Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 842
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàopus1
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: paradizo

Òóêàøíèòå ñå çàíèìàâàò ãëàâíî ñ ïðîäàæáè íà êîëè è æèâåÿò â íÿêàêúâ ðèìåéê íà êóëòîâèÿ ôèëì ñ Âèí Äèçåë „Áúðçè è ÿðîñòíè” íî âúâ âàðèàíò „Òóíèíãîâàí èëè ìúðòúâ”.
Opus.1
Ïúòóâàõ çà Áàíñêî. Ïîíåæå æèâåÿ â Áèñòðèöà (íàä Ñîôèÿ) ìèíàâàì ïðåç Æåëåçíèöà è ñå âêëþ÷âàì â ïúòÿ Ñàìîêîâ – Äóïíèöà. Âàðèàíòúò äà ìèíà ïî òðàäèöèîííèÿ ïúò âèíàãè ìå å å èçíåðâÿë çàðàäè òàêà íàðå÷åíàòà Ïåðíèøêà èíâåðñèÿ – åäèíñòâåíîòî ìÿñòî â Áúëãàðèÿ êúäåòî êàðàéêè ñ ïðåâèøåíà ñêîðîñò â íàñðåùíîòî ïëàòíî, âåðîÿòíîñòèòå çà ÷åëåí óäàð å íåñðàâíèìî ìàëêà ñ òàçè çà óäàð îòçàä. Ìàëêî ïðåäè Äóïíèöà, íà âõîäà íà ãðàäà, ðåøàâàì äà çàðåäÿ â åäíà áåíçèíîñòàíöèÿ íà Øåë. Ïóñòî å, ñèãóðíî â òîçè ìîìåíò ïî÷âà êîíöåðò íà Ñîôèéñêàòà ôèëõàðìîíèÿ â ãðàäñêîòî ÷èòàëèùå. Òîêó äà ïîäìèíà, çàáåëÿçâàì íåáðåæíî-íàïðå÷íî ïàðêèðàë èçñòðåáèòåë „Ìèðàæ” è îêóðàæåí çà ñúùåñòâóâàíåòî íà íÿêàêâà ñïåöèôè÷íà ôîðìà íà æèâîò è âîäåí îò ïîñëîâè÷íîòî ìè ëþáîïèòñòâî, çàâèâàì ðÿçêî è ñïèðàì äî ïúðâàòà êîëîíêà. Íÿìà îáñëóæâàù ïåðñîíàë, äîðè ñòàíäàðòíèÿ çàñòàðÿâàù òèíåéäæúð ñ âèä „àáå àç ñúì èíà÷å ôóòáîëèñò÷å, àìà äà ìèíàâà âðåìåòî”, Ñàìîîáñëóæâàì ñå, ðàçãëåæäàì íàîêîëî è ñå íàñëàæäàâàì íà ïàñòîðàëà. Êàòî íà÷àëî ðàçãàäàâàì çàãàäêàòà ñ „Ìèðàæà” - îêàçâà ñå ÁÌ ñ ìåñòíà ðåãèñòðàöèÿ è ñúäåéêè ïî ìîäåëà è ìîéòå ïîçíàíèÿ ïî òàçè ìàðêà êîëè, áèõ ñå îáçàëîæèë ÷å íÿìà æèâè ñúó÷åíèöè. Òîâà ðàçáèðà ñå èçîáùî íå çíà÷è, ÷å èìà ðåòðî ïðèíàäåíà ñòîéíîñò, îñîáåííî ïúê ñ òîçè èçâúíçåìåí òóíèíã. Òóêàøíèòå ñå çàíèìàâàò ãëàâíî ñ ïðîäàæáè íà êîëè è æèâåÿò â íÿêàêúâ ðèìåéê íà êóëòîâèÿ ôèëì ñ Âèí Äèçåë „Áúðçè è ÿðîñòíè” íî âúâ âàðèàíò „Òóíèíãîâàí èëè ìúðòúâ”. Âèíàãè ñúì ìèñëåë òúðãîâöèòå íà êîëè çà ëåêî ïîâúðõíîñòíè, äî ìîìåíòà â êîéòî âèäÿõ ïî òåëåâèçèÿòà èíòåðþ íà åäèí ìúäðåö îò àâòîïàçàðà â Ãîðóáëÿíå. Íå çíàÿ ïî êîé êàíàë è â êîå ïðåäàâàíå, íî ìîæåøå äà áúäå â ðóáðèêà „ÄÇÅÍ ÎÒÊÐÎÂÅÍÈß”, àêî èìà òàêàâà äå. Àêî íÿìà – òî ÇÀÄÚËÆÈÒÅËÍÎ òðÿáâà äà áúäå ñúçäàäåíà, êàòî ñå íàáëÿãà íà ñíèìêèòå „íà òåðåí” ñ íàòóðà îò ìíîãîáðîéíèòå ïîäîáíè èçâîðè íà íàé-÷èñòà ìúäðîñò. Òà â òîâà, ïðåäïîëàãàì, ïèëîòíî ïðåäàâàíå, òèòàí íà àâòîìèñúëòà ðàçêðèâàøå ñâîåòî íåæíî îòíîøåíèå êúì „êëèåíòà” . „Ãëå ñà, êëèåíòà å áàëúê, à áàëúêà å êàòî ðàéãðàçà – êîëêîòî ïî ãî ñòðèæÅø – ïî íèêíå !” Ðåïîðòåðêàòà èëè ïîëó÷è ìèêðî èíôàðêò èëè âíåçàïíî ñå ñåòè ÷å íå å èçêëþ÷èëà þòèÿòà, íî ìúë÷åøå è íå ïîìðúäâàøå, à ìîæå áè è òÿ êàòî ìåí èìàøå óñåùàíå çà ïðîçðåíèå, òà ñå íàëîæè òèòàíà äà ïîâòîðè „×àò ëè ñè ìàöå .... áàëúê .... ðàéãðàç .... ” è ñ åäíàòà ðúêà ïîêàçâàøå íîæèöà, à ñ äðóãàòà – íåùî êîåòî ÿâíî íèêíå. Ðåïîðòàæà ïðåêúñíà, à çà ìåí ñâåòà íå áå âå÷å ñúùèÿ. Îò òîçè äåí íàòàòúê ïðåêàðâàõ âñÿêà ñâîáîäíà ìèíóòà â èçó÷àâàíå íà íåèç÷åðïàåìèÿ àðñåíàë îðúæèÿ íà òåçè ñàìîáèòíè ôëàãìàíè íà ñâîáîäíèÿ ïàçààð. Ìîæå áè åäèí äåí ùå ïóáëèêóâàì „Íàðú÷íèê çà ïðàêòè÷åñêà ìúäðîñò è ïàçàðíà ìàãèÿ”, à â ïðåäãîâîðà ùå ðàçêàæà ñîáñòâåíèÿ ñè îïèò â òàçè àâàíòþðà íàðå÷åíà „êóïóâàíå íà êîëà” êàòî îáîñíîâêà íà æèâîòîñïàñÿâàùàòà íåîáõîäèìîñò äà áúäå íàïèñàí òîçè ôóíäàìåíòàëåí òðóä.  òàçè èñòîðèÿ áÿõ âúâëå÷åí ïî÷òè ñëó÷àéíî, äîñòà âðåìå ïðåäè ñúäáîíîñíîòî èíòåðâþ, íÿìàõ íèêàêâî íàìåðåíèå äà êóïóâàì êîëà, ïðîñòî ïðèäðóæàâàõ åäèí ïðèÿòåë êîéòî ñúùî íÿìàøå íàìåðåíèå äà êóïóâà à ïðîñòî äà ïîçÿïà. Çàäúðæàõ ïîãëåäà ñè íà åäíî áÿëî ÁÌ 5 öà è òîâà áå äîñòàòú÷íî äà ñå ñòàðòèðà ïðîöåäóðàòà .... òàçè äå, äåòî ïî-êúñíî âèäÿõ äà ñå îáÿñíÿâà ñ äâå ðúöå...
- „Äîáúð èçáîð, ÿâíî ðàçáèðàø !” – êàçà íÿêàêúâ ÷îâåê ïîêðàé êîéòî ìèíàõ ïðåäè 10 ìèíóòè è çàáåëÿçàõ, ÷å ëþïè ñåìêè ñ íåñêðèòà ãîðäîñò è ïî íÿêàêúâ îñîáåííî ïàðàäåí íà÷èí, áàÿ äàëå÷êî áåøå óæ, íî íåçíàéíî êàê ñå ïîÿâè òîêó äî ìåí.
„Òàçè êîëà íå ÿ ïðîäàâàì àç, íî äà òè êàæà ÷åñòíî òÿ å åäèíñòâåíàòà íà òîçè ïàçàð äåòî ñè çàñëóæàâà öåíàòà. ×àêàé äà âèêíà ìîì÷åòî !” Íîìåðà ñ ïîÿâÿâàíåòî íå áå ïàòåíò íà ñåìêàäæèÿòà, ùîòî ñå ïîâòîðè òóòàêñè. „Ìîì÷åòî” ñå ìàòåðèàëèçèðà è ïî÷íà äà ìè îáÿñíÿâà ñ òîëêîâà èñêðåí ïàòîñ, ÷å íÿìàøå êàê äà ãî ïðåêúñíà. Òîãàâà îùå íå çíàåõ, ÷å ñëåä âðåìå ùå âëåçå â èñòîðèÿòà ñ åäíî òåëåâèçèîííî èíòåðâþ.
- „Ãëå ñà, áðàò ìè, íå ìè ñå ïðîäàâà òàçè êîëà, çà ìåíå ñúì ñè ÿ äîêàðÀë, àìà ñà íàëàãà ñïåøíî äà çÀìèíà çà Ãåðìàíèÿ, êàïàðèðÀë ñúì åäíè îñè÷êè è àêî äî 3 äíè íå ñúì òàì ñ ïàðèòå - èçãàðÿì. À åäíè àâåðè ìå èçïúðçàëÿà ñ ïàðèòå, òà òðÿáâà äà ïðîäàì áàâàðåöî, è÷ ìè ñå íå èñêà, çà ìåíå ñè ñúì ãî âçåìÀë, àìà íåìà êàê..... Àç íåãî ñúì ãî äåáíÀë 2 ãîäèíè, àêî ñàêàø âåðâàé, åäíè àâåð÷åòà ìå ñâåòíÀõà, áåøå ó åäíà áàáà ãåðìàíêà, íà ñèíÎ è áèë, àìà çàìèíÀë äà ðàáîòè ó Àìåðèêà, áàíêåð÷å. Òà áàáàòà ñè èìà äðóãà êîëà, êîðñè÷êà, àìà âåäíúæ ó ìåñåöó, äà ñå èçôóêà, îäè ñ áàâàðåöî äà ñè çåìà ïåíñèÿòà. Òî çàòîâà å íà ñìåøíè êèëîìåòðè, íåêâè äâàéñåòèíà ó ìåñåöî, êîëêîòî äà å âúâ ôîðìà, à è ãî ãëåäà êàòî äåòå, ãàðàæè-ìàðàæè, ñåðâèçè-ìåðâèçè, ñè÷êî. Ïðåç âðåìå íà ñëîâåñíàòà êàíîíàäà å îòâîðåí êàïàêà ( - Ãëå, áúêàíà ñ åêñòðè ! ), çàïàëåí äâèãàòåëÿ, ( - Ãëå áå, êèáðèò ! ), îòâîðåíè âñè÷êè âðàòè è çàäíèÿ êàïàê. È òóê ñëåäâà ãâîçäåÿ íà ïðîãðàìàòà.
- À ñòèãà áå, àç ó áàãàæíèêî íå ñúì ïîãëåæäÀë, à ÿ ãëå êâî èìà âúòðå. ×ÅÍÅÒÎ ÍÀ ÁÀÁÀÒÀ. Áå êàòî ãî çåõ áàâàðåöî, áàø äà òðúãíà, áàáåòî ìå ïîìîëÈ äà ïî÷åêàì ìàëêî, ÷å ñè çàáðàâÈëà áàñòóíà, òà äà ñè ãî çåìå, , àìà òîëêîç ðåâ è õúëöîòåíå, ÷å ãëå – ïàäíÀëî è ÷åíåòî âúòðå.
Íàòàòúê ñå ñåùàòå êàê ñå ðàçâèâàò íåùàòà, íå â ìîÿ ïîëçà, òîâà å íàé-êàðúøêàòà êîëà êîÿòî ñúì êàðàë, äðóã ïúò ùå âè ðàçêàçâàì. Íàêðàÿ ÿ ïîäàðèõ íà ìàéñòîðèòå äåòî ÿ ïîäúðæàõà, ÷å è òå ñà åäíè ôîêóñíèöè, øàïêà èì ñâàëÿì. Òî íå áÿõà íîâè ãëàâè íà äâèãàòåëÿ, òî íå áÿõà „ïëàòêè” íà åëåêòðîíèêàòà .... Ìàíè , ìàíè....
Ãëåäàì áàâàðåöà ïðåä áåíçèíîñòàíöèÿòà è ìèëèòå ñïîìåíè ìå ïðàâÿò íåèìîâåðíî ùàñòëèâ è ÷îâå÷åí, â òàêîâà ïðèïîâäèãíàòî íàñòðîåíèå âëèçàì âúòðå è ñå îòïðàâÿì êúì êàñàòà. Îùå ñ ïúðâèÿ ïîãëåä âèäÿõ ÷å èìà ñèòóàöèÿ, ðàçáèðàì àç îò ñèòóàöèè. Åäèí íèñè÷úê, íî äîñòà çäðàâ ìëàäåæ òèï „åé, ÷ø, ðàçêàðàé ñå ! „ , äåòî ïî-ëåñíî ùå ãî ïðåñêî÷à, îòêîëêîòî äà ãî çàîáèêîëÿ, ãîâîîðåøå ñ êàñèåðêàòà – ïúëíî, ïúï÷èâî ìîìè÷å òèï „êâî áå”. Àç êàòî äåëèêàòíà äóøà, ñ âðîäåíî ÷óâñòâî çà òàêò, ñïðÿõ äî âåñòíèêàðñêèÿ ùàíä è çàïðåëèñòâàõ ïúðâîòî ïîïàäíàëî ìè ñïèñàíèå. Áóáîòåù ìúæêè ãëàñ çàãëóøàâàøå ÿâíî âàæåí ðàçãîâîð, íî ñëåä ëåêî íàïðÿãàíå óñïÿõ äà ðàçøèôðîâàì ñëåäíîòî:
- Å ïÎ÷åðïè ñå íåùî äå, ùî íÅùåø, àðå ïÎ÷åðïè ñå !
- Êâî äà ñå ïÎ÷åðïà !
- Ïà êâî ùåø, òîâà ñå ïÎ÷åðïè ! Åäíà íàòóðàëêà ñå ïÎ÷åðïè !
Òóê ìîìè÷åòî ñå èçñóëâà ñòðàíè÷íî ïîêðàé ùåíäåðà ñ äúâêè óèíòåðôðåø è áîíáîíêè òèê-òàê, ïðèáëèæàâà äî õëàäèëíàòà âèòðèíà è âçåìà åäèí ñîê Ïôàíåð, 2 ëèòðà. Íÿêàêñè ñå äîñåùàì, ÷å òîâà å íàé-ñêúïèÿ âàðèàíò íà „íàòóðàëêà”, äîñòúïåí â ìîìåíòà. Òàéíè÷êî ïîãëåæäàì ïè÷à. Âèæäà ìè ñå áàÿ ñïàðóæåí è àõà äà ðåâíå. ×åíåòî ìó å óâèñíàëî - ñåùàì ñå çà áàáàòà, àìà íå ìó êàçâàì äà âíèìàâà, íåóäîáíî ìè å íÿêàêñè. Äóëñèíåÿòà íåâúçìóòèìî ìèíàâà çàä êàñàòà è ìàðêèðà ïî÷åðïêàòà.  íåëîâêàòà òèøèíà ñå ÷óâà ÷åãúðòàíåòî íà êàñàòà, äçúí, ïîêàøëÿíå è ëåêî ïèñêëèâî :
- Å òè ñàìà ëè ÷å ñè ãî èçïèåø òîÿ ñîê ?!!
- Ìè äà, ñàìà ÷å ñè ãî èçïèåì !
Ïàóçà, ìàëêî ïî-äúëãà îò íîðìàëíîòî. È ïàê ïîçíàòîòî áóáîòåíå :
- Å ÒÈ ×Å ÑÅ ÓÏÈÊÀØ !!!

Ðÿçêî ñå ðàçìúðäàõ è ïî÷òè ñå çàòè÷àõ êúì òîàëåòíàòà. Ñòèãíàõ ïðåäè äà ñå ðàçñìåÿ, íî çà ìàëêî äà ñå ÓÏÈÊÀÌ.



Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 09.01.2010 @ 17:40:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   paradizo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 08:54:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"opus1" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: opus1
îò anonimapokrifoff íà 09.01.2010 @ 20:39:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ ñ óäîâîëñòâèå! À ïåðíèøêèîò ïè÷àãà òðåáå äà å ïðåáèâàâÀë ó Âàðíà è òàì å íàó÷Èë ñàêðàëíîòî "àâåð".


Re: opus1
îò paradizo íà 17.01.2010 @ 15:45:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òî÷íî òàêà
ñàìî ÷å òèÿ äåòî ñà ìó íàïðàâèëè íîìåð ñà âàðíàëèè, òè äà íå ñè ìèñëèø ÷å äóïíè÷àíè, ïåðíè÷àíè èëè ðàäîìèðöè ùå ñè âðúòêàò íîìåðà åäèí íà äðóã

]