Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 708
ХуЛитери: 0
Всичко: 708

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Щастието ни зависи само от нас
раздел: Други ...
автор: dyx

10.12.2009 около 12 и 30 на обяд,изкачих се до моето любимо горско местенце.Денят е облачен,но това са просто условия,вън от мен,които нямат значение.Това разбрах докато се изкачвах към Върха си.Условията нямат значение.Осъзнавам колко съм страдал заради условията и не само аз,но и повечето,които познавам,а може би и цялото човечество
...и ето достигнах до този миг,в които разбирам,че условията вече нямат сила над моя живот,не и силата,която съм им приписвал до сега.Един приятел ми каза,че ще открия свободата отвъд най-смелите си мечти,когато разбера,че щастието ми не зависи от ова,което е извън мен,но само от това на което избера да обърна внимание.Разсъждавах върху тези думи,толкова много и толкова често,че те се превърнаха в част от мен...и в действителност излезе,че нищо не е между мен и света,между мен и хората,между мен и условията.Всичко е между мен и Бог.Защото някой може да дойде и да ми каже ти си лош човек,и в този момент да избера-да мисля това,което той ми казва т.е. да завися от условията или да мисля за това,което чувства в мен душата ми,сърцето ми,това което мисли Бог за мен.Мога да изпитам тази безусловна любов,която освобождава и прави човека като птица.Или пък нещо друго-времето е дъждовно,студено е и мога да се асоцирам с това и също да бъда мрачен,но мога и да избера нещо друго.Мога да избера да виждам величието на природата във всичките и краски.Защото тя е красива не само,когато е слънчева и усмихната,но и когато е "мрачна" и дъждовна.Това са просто условия,а вътрешното ми пространство е храм,в който Бог иска да влезе и да живее,ако му позволя да стори това.А какво е Бог ако не вечната радост и пълното приемане,и как Той може да заживее в мен,ако не бъда като Него-вечна радост и пълно приемащ.Това,което разбирам е ,че външния свят си е външен свят,а вътрешния си е вътрешен.Когато отклоня вниманието си от външния свят и работя в моя вътрешен свят,допускайки Бог,тогава като по чудо установявам,че външният свят се е променил и така разбирам-моя външен свят е отражение на моя вътрешен свят.Ако си позволявам да откликвам беучастно на това,което се случва вън от мен-тогава,когато се случват хубави неща се радвам,а когато са лоши страдам,но когато се грижа за себе си ,за това,което усещам,когато приемам беусловно чувствата си,когато си казвам:Боже покави ми как мога да бъда щастлив при всички условия,Бог ми казва-"Дете мое обърни се с цялото си лице към Мен,защото Аз съм твоето щастие.Тогава,когато сърцето ти живее в любовта ми,и приема това,което му давам,тогава можеш да си щастлив при всякакви условия."
Всеки може да Живее в безусловната лубов.Всеки е творец на своя свят.Всеки е можещ и знаещ.Всеки е свободен и всеки сам решава колко от тази свобода да си даде,и това е,което се разкрива пред погледа ми сега.Това,което се случва на нас в този момент не е толкова важно.Важното е през какви очи го възприемаме.През очите на миналото,през очите на страха,през очите на условността или през очите на истинската любов,през очите,които рзкриват великолепието на Живота.
ДА!ДА!Хубаво е да ценим,Живота,до такава степен,че да го оставим да ни Живее.
"който загуби живота си заради Мен,ще го намери"


Публикувано от alfa_c на 14.12.2009 @ 12:05:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:29:59 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
Авторът не желае да се коментира това произведение.