Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 722
ХуЛитери: 3
Всичко: 725

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: mamasha
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа изнудваш е опасно
раздел: Романи
автор: Genadi

Елхово
2009 год.20юни СЪБОТА

Хората се бяха скрили по домовете си.Никой от жителите на иначе това спокойно градче,не беше преживявал такова нещо.Цяло семейство бе убито през изминалата нощ.
А сега 09:00ч. по улиците гъмжеше от ченгета.Изходите към околните селища бяха добре пазени.Целта бе една,ако е възможно да се залови убиеца преди да е напуснал Елхово.Но и шефа на полицията в града знаеше,че този ход е безнадежден,но бе негов дълг да предаде тази заповед.Според експертизата,четиримата членове на семеиството,баща на 49,маика на 42,син на 20 и дъщеря на 18,са биле убити между 03:00 и 03:30ч.,тоест убиеца е имал повече от 5 часа на разположение да избяга от местопрестъплението.
__________
Полицаи Андонов,бе натоварен със задачата да води разследването по този кървав случай.Вече станало обед,тои не преставаше да обикаля вътре в къщата,и да търси някакви следи водещи към убиеца.Всички други ченгета,който бяха на местопрестъплението се бяха оттеглили за обедната почивка.Кирил Андонов обаче не спря работа.Уважаваше прекалено много шефа си,Г-н Герганчев,и му бе дал дума,че ще намери този изверг,причинил това ужасно зло.Но все пак,Андонов и Герганчев се познаваха от много години.За това приятелство ще стане дума по нататък,сега нека отново се върнем към събитието смразило толкова сърца в гр.Елхово.
Къщата бе на два етажа,плюс мазе.На първия етаж бяха стайте на децата на семеиството,и една малка кухничка.На втория,съпрузите си имаха спалня,кухня и място където да се посрещат гости.Сега не е чак толкова важно да се описва всичко в къщата,просто една обикновенна двуетажна къща.
__________
До момента,колкото и малко време да бе изминало все пак имаше неща който бяха известни на полицията по този случай.Още от първоначалния оглед се доби представа,как и по какъв начин е било извършено престъплението.Факта,че мъжа в семеиството е намерен мъртъв в близост до входната врата,само на няколко крачки от нея,подсказва на полицията,че тои не е спял по време на убииствата.Друг факт е,че останалите трима са намерени мъртви в леглата си...И какво ще значи това?.Убити са,докато са спели,това е доказано и от съответната експертиза.
Такива картини се въртяха в главата на Андонов.В детската стая тои успя да открие малко червено тефтерче,върху което с големи букви бе написано " 20 ЮНИ,НА ПИЦАРИЯТА " .Кирил извади мобилния си телефон от десния джоб на униформата си и набра номер.След малко се чу мъжки глас от другата линия:
-Нещо интересно ли намери колега?
-Ела в къщата Иванов,мисля че попаднах на нещо.-След като нямаше какво друго да каже,Андонов натисна червената слушалка и спря разговора до тук.
Загледан в червения тефтер,тои се запита,възможно ли е за толкова кратко време,да се разбере кой са биле наи честите посетители у Петрови,всъщност това бе фамилията на мъртвото семеиство.
Обедната почивка бе свършила,и Ангел Иванов който бе избран да партнира на Кирил за случая сега се намираше до своя колега.
-От това което ми каза Анита,между 10-12 човека са посещавали най-често Петрови.-Рече Ангел като повдигна вежди в знак,че едва ли ще изкопчат нещо от тях.
И двамата колеги бяха наричани с галени имена,за Андонов " Анди",докато на Ангел му викаха " Анче".Както и да е,само да подчертая,че по време на историята си често ще споменавам тези имена.
Двамата вече знаеха,че няма да намерят кои знае какво в къщата,и за това час преди да свърши работното им време,те отидоха в полицеиския участък.Между другото участъка се намираше точно срещу основно училище " Кирил и Методи ". Двамата полицаи пристигнаха с колата на Ангел,понеже Андонов бе останал в къщата сам самичък и бе пойскал да се придвижи с такси след това.В крайна сметка,колегата му бе дошъл и двамата заедно си тръгнаха от двуетажната сграда.
Още при слизането си от колата до ушите им достигнаха детските смехове на учащите се наблизо деца.
__________
Тази нощ в кафене " МАРИЯ ШОПОВА " бе почти празно,с изключение на две момчета,които седяха на една от масите.Кафенето се славеше с това,че там ходеха предимно хора на по напреднала възраст,и в по редки случаи тийнейджъри.Бе отдалечено от центъра на града.В 20:00ч. един мъж на около 30-33 годишна възраст влезе и си поръча 200гр. водка,момичето което обслужваше клиентите го обслужи,и тои седна в единственото сепаре на кафенето.С дънки който от пръв поглед се виждаше,че не са от най скъпите модели,с бяла риза и слънчеви очила,това бе облеклото на този мъж.Седнал на дивана,запалил цигара,явно очакваше някого.Не мина много време,и вратата на заведението се отвори,като този път влезе жена с дълга руса коса,средна на ръст и добре облечена се насочи директно към мъжа на сепарето.От пръв поглед може би някой биха си помислили,че жената бе нещо повече от позната на мъжът.Двамата стояха един срещу друг,и Моника,така се казваше тя,погледна своя " приятел " с поглед,сериозен и сякаш доста разстревожен.
-Искам веднага да напуснеш града.Отиди си в Сливен,и остави нещата да се пооталожат.
-Да добре,но ми изглеждаш доста притеснена Моника.-каза Симеон (името на мъжа) като се вглеждаше внимателно в очите на момичето.-Извинявай,че не получи това което очакваше,но снимките ги нямаше в къщата.
Моника спокоино запали цигара,и забеляза,че двете момчета които бяха тук от по рано си тръгват.След като изпусна дим от устата си,и остави цигарата в пепелника,тя се наведе към своя събеседник,уверена,че никой не би ги чул.
-Виж какво миличък,аз те наех да намериш проклетите снимки,е провалисе.Сега прави каквото ти казвам,а мисията ти ще продължи,както казах след като нещата тук се пооталожат малко.Сега и без това е прекалено напрегнато.
След второто дърпане на цигарата,тя само завърши.
-А сега те искам на гарата,и директно в Сливен.
Симеон тъкмо довършваше поредната си цигара,и само намигна с око на хубавицата срещу него.
-Окей мила,в Сливен съм.-и веднага стана от мястото си,и тръгна към вратата откъдето щеше да поеме директно към автогарата.
Жената останала сама в сепарето,остана загледана в него докато той отминаваше.
Моника бе на 27 години.

КРАЙ НА ПЪРВА ЧАСТ


Публикувано от aurora на 10.12.2009 @ 09:12:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Genadi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 22:10:03 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Да изнудваш е опасно" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.