðàêàòà, êîèòî ðèòàò ïàäíàëèÿ â áúáðåöèòå, â óìà , êîèòî êðîè ïîðåäíîòî ïðåäàòåëñòâî èëè èçïîëçâà÷åñòâî. Äà , â òîçè óì , êîéòî ìðàçè è êðîè êàïàíè, ïëåòå ìðåæè è ñëàãà îòðîâà â õðàíàòà.  òîçè óì , êîéòî âîþâà áåç ïðè÷èíà.

À îòêàæå ëè æèâîòî ñúðöå äà ïðàùà ÷åðâåèòå, çàïî÷âà äà ãè òðóïà â ñåáå ñè, äîêàòî íå ãî ïðîÿäàò äîñòàòú÷íî, ÷å äà ñå ñúãëàñè. Èìåííî òîãàâà òå ñà ïîâå÷å íàâåäíúæ ... ÷îâåêúò ñâúðøâà ñ èçíåìîùÿëî ñúðöå è â çàòâîðà, à ìèøåíàòà íà íåãîâàòà çëîáà – íàé-÷åñòî â êàáèíåòèòå íà ïàòîëîçèòå.

Òåæêî è ãîðêî íà òîçè , êîéòî èìà èñòèíñêè ÷åñòíî ñúðöå. Äîáëåñíîòî ñúðöå íå ñå ïðåäàâà , äîðè ÷åðâåèòå äà ãî èçÿäàò öÿëî ... ñëåä êîåòî ñîáñòâåíèêà ìó íàé-÷åñòî ñå ñàìîóáèâà è ñâúðøâà îòíîâî ïðè ïàòîëîçèòå.....

„Âñÿêî ñúðöå å ÷åðâèâî”, ïîìèñëè ñè Òîòåâ, „ïðîñòî ïðåêàðâàìå ïî-ãîëÿìàòà ÷àñò îò æèâîòà ñè â òîâà äà ðàçïðåäåëÿìå ÷åðâåèòå, äà ãè ðàçïðàùàìå åäèí ïî åäèí íà ðàçëè÷íè ìåñòà, äîêàòî óìðàò îò ñòàðîñò. À óìðàò ëè òå, âå÷å è íà íàñ ïî÷òè íè å äîøëî âðåìåòî ...”

Ïàòîëîãà âúçäúõíà òåæêî, ãëúòíà ïîñëåäíàòà ãëúòêà êàôå, ñòúïêà ôàñà è ñå ïîíåñå ïî áîëíè÷íèòå îñâåòåíè êîðèäîðè ñ ìèðèçìà íà äåçèíôåêòàíòè, ïîòúðêà ñúíåíèòå ñè î÷è è ñå çàïèòà çà ïîðåäåí ïúò êàêâî ãî áå ïîäòèêíàëî êúì òî÷íî òàçè ïðîôåñèÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 24.01.2010 @ 22:52:06 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   the_black_knight

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 17:55:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"×åðâåè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ×åðâåè
îò Wontherlf íà 19.03.2010 @ 22:25:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî å ãîòèíêî. :) Êà÷âàé è îùå ;)


Re: ×åðâåè
îò voda íà 24.01.2010 @ 23:33:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàèíòðèãóâàõà ìå ðàçìèñëèòå íà ïàòîëîãà çà ÷îâåøêîòî ñúðöå.
Íàâÿðíî å ïðàâ.
Íî òîâà å óæàñíî...
Ïîçäðàâè!


Re: ×åðâåè
îò The_Black_Knight íà 24.01.2010 @ 23:55:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×àñò îò ìåí òàéíè÷êî ñè ñå íàäÿâà òîé äà ãðåøè.

]