Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 590
ХуЛитери: 6
Всичко: 596

Онлайн сега:
:: VladKo
:: Marisiema
:: Albatros
:: Oldman
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛице на книга
раздел: Други ...
автор: tomatroev

От "Разговори с Мавъра"
На Д. В.

- Няма и месец – каза господин С. – откакто си направих профил във Фейсбук и вече имам сто човека в „група приятели”. Ставам известен!
- Аз имам двеста – отвърна господин Н. - но съм, разбира се, повече време в мрежата...
- Някои юзери имат групи по десет-двадесет хиляди човека - отбелязах аз. – Така че по-кротко, вие двамата! Знаете ли, че някои се събират в 500-хилядни групи?!
- Навремето – намеси се Професора - Исус Христос имал 12 ученика и само около 70 последователи. Но пък – завърши той – тогава нали е нямало Интернет – къде може да се мери той с нас...
Господин Н. го погледна, за да разбере доколко говори сериозно и доколко се шегува.
- Започна да става интересно! Намесихте и Христос... Тази ирония ми харесва, Професоре, но все пак – какво искате да кажете с това?
- Нищо – отвърна Професора – като ви слушах, просто така ми хрумна..
- Отначало Исус Христос може наистина да е имал малко последователи – каза господин С. – но днес, два века по-късно, те са милиард и половина! Не е уместно да се сравняваме с него!
- Добре де – отвърнах аз - в края на краищата Фейсбук е само един сайт – и този сайт все пак е на някого, нали?
- Така е – каза господин Н. - сайтът е на Марк Зукърбърг. В тази мрежа има вече 300 милиона човека от цял свят.
- Е, тогава този Марк Зукърбърг има 300 милиона последователи! И ако Фейсбук е новата религия на 21 век, то Марк Зукърбърг е новия Месия!
- По-скоро е новият Папа – поправи ме Професора – а пък новият висш духовен Клир – това са американските и руските олигарси, които са закупили дялове в мрежата. И Фейсбук, приятели, както и църквата, дава на някои хора много пари и много власт!
Замълчахме. Май нямаше повече какво да се добави. Всички гледахме известно време Мавъра, който без да бърза, допи виното си.
- Вярно е – каза той – че Църквата има милиард и половина, а може би и два милиарда последователи, а може би толкова са и в Интернет. Вярно е също така, че и Църквата, и Интернет дават на хората много пари и много власт. Само че трябваше да уточните: дават на МАЛКО хора много пари и много власт. Защото повечето хора не са отишли там за пари и за власт, а за друго!
- За слава! – каза господин С.
- За да се почувстват значими! – каза господин Н.
- За спасение на душата си! – казах аз.
- Ние всички искаме да бъдем значими и безсмъртни – каза Мавъра. – И Църквата ни е обещала безсмъртие за душите ни, но никой още не е виждал „оня свят”! Никой не е видял какво представлява „нематериалното”, „душата”... И ето ви го сега онова нематериално, „виртуално” пространство - Интернет! Ето ви го „Оня свят” и то – създаден не от Бог, а от самите нас!
Ето, ние сега седим тук, тук са телата ни, а там, във Фейсбук, са душите ни – и всеки може да ги види!


Публикувано от alfa_c на 12.01.2010 @ 19:24:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   tomatroev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 14:34:33 часа

добави твой текст
"Лице на книга" | Вход | 7 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Лице на книга
от dedenze на 15.01.2010 @ 23:33:55
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Мавъра явно няма профил във лицекнигата. Тази американска измишльотина съвсем не е свързана с душата, по скоро с някоя
бърза хвалба или контакт, иначе се храни доста добре от рекламата.
Същността на американският начин на живот- парите са всичко,изключва появата на месии от този регион.
Търсенето обаче е във вярна посока. Поздрави!


Re: Лице на книга
от Danielita на 16.01.2010 @ 06:57:24
(Профил | Изпрати бележка)
Извиняваи за закъснелия коментар. Темата е много актуална и може да се пише "до посиняване". Аз лично смятам Интернет за едно от най- големите постижения на 20 век като източник на информация. Но ненавиждам разните там "буукс" като форма за общуване.
Имам и една комична ситуация. Момче и момиче, деца на познати, отдавна не се бяха виждали на живо. И двамата си носеха компютрите. За най голямо очудване на всички, вместо да се заговорят, те седнаха, отвориха компютрите и започнаха да си "чатят"! Пълен идиотизъм! Децата не умеят да говорят. Пращат си СМС-и. Как да ги озаптим, не зная.
Много поздрави, Тома!
Дани


Re: Лице на книга
от joy_angels на 12.01.2010 @ 19:47:52
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми хареса (за кой ли път) мъдрия ти Мавър, Тома!
Пари и слава. Май няма друго.


Re: Лице на книга
от rajsun на 12.01.2010 @ 19:51:26
(Профил | Изпрати бележка)
!


Re: Лице на книга
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 12.01.2010 @ 20:04:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Daaaaaaa,много тъжна, но съвършено вярна диагноза...
/бих искала да видя не само лицето на книгата/


Re: Лице на книга
от sineva на 12.01.2010 @ 22:49:03
(Профил | Изпрати бележка)
Тома, много ме впечатли и този път!
Какво оригинално сравнение!
Браво!:))))))))


Re: Лице на книга
от diva_voda на 14.01.2010 @ 08:03:13
(Профил | Изпрати бележка)
Тома, моля те попитай компанията какво мисли по въпроса - ако човек НЕ иска да бъде нито безсмъртен, нито значим, а просто да не е сам и да се забавлява, къде трябва да отиде?
( цирк? ... ама там клоуните са папи:))) )
Поздрави!