Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 849
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 852

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÆàäóâàíà êðúâ
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: gadalina

Ìíîãî å ïðîñòî. Ñïèðàø äà äèøàø, çà äà íå óñåùàø ïðèìàìëèâèÿò àðîìàò íà ÷îâåøêàòà êðúâ. Ìèñëåõ ñè ãî, æåëàåõ ãî, íî áåøå ìíîãî òðóäíî çà èçïúëíåíèå.
Òÿ ñòîåøå äî åäíî äåáåëî äúðâî è ïëà÷åøå òèõî.Áåøå êðàñèâà,êàòî ïðèíöåñà èçëÿçëà îò íÿêîÿ äåòñêà êíèæêà.Ìèðèøåøå òîëêîâà àïåòèòíî, ÷å åäâà óñïÿâàõ äà ñå âúçäúðæà è äà íå ñêî÷à âúðõó íåÿ çà äà èçïèÿ áåçöåíàòà é ïðèìàìâàùà ìå êðúâ.Áîëè ìå îò óñëèëèåòî,íî ùå ìå áîëè îùå ïîâå÷å îò òîâà, àêî ïðåäàì ñåáå ñè è êëåòâàòà,êîÿòî ñè áÿõ äàë.Íèêîãà,àáñîëþòíî íèêîãà ïîâå÷å äà íå óáèâàì õîðà.Âå÷å 50 ãîäèíè óñïÿâàõ,è íå áÿõ âêóñâàë ÷îâåøêà êðúâ,íî ñåãà òîâà ñúçäàíèå,òîâà îáèêíîâåííî íà ïðúâ ïîãëåä ìîìè÷å ìå êàðàøå äà ñå ïðåâèâàì îò áîëêàòà â ãúðëîòî ñè.Æàæäàòà ìå èçãàðÿøå,êàðàøå ìå äà ïîëóäÿâàì,ñÿêàø áÿõ àëêîõîëèê,êîéòî íå ìîæå áåç îáè÷àéíàòà ñè äîçà àëêîõîë .Ùå ñå ñïðàâÿ-êàçàõ ñè àç,è âåäíàãà ñå îòäàëå÷èõ êîëêîòî ñå ìîæå ïîâå÷å îò òîâà ìÿñòî, è ïðèìàëèâèÿò àðîìàò íà ÷îâåøêà êðúâ.Ñêîðî ñå îçîâàõ äîñòàòú÷íî íàâúòðå, â ãîðàòà ñëåäâàéêè ìèðèçìàòà íà ñòàäî åëåíè.Ñ åäèí åäèíñòâåí ïîäñêîê ñå îçîâàõ âúðõó ãúðáà íà åäíî îò æèâîòíèòå,êàòî áúðçî ãî ïîâàëèõ íà çåìÿòà, è æàäíî çàñìóêàõ òîïëàòà ìó êðúâ.Ñëåä ìèíóòè,êîãàòî ïðèêëþ÷èõ ñå îáëåãíàõ äîâîëíî íà åäíî îò äúðâåòàòà íà îêîëî è ñå çàìèñëèõ ïðåä àëòåðíàòèâàòà -äàëè äà ñå âúðíà îòíîâî íà ñúùîòî ìÿñòî,çà äà ðàçáåðà êàêâî ñå ñëó÷âàøå ñ ìîìè÷åòî,îò êîåòî èçáÿãàõ ïðåäè ìàëêî.Ñåãà,êîãàòî ñå áÿõ çàñèòèë,ìîæå áè ùÿõ äà ìîãà äà ñå äîáëèæà ïî-ëåñíî äî íåÿ,áåç äà ñå ñòðàõóâàì,÷å ìîãà äà ÿ íàðàíÿ.Ùå ñå îïèòàì-äàäîõ ñè àç êóðàæ è ñå ñòðåëíàõ îáðàòíî,êúì èçêóñèòåëíèÿò è êàðàù ìå äà ïîëóäÿâàì àðîìàò.Íå èñêàõ äà ñå ÷óñòâàì êàòî ñòðàõëèâåö,íå áåøå ïðèñúùòî çà ìåí äà áÿãàì, áåç äà ñúì ïîêàçàë íà ñåáå ñè,êîëêî ñúì ñèëåí è âúçäúðæàí.Áåøå ìè ëþáîïèòíî âñè÷êî ñâúðçàíî ñ òàçè äåâîéêà.Ïðèâëè÷àøå ìå êàòî ìàãíèò êúì ñåáå ñè.Èñêàõ íåÿ,íå ñàìî ïðåêðàñíàòà è êàðàùà ìå äà ñå ÷óñòâàì êàòî íàðêîìàí êðúâ.Íèêîãà äîñåãà, îòêàêòî ñå áÿõ ïîäëîæèë íà òàçè äèåòà,íå ìè ñå áåøå ñëó÷âàëî äà íå ìîãà äà ñå âúçäúðæà.Òîëêîâà ìíîãî òðóä áÿõ ïîëîæèë äîêàòî ñòèãíà äî òóê,äà ïèÿ ñàìî êðúâ îò æèâîòíè.È ñåãà,êàêâî-âñè÷êî ÿâíî å áèëî íàïðàçíî.Íå ìîæåøå åäíî îáèêíîâåííî ìîìè÷å òàêà äà ìå èçêàðà èçâúí ðåëñè.Áåøå àáñîëþòíî íåâúçìîæíî è íÿêàê ñè íåïðèåìëèâî çà ìåí.Çà òîâà âçåõ òîâà îïàñíî ðåøåíèå,äà ñå âúðíà, è ïîäëîæà âúçäàðæàíèåòî ñè íà ïðîâåðêà.Èñêàõ,æåëàåõ äà èçÿñíÿ, êàêâî òî÷íî ñå ñëó÷âàøå â îáúðêàíèÿò ìè âàìïèðñêè ìîçúê.Òðÿáâàøå äà ñå ïðåáîðÿ ñ îáçåëîòî ìå èçêóøåíèå,à è äà ñå óâåðÿ,÷å ïðèâëè÷àíåòî ìè êúì òàçè äåâîéêà å áèëî ïðîñòî ïëîä íà âúîáðàæåíèåòî ìè,êàêòî è íà æàæäàòà ìè êúì íåéíàòà íååñòåñòâåíî àðîìàòíà çà ìåí êðúâ.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 08.12.2009 @ 14:15:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   gadalina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:00:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Æàäóâàíà êðúâ" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Æàäóâàíà êðúâ
îò thebigplucky (plakerov@abv.bg) íà 09.12.2009 @ 06:12:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
Âëóäÿâàù å àðîìàòúò íà ìëàäèòå ìîìè÷åòà - êîëêîòî è äà ñè ïðåñèòåí îò "îñòàíàëîòî" â æèâîòà òè. Âåðâàé íà åäèí äúðò âàìïèð...

Òîâà å ñ îòâîðåí êðàé. Ùå èìà ëè ïðîäúëæåíèå? Áåçóìíî ïðèâëè÷àùàòà ãî áè ìîãëà äà ñå îêàæå ìëàäà, íî ìíîãî ñèëíà âàìïèðêà. È ñëåä ïúðâîíà÷àëíèÿò áåçóìåí ñáëúñúê, âðúçêàòà èì áè ìîãëà äà ïðåðàñòíå â íåùî íàä îáèêíîâåíèòå âàìïèðñêè ïîòðåáíîñòè...
Ì?


Re: Æàäóâàíà êðúâ
îò gadalina íà 09.12.2009 @ 07:02:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêî áåøå âàìïèðêà,òîé ùåøå äà óñåòè ïî ìèðèçìàòà,÷å å òàêàâà,è íÿìàøå äà ãî èçêóøàâà òàêà.Ùå èìà ïðîäúëæåíèå,äàíî âè õàðåñà.

]