Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 765
ХуЛитери: 5
Всичко: 770

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисмо до Дядо Коледа
раздел: Други ...
автор: MMka

Мили Дядо Коледа,
Пише Ти едно пораснало дете все още вярващо в Коледния дух и в чудесата!
Благодаря Ти, че те има и че сгряваш детските души и сърца!
Аз не бях много послушна тази година, и предната, и по-предната също. С умисъл или не, наранявах хората, които обичам, а в края на годината, под Коледната елха, намирах подаръци от тях, и от теб може би. Какъв парадокс, нали?! Празниците се оказват моментите, в които откриваш кой те обича истински и въпреки (не заради) това, което си. Зад подаръците и усмивките разбираш колко богат си с хората до себе си. И тогава не ти трябва нищо друго – щастлив си, че ги има, че са до теб и това е всичко, от което имаш нужда!
Дядо Коледа, аз не искам нищо за себе си, аз имам много. Нямам всичко, но имам достатъчно. Затова те моля, дай на тези дето нямат това, което имам аз.
Имам най-важното – ЗДРАВЕ! Дай го на болните от тежки и по-леки болести, особено на децата. Дай го на познатите и на непознатите ми и ги дари също така с дълголетие. Пази здравите от болести, защото болестта е най-коварното нещо. Аз я познавам, виждала съм я и продължавам да я виждам. Тя не прощава на никого – нито на послушен, нито на непослушен. Тя отнема животи, погубва младост и усмивки. Усмири я и я изгони, моля те!!!
Имам Семейство! Дари самотните с другари, вдовците и вдовиците със спътници в живота, но най-вече дари изоставените деца и децата без родители с майчина ласка и бащина подкрепа! Аз ги познавам, виждала съм ги и продължавам да ги виждам. Те са плахи, с тъжни очи и празни сърца. Те протягат ръце към всеки непознат с едничката надежда да ги гушне и да ги задържи в прегръдката си завинаги! Изпрати на всяко детенце по един такъв „непознат”, моля те!!!
Имам Храна! Дай на гладните стомаси хляб, а на гладните души – просветление! Аз ги познавам, виждала съм ги и продължавам да ги виждам. Първите са кльощави, мърляви и дрипави, ровещи в пръстта, търсещи храна, но с пълна душа. А вторите са дебели, с лъскави обувки и с още по-лъскави коли, организиращи пиршества за залъгване на съвестта, но с празна душа. Дай от първите това, което липсва на вторите и обратното. Направи така, че в света всички да са равни, да няма бедни и богати, моля те!!!
Имам Късмет! Дай от него на онеправданите, на тези, които вярват, че петък 13ти носи лош късмет, на тези, които не минават под стълба и заобикалят пътя на черната котка, на каръците и мислещите се за такива. Аз ги познавам, виждала съм ги и ги виждам. Те са отчаяни и заблудени. Покажи им пътя, красотата на вървенето по него, въпреки бодличките тук и там и светлината в неговия край. Отстрани суеверието им и ги дари с кураж, моля те!!!
Имам Вяра! Дай я на неверниците, на тези, които все се съмняват, дори и в близките си, на тези, които не вярват дори на себе си и на възможностите си. Аз ги познавам, виждала съм ги и все още ги виждам. Те са лъгани много, те лъжат много и затова са изгубили вяра във всичко и във всички. Страх ги е да живеят в истината и истински, страх ги е да не бъдат измамени отново. Дай им реален и честен Живот и напълни сърцата им с топлина, моля те!!!
Имам Доброта! Дай я на лошите, на тези, които убиват, крадат и изнасилват, на тези, които се продават за шепа или за цял куп материални блага. Аз ги познавам, виждала съм ги и продължавам да ги виждам. Те са изгубили себе си, собствената си същност, подлъгали са се и са забравили добротата си вътре, дълбоко в себе си. Припомни им кои са, върни им съвестта и чувството за вина, моля те!!!
Имам Любов! Дай я на необичаните и на необичащите, на тези, които никога не са я изпитвали и на тези, които многобройно са я губили. Аз ги познавам, виждала съм ги и ги виждам. Техните сърца са или празни, или наранени и кървящи, или пък лепени и шити. Те не знаят как да намерят любовта, какво да правят с нея и как да я задържат. Покажи им, че тя е навсякъде около тях, отключи сърцата им и им помогни да я открият и да ги изпълнят с нея, моля те!!!
Имам Щастие! Дай го на нещастните, на тези, на които все им липсва нещо. Дай щастие на всички хора, за да започнат да ценят това, което имат и притежават и то да им бъде достатъчно, за да са истински щастливи и добри и така да направят света едно прекрасно място за живеене, моля те!!! („Всеки щастлив човек е добър, но не всеки добър човек е щастлив” Оскар Уайлд)
Дядо Коледа, аз обичам Коледа, винаги съм обичала този празник. Елхата, украсата, блещукащите лампички, мириса на портокали и канела, еуфорията. До скоро си мислех, че няма човек, който да не харесва Коледа, този толкова светъл, чист и уютен празник. Но преди две години се срещнах с един такъв човек, една позната, колежка, която още през есента беше започнала да пее коледни песни. Колко хубаво, празнично, ето че духът на Коледа бе в нея и през есента. Да, но не. На въпроса „Харесваш ли Коледа?” и очаквания от мен положителен отговор, останах смаяна и безмълвна. „Не, не я харесвам” – каза тя. „Защо?”- беше следващият бърз въпрос от моя страна. „Защото не всеки има възможността да получи подарък” – каза тъжно тя. Тази жена с психически проблеми, тя бе по-мъдра и по-умна от мен. Тогава се замислих колко права е тя и как аз греша, че Коледа е прекрасен ден. И от тогава заобичах по-малко този празник, защото дори и на него не всеки е щастлив. Затова Дядо Коледа те моля от все сърце, дай подарък на всеки един – и послушен, и непослушен, за да може поне веднъж годишно да няма нещастни и тъжни лица и очи, изпълнени със сълзи!!! Помоли политиците и бизнесмените, нека те бъдат твоите помощници и не оставят нито едно семейство без дар!
И накрая, Дядо Коледа, ще те помоля да направиш нещо и за мен. Дай ми работа, за да мога да купувам на племенничката си сокче, мечо и близалка. Нека поне за две години да работя. Защото тя каза, че когато завърши своята Целодневна детска градина „Моряче” във Варна, ще започне да работи и да купува тогава на мен! А това ще стане чак след 2 години. Дотогава... аз имам грижата за тези така ценни, важни и желани от всяко дете лакомства. Помогни ми да се справя с тази задача, моля те!!!
Благодаря ти, Дядо Коледа!!! Ти все подаряваш подаръци, а никой не подарява на теб. Затова в Коледната нощ ще оставя и за теб нещо под елхата. Надявам се да ти хареса!!!
Едно от твоите вярващи в чудеса деца:
Теди (24г.)


Публикувано от alfa_c на 03.12.2009 @ 15:02:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   MMka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:02:38 часа

добави твой текст
"Писмо до Дядо Коледа" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писмо до Дядо Коледа
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 03.12.2009 @ 22:30:20
(Профил | Изпрати бележка)
много хубав разказ !!!