Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 854
ХуЛитери: 5
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗмеят и момичето
раздел: Хумор и сатира
автор: Heel

Змеят огледа хубаво момичето, изпусна облаче сивкав дим през ноздрите си и намести опашката си по-удобно. Чудеше й се. Как може изобщо да мине през акъла на едно такова малко и нежно същество, че може да дойде тук. А и да му поиска ябълката на всичкото отгоре. Каква наглост. Само заради това той веднага трябваше да й отхапе главата.
Досега триста четиридесет и седем юнака се бяха опитали да вземат ябълката, но никой от тях не беше успял. Повечето бяха оставили костите си тук, а други – я крак, я ръка. Само малка част се бяха измъкнали невредими, леко поопърлени, разбира се.
– И какво, искаш ябълката, а? – попита змеят.
Момичето изпърха с мигли, прокара небрежно пръсти през дългата си руса коса и се опита да се престори, че не се страхува.
– Да – каза твърдо то. Само гласът й излъчваше увереност, иначе цялото й тяло трепереше.
– И защо мислиш, че ще ти я дам?
– Защото ти си добър, послушен змей и защото ябълката изобщо не ти трябва – каза момичето, опря ръце на тънката си талия и разкрачи предизвикателно крака. Гърдите й издуваха деколтето на тясната рокля.
– Че не ми трябва, не ми трябва, тук си права. Аз не ям ябълки, предпочитам ястието юнаци алангле. Но изобщо не съм добър и послушен.
Момичето изхлузи лявата си пантофка и започна бавно да върти глезена си, като опря пръстите на краката си в зелената трева. Уплахата правеше сините й очи да изглеждат още по-големи.
– И все пак – измънка тихичко момичето – ти не си лош змей.
– Лош съм, ям юнаци с опинците, само калпаците им изплювам, за да не се разкихам.
Момичето примигна невинно и нахлузи пантоф ката си. Тропна толкова силно с крак, че гърдите й се разлюляха.
Змеят се облиза.
– Дай ми я! – заповяда тя и отметна главата си назад, показвайки бялата си шия.
Змеят примигна тъпо.
– Знаеш ли че мога да те схрускам за секунда?
– Знам – отвърна момичето и скръсти ръце.
– Не се ли страхуваш от мен? – Змеят изпусна още едно облаче сивкав дим.
– Не се страхувам – каза момичето и потрепери.
– Как така? Аз мога...
– Не се страхувам, защото не съм юнак. Юнаците да се страхуват.
Змеят сбърчи замислено зеленото си чело.
Момичето плъзна ръка по дългото си бедро и примижа.
– Ти да не би да се опитваш да ме съблазниш – попита змеят и ококори жълтите си очи.
– Ами... – започна момичето, но замлъкна, когато усети горещия дъх на змея.
– Аз си падам по змеици, а не по момичета.
– Какъв невъзпитан змей само! – възкликна момичето и вирна малкото си чипо носле.
Змеят прихна да се смее, от устата му лъхаше като от пещ.
Зловонните пари раздразниха очите на момичето. То примигна, но не успя да сдържи сълзите си. Те потекоха по бузите й като ручеи.
Змеят примигна уплашено и се изправи.
– Добре де, взимай ябълката и ми се махай от главата.


Публикувано от Administrator на 28.12.2009 @ 23:07:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:40:31 часа

добави твой текст
"Змеят и момичето" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Змеят и момичето
от angar на 16.01.2010 @ 13:05:54
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много хубаво разказваш - имаш много хубаво чувство за хумор, пряката реч е разкошна.
Но не казваш защо на момичето му е била нужна златната ябълка? Обикновен каприз? За ябълката ли е отишло, или за приключение със змея? Защо се разплаква - от зловонните пари ли, или защото не са го приели? Би могло и артистично да се разплаче, използвайки оръжието на жените - сълзите, та змеят да му даде ябълката, за да му се махне от главата.

Описан е един много, много добър змей! Хората не сме толкова добри.