Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 973
ХуЛитери: 1
Всичко: 974

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВсички жени са кучки
раздел: Еротика
автор: vamp

Забранено за лица под 18 г., както и за други със слаби сърца!
"Всички жени са кучки"
Това ми каза баща ми една вечер, когато бях на пет годинки. После продължи с това, че ако ме види да целувам жена някой ден, ще ми откъсне чурката и ще ми я завре отзад.
Тогава нямах понятие какво означава това, но ми прозвуча по-страшно от всички страшни приказки, които бях чувал дотогава...
След това почти не мина вечер без той да дойде в стаята ми. Винаги вонеше на алкохол.
Сега съм на 27. Него вече го няма. Но споменът за него е толкова жив. Постоянно усещам погледа му забит като кинжал в гърба ми. Чакащ най-малката стъпка встрани от правилния за него път, за да се забие дълбоко в сърцето ми.
Но най-ярък ми е останал спомена когато за първи път докоснах жена...
Малко след като навърших 15, една сутрин баща ми нахълта в стаята ми с гръм и трясък.
"Ставай! Днес ще станеш мъж!"
След час вече летяхме с новия му Опел Манта, естествено взет на старо, по пътя за Варна.
Това бяха най-щасливите ми мигове с него. Беше толкова весел. Спирахме по пътя за биричка и цацка, даже се цамбурнахме в морето като стигнахме Бяла. Не съм и предполагал че мога да се смея, когато баща ми е наблизо.
Така се бях улисал в пътуването, вече бях забравил причината да тръгнем така неочаквано.
Когато спряхме някъде към Обзор и татко започна да се пазари с момичето, което бях взел за стопаджийка, изтръпнах.
Петнадесетина минути по-късно стоях свит на предната дясна седалка и треперех. След като тя се качи отзаде, се бяхме отбили по един черен път и сега се намирахме в някаква горичка. Наблизо шумеше прилива.
Баща ми току-що беше пребил проститутката и сега връэваше ръцете й за предната броня.
"Хайде бе, мъж, скачай тука!"
Излязох без да се бавя. Татко не търпеше колебания.
Момичето лежеше с вързани ръце и уста на найлона пред колата и плачеше. Гърдите му се повдигаха учестено. Зърната, щръкнали под бодито примамиха очите ми.
"Събличай се!"
Отначало не разбрах, че говори на мене и продължих да блея в циците й.
"Харесва ти, нали. Хайде, хвърляй дрехите!"
Съблякох се унесено. Не можех да откъсна поглед от зърната й. Когато баща ми разкъса дрехите й, възбудата в мене избухна и изми разсъдъка от главата ми...
По-късно, лежейки до безжизненото тяло, разбрах какво е да се чувстваш Силен. Можех да завъртя Земята на показалеца си в този миг!
"Не забравяй, всичките са един дол дренки! Мръсни кучки! Никога не позволявай на някоя да ти го лапа! Това те прави слаб! Чукай ги, не се оставяй те да те чукат!"
Това беше последната заръка на баща ми. След два месеца почина.
Сега, единадесет години по-късно, все още чувах гласа му.
"Всички жени са кучки! Всички!!!"
Прокънтя в главата ми и заглуши музиката, носеща се из дискотеката. Подпрях се на бара и потърсих бирата си. Време беше. Време за Лов. Тази вечер щях да се нахраня.
Тя стоеше на отсрещния бар. Косата й падаше на красиви вишневи вълни върху раменете.
Господи, колко е хубава!
"Кучка!!! Малка развратница!!!"
Скучаеше. Взираше се в тълпата с надежда.
"Търсиш емоции? Оки, бейби, имаш ги!"
"I bellong to you…"
Запя Лени Кравиц.
Понесохме се по дансинга. Телата ни се сплетоха в две дълбоки и трептящи сфери. Зарових глава в косите й. Потънах. Силата в мене се пробуди с лек стон.
"Искам те!"
"И аз."
Мантата разцепваше нощта със силните си светлини.
"Smack my bitch up…"
Кънтеше в купето. Водех я в дома си. Моята Бърлога. На петнадесетина километра от Бургас. Рибарското селище в парк Росенец. До морето. Една двуетажна вила, останала от баща ми.
"Кучки, мръсни кучки!!!"
Тя се смееше. Клатеше се в ритъма на Продиджи и се смееше с глас, леко приглушен от крясъците на Флинт. Погледнах я и се усмихнах.
Дааа, възбудата от скорошния допир със Силата нарастваше.
- Уау!!! Хубава къща! Твоя ли е? – попита тя с ококорени очи.
- Да. Разполагай се! – бутнах вратата и с пирует и дадох път към фоайето.
Тя се изкиска и ме ощипа по дупето.
"Кучка !!!"
После с полюшване навлезе в мрака. Без страх. Защото не знаеше кой съм.
Центъра на Бърлогата ми бе на втория етаж. Бях го преустроил в една стая с четири колони, свързващи пода с тавана като сталактони. Посредата между тях лежеше леглото.
Притъпена виолетова светлина изплува иззад колоните, когато щракнах ключа.
"Sweetest Taboo…"
Понесе се откъм стените вълшебния глас на Шаде Аду...
Бях монтирал говорителите на четирите колони с лице към стените. Сега музиката се разливаше като ехо в пещера.
- Леле, това е магия! – измърка тя и се отпусна по гръб на мекия дюшек.
"Ммм, дааа, сладка малка мръсница"
"Кучка, Всичките са Кучки!!!"
Наведох се над нея и допрях устни леко до нейните. Отдръпнах се, когато откликна на целувката ми. Тя хвана с ръце главата ми и оплете език с моя. Два извора, син и розов, борещи се за надмощие.
Разкъсах блузката й. Сочните и гърди с щръкнали зърна се разлюляха. С тях се разклати и малкото останал ми разсъдък.
- Дааа...
"Харесва ти нали, Мръсницо!!!"
Ревът на баща ми изтътна в главата ми. Приглуших го. Рано беше още. Исках изцяло да се насладя на мига. Да източа и последния нюанс.
Ефирната поличка се разпиля сред пръстите ми. Последвани веднага от бикините...
Погледнах хубавото й лице. Тя беше притворила очи.
Василиса Прекрасна, малка богиня...
Недоволно мрънкане бъзна зад челото ми...
Всмуках едното й зърно. С едната ръка притиснах гърдата й, а другата плъзнах по вътрешната страна на бедрата. Плавно пъхнах средния си пръст в нея.
- Ммммм... – отрони се от устните й.
"Малка Мръсница!"
Беше готова. Дланта ми плуваше между бедрата й.
Но аз не бях...
Прокарах бавно език по крака й докато стигнах вагината. Устата ми се изпълни с аромата на нейното удоволствие. Всмуках клитора и леко мушнах показалеца си в дупето й.
Тя потръпна със стон.
"Чукай я! Сега! Шибай я!"
Ревът на баща ми ме разтресе.
Дааа... Силата изпълни всяка фибра от тялото ми.
Проникнах в нея рязко. Тя извика и стегна мускулите на вагината си.
Дааа...
Продължих с редки, но силни тласъци. Шаде вече пееше, че никога не е хубаво като първия път... Колко много бъркаше.
С ръце на дупето ми тя се опита да учести ритъма.
"Малка кучка! Покажи й кой води парада!"
Поставих бавно длани зад вратлето й. Силно, но внимавайки да не го скърша натиснах с палци.
Тя впери ококорени очи в моите. Отново се беше стегнала отдолу и това погъделичка бушуващата в мене Сила.
Дааа... Моя си вовеки...
Усетих приближаването на кулминацията и учестих тласъците. Съпротивата й ставаше все по-неусетна.
"Мръсна малка кучка! Харесва ли ти!"
Спермата ми се изля в пресъхналото й вече корито.
Дааа...
Аз Съм Новия Месия!


Публикувано от Angela на 31.08.2004 @ 13:02:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   vamp

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:46:14 часа

добави твой текст
"Всички жени са кучки" | Вход | 17 коментара (86 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Всички жени са кучки
от roza1 на 31.08.2004 @ 13:09:47
(Профил | Изпрати бележка)
Няма да го прочета!
ПРОТЕСТИРА!!!!!!!!!!!!!!


Re: Всички жени са кучки
от Vamp (zuzunka@hotmail.com) на 31.08.2004 @ 13:22:19
(Профил | Изпрати бележка)
Дължа извинение на всички жени тук !
Това не е лично отношение !
И не взимайте много на сериозно това.
Това е просто един опит повлиян от крими хрониката...
:)


Re: Всички жени са кучки
от libra на 31.08.2004 @ 13:35:31
(Профил | Изпрати бележка)
всички проблеми на възрастните се крият в детските години, казват психолозите...
имах чувството, че чета "24 часа",
разказа, като разказ не е лош повествователен и издържан в детайли, макар че тематиката е клише на много подобни филми


Re: Всички жени са кучки
от dobilz на 31.08.2004 @ 13:48:27
(Профил | Изпрати бележка) http://ibod.hit.bg
Отдавна, отдавна, когато плачех и се оплаквах от несгодите на живота прабаба ми казваше "Жената е кучка, дъще - всичко може да носи! Горко на мъжете"
Насилието е висша форма на безсилие!





Re: Всички жени са кучки
от spirit (my_spirit@all.bg) на 31.08.2004 @ 16:10:38
(Профил | Изпрати бележка)
Това определено не е за раздел "еротика"! Като разказ - да, като внушено послание - не! Пиши:))


Re: Всички жени са кучки
от PAWLETA на 31.08.2004 @ 22:47:51
(Профил | Изпрати бележка)
Човек избира съседи не родители.И главния ти герой е поставен в житеиска ситоация напълно в крак с времето си. Прочетох целия разказ. Хареса ми, защото това което се втълпи на децата ,го приемат за истина.Съдба . Дано никога не срешна този герои и сина му.


Re: Всички жени са кучки
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 31.08.2004 @ 23:19:58
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
Тежко силно точно....



Re: Всички жени са кучки
от Mistral на 01.09.2004 @ 14:13:44
(Профил | Изпрати бележка)
Ужасен плод на болен мозък


Re: Всички жени са кучки
от Fipo (filip_sotirov@mail.bg) на 02.09.2004 @ 00:11:17
(Профил | Изпрати бележка) http://fipolab.com
Ти си болен моето момче! Лекувай се !


Re: Всички жени са кучки
от karmen_777 на 05.09.2004 @ 05:05:51
(Профил | Изпрати бележка)
Тези по-горните коментари ме плашат..болен мозък.ако найстина въображението говори за това,към какво ни влече,тежко и горко ни в това общество.мисля че всеки до някаква степен е склонен към неморална постъпка и поне веднъж в живота е замислял нещо подличко и несъвместимо с понятието нормално...твоят разказ ми хареса.не е чак толкова шокираш:)мисля,че трябва да поработиш повече върху това и да има повече изненади...някак си повтарянето непрекъсното на ''жените са кучки'' предвещава какво следва и не е неочаквано..една думичка ми звучи като от ломския край,така че искам да те попитам дали си оттам.не разбрах -бащата е убил проститутката,така ли?иначе в героя ти има нещо обаятелно и мисля,че зад втълпеното(всъщност защо болно съзнание???) се крие едно много добро момче..но нека не си правим заключения предварително,а ще изчакам края...както и да е-хареса ми..чел ли си тиранозавър?


Re: Всички жени са кучки
от Alexey на 16.09.2004 @ 17:30:26
(Профил | Изпрати бележка)
Напомняш ми с нещо Върнон Съливан... ;)
хареса ми


Re: Всички жени са кучки
от pisana на 26.09.2004 @ 23:00:23
(Профил | Изпрати бележка)
На месията, дълбока ли му е кесията. Шаде как хубаво пеееее.


Re: Всички жени са кучки
от pafka (pafka_2003@yahoo.com) на 27.09.2004 @ 18:24:15
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
много добро!с всичките въпроси,които задава...с всичките отговори,които предполага...и в които не е сигурен...
искрени поздрави за дарбата!


Re: Всички жени са кучки
от abc на 23.04.2005 @ 22:46:34
(Профил | Изпрати бележка)
Beshe strahotno izpitanie za men da go procheta! Pochti sym gorda, che uspqh i ujasena ot tova,koeto se rodi pred ochite mi. Ujasna kartinka.

Tvoq liricheski geroj trqbva da se otyrsi ot mialoto.
No pyrvo az ot ujasa!


Re: Всички жени са кучки
от bebe_eli (bebe5614@yahoo.com) на 29.12.2004 @ 23:29:28
(Профил | Изпрати бележка)
izklu4itelno dobre napisano
znam 4e ne si vlojil lo6i misli otnosno jenite:)
malko e razli4no no ina4e mi haresa kato tekst
mnogo e istinsko vse pak jivota e gaden ponqkoga


Re: Всички жени са кучки
от desiteneva (adoption@abv.bg) на 29.06.2005 @ 21:26:30
(Профил | Изпрати бележка) http://osinoviavane.com
И аз да обобщя, щото познавам Вамп и зная, че е най-прекрасния и галантен мъж насвета. Той още не знае за това. Но за него жените са кучки, само тогава, когато са му сервирали водка менте и само толкова. Супер е вамп. Аз съм ти фен. Викай ми Деси-Кучката!


Re: Всички жени са кучки
от libra на 14.03.2018 @ 14:57:29
(Профил | Изпрати бележка)
забележителна творба, много добре предадени емоции, фобии и др.човешки особености на характера
гледам, че съм го коментирала 2004г. а то тогава други времена бяха, сега месии да искаш..крими новините са пълни с такива